Sysmän Säästöpankin tarinan loppu

Anonyymi-ap

Niin tuli iso mörkö, joka nielaisi pienen hyvin toimivan säästöpankin. Vei mukanaan asiakkaat ja jätti jäljelle rauniot. Alasajo kesti kaksi vuotta. Ei muuta kuin oikein synkkää tulevaisuutta Helmi Säästöpankille!

135

4009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä kuuluu Sysmän Säästöpankin hallitukseen ? Meinaan että voisi antaa palautetta ! Ja varmaan menee Osuuspankki perässä ! Kaikki merkit viittaavat siihen !

      • Anonyymi

        Nimet löytyvät netistä joko vanhan Sysmön SP:n hallituksen kohdalta tai uuden Sysmän SP:n säätiön hallituksen kohdalta.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa joku pankki? Ihmiset on piikkipsykoosissa ja käytännössä ovat talkooporukkaa joka tekee euroopasta liittovaltioo.😎

      • Anonyymi

        Pitäisi kyllä ottaa huomioon että , kaikki ihmiset eivät ole syntyneet 2000 luvulla ! Ei kaikki hallitse nykytekniikkaa ja järjestääkö pankki asiointimatkoja Lahteen ! Pankin kustannuksella tietenkin , kun pankki perii palvulumaksuja asiakkailtaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kyllä ottaa huomioon että , kaikki ihmiset eivät ole syntyneet 2000 luvulla ! Ei kaikki hallitse nykytekniikkaa ja järjestääkö pankki asiointimatkoja Lahteen ! Pankin kustannuksella tietenkin , kun pankki perii palvulumaksuja asiakkailtaan !

        Olen syntynyt 70 luvun lopulla.Pankissa joutunut käymään viimeksi vuonna 2009.Omistan kolme kiinteistöä ja olen ollut yrittäjä koko työikäni.Työllistän nyt 4 henkilöä ja parhaillaan työllistin 11.


      • Anonyymi

        Valitettavasti sitä pankkia tarvitsee tässä maassa. Mielelläni olisin ilman mutta en voi.
        Pankit käyttävät sitä härskisti hyväkseen.
        En itsetyydytä itseäni ja maksa siitä niille sekä toimi omalla vastuullani maksamillani laitteilla tehden niiden työt, en. Suoramaksussa laskut ja satunnaiset tilisiirtona sekä käteistä nostan. Liikaa ne siitäkin vetävät rikkaiden palveluihin.
        Viimeisin huononnus. Olivat oikein sulkeneet tilisiirtolapuille tarkoitetun luukun pankin seinästä. Pitää postin kautta yrittää ehtiä ajoissa toimittaa niille piruille laskut nyt kerran viikkoa ennen eräpäivää vaativat että laskut ovat niillä. Ja hintaa tulee postin vuoksi jo valmiiksi kalliisiin "palveluihin". Kunka ne kehtaa? Saisivatpa samalla mitalla kiusaamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntynyt 70 luvun lopulla.Pankissa joutunut käymään viimeksi vuonna 2009.Omistan kolme kiinteistöä ja olen ollut yrittäjä koko työikäni.Työllistän nyt 4 henkilöä ja parhaillaan työllistin 11.

        Siinäpä oikea narsisti. Kerran et sinä, sinun napasi on vain tärkeä, viis muista. Empaattisuus puuttuu täysin leuhkalta joka väittää omistavansa kiinteistöjä. (Mitä kuuluu tähän asiaan?)
        Kun kokemusta tulee sinullekkin, huomaat kyllä että joudut ruokatunnilla tuskailemaan kuinka ehdit asioida pankissa jossa valtaisat jonot. On nimittäin olemassa pankkiasioita joita et itsetyydytellen netissä voi omalla ajalla ja kustannuksella hoidella.
        Sinun kaltaiset tukevat huonoa kehitystä lännessä.


      • Anonyymi

        Ne joilla on rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joilla on rahaa.

        Ne ovat nämä nykyiset bittinikkarit sitä äly älyä työntämässä joka paikkaan ! Niikuin vanhusten hoitoon robotteja aivan naurettavaa ja ihmisarvoa alentavaa ! Ja nämä ilman " kuljettajaa " kulkevat bussit siis aivan naurettavaa touhua ! Eikö senkin rahan voisi käyttää johonkin järkevämpään ! Ja mitä tollainenkin hömppä loppupelissä maksaa ?


    • Anonyymi

      Täytyy nyt kyllä ihmetellä ovatko ihmiset näin pimennossa? Medioissa kaikki merkit siitä että 10vuoden päästä ihmiset sirutettu ja valuutta pääasiassa elektronista. Olen itse vieraillut pankissa 17vuotta sitten kun hain elämäni ainoa lainan.

      • Anonyymi

        No eipä ole ihme jos ovet laitetaan kiinni !


    • Anonyymi

      Sysmässä on pelkkiä köyhiä niin ei kannata pankin ovia auki pitää ! Sivouskulut nousee kohtuutomiksi , kun pankin lattioille tulee hiekkaa köyhien jaloissa ! Ja itsehän pankki on ajanut asiakkaat pihalle !

      • Anonyymi

        Pääasia, että johtajat ja hallinto voi paksusti. Kyllä taas bonuksia rapisee noin hyvän päätöksen myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia, että johtajat ja hallinto voi paksusti. Kyllä taas bonuksia rapisee noin hyvän päätöksen myötä.

        Loppupelissä käy piaan kuin entiselle STS pankille , että rahat meni parempiin suihin ja tallettajat nuolivat näppejään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia, että johtajat ja hallinto voi paksusti. Kyllä taas bonuksia rapisee noin hyvän päätöksen myötä.

        Mihinkäs ne Jousan ja Hartolan pankkivirkailijat katosivat ? Eikös heidän pitänyt siirtyä Sysmän konttoriin joka nyt lopetetaan ? Vai ovatko kaikki siirtyneet Lahden kontiriin eikös sinne tulee liikaa virkailijoita !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs ne Jousan ja Hartolan pankkivirkailijat katosivat ? Eikös heidän pitänyt siirtyä Sysmän konttoriin joka nyt lopetetaan ? Vai ovatko kaikki siirtyneet Lahden kontiriin eikös sinne tulee liikaa virkailijoita !

        Osa katsoi viisaammaksi lähteä Oikeisiin Pankkeihin ja osa lähti kokonaan pois, taisipa joku jäädä eläkkeellekin. Kukapa tuota helmi p…. a kaipaa. Hyvä, että häipyy mahdollisimman kauas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia, että johtajat ja hallinto voi paksusti. Kyllä taas bonuksia rapisee noin hyvän päätöksen myötä.

        Toivottavasti tekevät itsestään toimettomia. Turhia virkoja. Halveksin pankinjohtajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tekevät itsestään toimettomia. Turhia virkoja. Halveksin pankinjohtajia.

        Kuka niitä tarvii nykyaikana, kaikki vaan pihalle.


    • Anonyymi

      Kysymys Järvi-Hämeen osuuspankille , koska Sysmän konttori suljetaan ?

      • Anonyymi

        Heti kun saavat kiinteistön myytyä. Ja se on ”hiljaisessa myynnissä”.


    • Anonyymi

      Kyllähän se vituttaa. Mobiilivarmenne ei toimi ja täytyy käyttää perinteistä avainlukukorttia aina kun tilaan netistä tavaraa. Saatana!

      • Anonyymi

        Mä en kyllä tavaraa tilaa netistä. Aina kun haluun meen käymään.


    • Anonyymi

      Jos väki lykkää kolalla rahnaa pankkiin, niin kyllä ovet auki pysyvät, vaan jos ei, niin ei.

    • Anonyymi

      Kelmi Säästöpankki. Mitä Wahlroos edellä sitä maalaistollot perässä.

      • Anonyymi

        Tällä menolla ei Sysmässä ole kohta minkäänlaisia palveluita , ei ihme jos väki vähenee ja kylä autioituu !


      • Anonyymi

        Ei ole Op yhtään parempi. Pettynyt olen. Samanlaisia kaikki. Kilpailevat kuka on härskein asiakkaitaan kohtaan.


    • Anonyymi

      Paikallisuus, läheisyys ja luotettavuus! Siinä kolme asiaa, joita asiakkaamme meissä arvostavat. Asiantunteva henkilöstömme mahdollistavat sinulle parhaan asiakaskokemuksen joko konttorissa tai verkossa. Me olemme apunasi, oli sitten tarpeesi säästäminen tai tärkeiden hankintojen rahoittaminen

      • Anonyymi

        Ja höpö höpö ! Nordeakin paransi Sysmässä pankkipalveluita ja sulki konttorin ! Ja niin tekee myös Helmisäästöpankki ! Niin ihmettelen millä kohtaa palvelut oikein paranee !


      • Anonyymi

        Suuret sanat eivät suuta halkaise. Oikein yleviä lauseita, mutta valitettavasti täysin katteettomia. Enpä tuota pankkia itse tarvitse, mutta tiedän monia, joille se on ollut tuiki tarpeellinen.
        Levätköön Helmi pankki suossaan, ja revitelköön taas hyvillä tuloksillaan, kun kulut vähenevät. Minua on aina oksettanut pankkien kehumiset hyvistä tuloksista, jotka on revitty kilteiltä asiakkailta. Täysin takapuolesta koko pankki. Hävettäisi olla tuon pankin johdossa ja hallinnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret sanat eivät suuta halkaise. Oikein yleviä lauseita, mutta valitettavasti täysin katteettomia. Enpä tuota pankkia itse tarvitse, mutta tiedän monia, joille se on ollut tuiki tarpeellinen.
        Levätköön Helmi pankki suossaan, ja revitelköön taas hyvillä tuloksillaan, kun kulut vähenevät. Minua on aina oksettanut pankkien kehumiset hyvistä tuloksista, jotka on revitty kilteiltä asiakkailta. Täysin takapuolesta koko pankki. Hävettäisi olla tuon pankin johdossa ja hallinnossa.

        Nimen omaan kyllä rahat kelpas mutta ei enää ihmiset , ei muuta kuin ovesta ulos !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret sanat eivät suuta halkaise. Oikein yleviä lauseita, mutta valitettavasti täysin katteettomia. Enpä tuota pankkia itse tarvitse, mutta tiedän monia, joille se on ollut tuiki tarpeellinen.
        Levätköön Helmi pankki suossaan, ja revitelköön taas hyvillä tuloksillaan, kun kulut vähenevät. Minua on aina oksettanut pankkien kehumiset hyvistä tuloksista, jotka on revitty kilteiltä asiakkailta. Täysin takapuolesta koko pankki. Hävettäisi olla tuon pankin johdossa ja hallinnossa.

        Mitähän mieltä on kuluttajansuoja asiamies pankin yksipuolisesta päätöksestä ?


      • Anonyymi

        Kyllä arvostus on noussut huimasti ! Kyllä perävintturin mummo nyt tykkää , kun aamulla aikaisin lähtee tunturillaan Lahteen polkemaan , että kerkii Lahteen 9,30 kun pankki aukee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö ! Nordeakin paransi Sysmässä pankkipalveluita ja sulki konttorin ! Ja niin tekee myös Helmisäästöpankki ! Niin ihmettelen millä kohtaa palvelut oikein paranee !

        Op huonontaa palveluitaan ja väittää parantaneensa palveluitaan. Ainoastaan palvelumaksuja on nostanut. Ei ole hyvästä asiakaspalvelusta tietoakaan.
        Kauan sitten oli ilo käydä pankissa, toista se on nykyisin. Raivostuttaa aina siellä käynnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret sanat eivät suuta halkaise. Oikein yleviä lauseita, mutta valitettavasti täysin katteettomia. Enpä tuota pankkia itse tarvitse, mutta tiedän monia, joille se on ollut tuiki tarpeellinen.
        Levätköön Helmi pankki suossaan, ja revitelköön taas hyvillä tuloksillaan, kun kulut vähenevät. Minua on aina oksettanut pankkien kehumiset hyvistä tuloksista, jotka on revitty kilteiltä asiakkailta. Täysin takapuolesta koko pankki. Hävettäisi olla tuon pankin johdossa ja hallinnossa.

        Harmi etteivät itse häpeä vaan leveästi elävät muiden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö ! Nordeakin paransi Sysmässä pankkipalveluita ja sulki konttorin ! Ja niin tekee myös Helmisäästöpankki ! Niin ihmettelen millä kohtaa palvelut oikein paranee !

        Liikepankki on liikeyritys ja pienillä paikkakunnilla ei pankkitoiminta ole liiketoimintaa.

        Mutta Osuuspankki ja Säästöpankki eivät ole liikepankkeja vaan paikallispankkeja, suorastaan aatelisia yrityksiä. Mutta ne ovat aatteensa unohtaneet ja toimivat kuin liikepankit. OP:n omistavat sen jäsenet eli asiakkaat. Mutta eivät halunneet Sysmän OP:n jäsenet kaataa Sysmän OP:n fuusiota Järvi-Hämeen OP:hen.

        Säästöpankin omistus on vielä hämärämpää. Sitä ei oikeasti omista oikein kukaan. Sysmän SP:n fuusio Helmisäästöpankkiin oli mielenkiintoinen juttu. Helmisäästöpankki on OY, kuten liikepankit. Sysmän SP:stä muodostui säätiö ja nyt Sysmän SP:n säätiö omistaa Helmisäästöpankin osakkeista eli pankista muistaakseni n. 20%. Sysmän SP:n hallitus jatkoi Sysmän SP:n säätiön hallituksena. Säätiö tienaa Helmisäästöpankista n. 200 000€/vuosi. Kuluttaa ensin itse päältä osan ja jakaa loput Sysmän nuoriso ym toimintaan kuten ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Op huonontaa palveluitaan ja väittää parantaneensa palveluitaan. Ainoastaan palvelumaksuja on nostanut. Ei ole hyvästä asiakaspalvelusta tietoakaan.
        Kauan sitten oli ilo käydä pankissa, toista se on nykyisin. Raivostuttaa aina siellä käynnit.

        Tämähän on sitä idästä tullutta mainontaa. Asiat pitää aina kääntää päälaellee.n Paransimme palveluita, halpuutimme hintoja jne.


    • Anonyymi

      Ehhh, onko väki huomannut että Sysmästä aina välillä lähtee jotain? Nyt lähti pankki ja parakki koulu yhtä aikaa

      • Anonyymi

        Parakkikoulua ei olis koskaan pitänyt tullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parakkikoulua ei olis koskaan pitänyt tullakaan.

        Sehän oli paras vaihtoehto ja edullinen vaihtoehto asiantuntia lausuntojen mukaan.Ehkä se omakoulu olisi ollut heti se halvin vaihtoehto,mutta joku taisi voittaa tässä asiassa, mutta se ei ollut kunta. Olen samaa mieltä,että parakkikoulua ei olisi pitänyt tulla Sysmään.


    • Anonyymi

      LOL. Tekeekö rokotteet teistä tollasia seniilejä kalkkunoita vai onks teidän vesijohtovedessänne jotain? Tuntuu että ihmisillä syy seuraus suhteiden tunnistaminen ja loogisen älyn toiminta romahtanut. Oikein säteilee sellainen hive mind stupidity. Onneks oon kohta 18 niin pääsee karkuun täältä suomesta, muutan varmaan jälleenrakennettuun ukrainaan joka on muuttunut 8kuukaudessa maailman korruptoituneimmasta p.reijästä paratiisiksi jota lännen pitää suojella vaikka omasta selkänahastaan.Vaikka nuori olenkin niin lapsilisistäni olen veroja maksanut eli oikeutettu asumaan tuossa paratiisissa. Ps olen pankkipalvelujen säilyttämisen puolella.

      • Anonyymi

        Kyllä me jokainen ikäännytään ei nuoreksi kukaan jää !


      • Anonyymi

        Lapsilisät ovat verovapaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilisät ovat verovapaita

        Ennen sai lapsista veroedun verotukseen,mutta se poistettiin 1994.Iso heikennys lapsiperheille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me jokainen ikäännytään ei nuoreksi kukaan jää !

        Toivon mukaan mahdolliseman moni siirtyisi naapuripankkiin ! Että kiitoksia vaan Säästöpankin isännistölle hyvistä kaupoista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon mukaan mahdolliseman moni siirtyisi naapuripankkiin ! Että kiitoksia vaan Säästöpankin isännistölle hyvistä kaupoista !

        Siinä porukassa järkeä on riittänyt vaikka muille jakaa. Hyvän hallituksen saaneet valittua, ja toimitusjohtajan samaa maata. Onnea vaan koko porukalle, ja iloisia karkeloita säästöpankin haudalla. Toivottavasti ” järkevän” päätöksen tehneiden isäntien, hallituksen ja johdon unet ovat rauhalliset. Säälittävää joukkoa kaikki tyyni.


      • Anonyymi

        Sinä et ole lapsilisistäsi maksanut senttiäkään veroja. voi olla ettet koskaan joudu maksamaankaan. Katos kun munattomat miehet ei lisäänny.


      • Anonyymi

        Seniilejä kalkkunoita? Sekö tekee mielestäsi että kertoo suoraan mielipiteen pankin nykytilasta? Hyvä on kritisoida kuin vain lampaana hyväksyä mitä valitettavan usein pankin jonossa näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole lapsilisistäsi maksanut senttiäkään veroja. voi olla ettet koskaan joudu maksamaankaan. Katos kun munattomat miehet ei lisäänny.

        Onhan lesbopareillakin . Miksei muka munattomilla....


    • Anonyymi

      Säästöpankin olisi pitänyt liittyä oma sp:hen joka avaa uusia konttoreita eri puolille Suomea.

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan kuullut, kapitalismista? Kun köyhät ja duunarit äänestävät ja leikkivät porvareita. Yritysten ainoa tavoite on, maksimoida omistajien voitto. Siinä ei huomioida kenenkään hyvinvointia. Sipilä teki "kikyt" ja on niin ylpeä kun velkaa saatiin muka vähennettyä. Paskat, myi kavereille valtion tuottavimmat osakkeet. Ja tiputti hoitajien palkkoja niin että, lastensairaalassa ei ole tarpeeksi hoitajia kun vaihtoivat alaa. Jokainen pärjätköön omillaan. Mummot ostamaan tietokonetta ja nettiä. (se toimii vaan taajamissa)

      • Anonyymi

        Mitäpä ne mummot netistä ymmärtää ! Aivan sama kuin katsoisi apumiestä perseeseen ! Tai sen enempää kuin sika hopealusikasta ! Kyllä palvelua pitää saada viellä tiskiltäkin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä ne mummot netistä ymmärtää ! Aivan sama kuin katsoisi apumiestä perseeseen ! Tai sen enempää kuin sika hopealusikasta ! Kyllä palvelua pitää saada viellä tiskiltäkin !

        Näin on. Kunnollista palvelua tiskiltä. Mistä oikeen maksetaan korotettuja palvelumaksuja pankeille? Keiden perseeseen nekin rahat katoaa?


    • Anonyymi

      Mutta kun ei ole tiskiä, niin ei ole palvelua. Ja se on mummojen vika jollei ymmärrä. Sillä mennään kun raha on ainoa joka ratkaisee !!!!!!!!!!.

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole nettiä eikä kaikki osaa nettiä edes käyttää ja heitäkin on palveltava ! Kyllä se on ainoastaan pankkien vika , palveluiden lopetus ! Tämä haiskahtaa pahasti syrjimiseltä !


      • Anonyymi

        Ketkä sallivat tämän suunnan? Ketkä mahdollistivat tämän? Miksi kansanedustajatkaan eivät suojelleet heikoimpia huonolta syrjivältä toiminnalta. Kehitykseksi en sitä sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä sallivat tämän suunnan? Ketkä mahdollistivat tämän? Miksi kansanedustajatkaan eivät suojelleet heikoimpia huonolta syrjivältä toiminnalta. Kehitykseksi en sitä sano.

        Kuinka pitkään itse olisit valmis jatkamaan tappiollista yritystoimintaa, siihenkö asti että olisit itse puilla paljailla, tai jopa joutuisit tekemään velkaa? moneksiko vuodeksi rahasi riittäisivät tukemaan tappiollista yritystäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkään itse olisit valmis jatkamaan tappiollista yritystoimintaa, siihenkö asti että olisit itse puilla paljailla, tai jopa joutuisit tekemään velkaa? moneksiko vuodeksi rahasi riittäisivät tukemaan tappiollista yritystäsi?

        Siksihän johtajille maksetaan ylisuuria palkkoja, että löytävät uusia mahdollisuuksia pitää talous kunnossa. Ovat vaan nykyään ymmärtäneet asian väärin eli pitävät vain oman taloutensa noususuuntaisena. Jos johtajia olisi vähemmän ja aktiivisempia tekemään töitä palavereiden sijaan niin ehkäpä tilanne olisi toinen. Ulos vaan turhat sukankuluttajat.


    • Anonyymi

      Miksi jankutat ? Ketään ei enää kiinnosta ! Vanhuksista on vaan riesaa.

      • Anonyymi

        Sinun kaltaisiasi on varmaan pankienkin hallituksissa ja tässä näkyy lopputulos ! Me kaikki vanhenemme ja maailma muuttuu ja tarpeet , niinkuin palvelujenkin tarve ja kaikkia on palveltava sillä se vanhuskin on asiakas !


      • Anonyymi

        Mikä pirun kapitalistiyritystukikokkare se täällä ärähtää kun kalikka kalahtaa?
        Kyllä näkyy kiinnostavan monia.
        Tee muutos niin moitteet vähentyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaisiasi on varmaan pankienkin hallituksissa ja tässä näkyy lopputulos ! Me kaikki vanhenemme ja maailma muuttuu ja tarpeet , niinkuin palvelujenkin tarve ja kaikkia on palveltava sillä se vanhuskin on asiakas !

        Turha tuommoisille psykopaateille mitään kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaisiasi on varmaan pankienkin hallituksissa ja tässä näkyy lopputulos ! Me kaikki vanhenemme ja maailma muuttuu ja tarpeet , niinkuin palvelujenkin tarve ja kaikkia on palveltava sillä se vanhuskin on asiakas !

        Millä rahalla näitä syrjäisiä konttoreita pidettäisiin pystyssä? mistä palkat maksettaisiin? johdon tehtävä on huolehtia säästöistä, asiakkaiden rahoja ei voi käyttää palkkojen, vuokrien ja muiden kulujen maksuun. Vanhukset eivät enää ota lainaa joista maksaisivat kuluja ja korkoja, joten eivät he eläketileineen pienine säästöineen tuo pankille muuta kuin kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla näitä syrjäisiä konttoreita pidettäisiin pystyssä? mistä palkat maksettaisiin? johdon tehtävä on huolehtia säästöistä, asiakkaiden rahoja ei voi käyttää palkkojen, vuokrien ja muiden kulujen maksuun. Vanhukset eivät enää ota lainaa joista maksaisivat kuluja ja korkoja, joten eivät he eläketileineen pienine säästöineen tuo pankille muuta kuin kuluja.

        Aiemmin pankit sijoittivat talletuksista tulleita varoja tuottavasti, joten kyllä ne eäkeläisten talletukset olivat tärkeitä pankkitoiminnan kannalta. Mutta nykyiset johtajat leikkivät mieluummin älykännyköillään ja pitävät palavereitaan verkossa. Mitäpä se tuottaa.


    • Anonyymi

      Sinä taas olet jäänyt kyydistä. Homma menee niin, että vanhusten-hoito menee niin että ensin käytetään kaikki vanhuksen rahat hoitomaksuihin. Kun ne loppuvat niin kilpailutetaan, että kuka halvimmalla yrittää auttaa (minimi henkilökunnalla ja palkalla). Jollei ole omaisia jotka auttavat, niin siellä makaavat.
      Sinä vaadit PALVELUA tiskillä. Kohta siirrymme itsepalvelu kauppoihin ja nettiin. Jos jäät kyydistä niin sinnehän jäät.
      Ja kaikki tämä siksi että yritysten voitot on pakko maksimoida. Ennen oli yrityksillä ns. sosiaalinen vastuu, ne tukivat ja loivat hyvinvointia omalle pitäjälle.
      Ai niin nyt huomasin, eihän täällä ole yhtään isoa yritystä !
      RAHA PUHUU ja me valitetaan.

      • Anonyymi

        Ei se niin mene että joku hoitaa ! Ja tämän päivän kotihoitokin on että ovella käydään sanomassa päivää ja näkemiin ja jos kuuluu vastaus , niin kaikki ok !


    • Anonyymi

      Noh kyllä se takas vielä tulee

    • Anonyymi

      Onko tuo helmi muka pankki? Ei uskoisi.

      • Anonyymi

        No naisethan istuuvat pankin päällä on sanottu !


    • Anonyymi

      Verotietojen mukaan näyttää tj saaneen kunnon korvauksen, kun pistää helmi p:n toimipisteitä kiinni. Nyt enää muutama konttori jäljellä, ja sitten taitaa olla työt tehty.

      • Anonyymi

        Törkeää!! Toivottavasti elämä antaa samalla mitalla tuommoisille.


    • Anonyymi

      Kyllä se pankkikonttoreiden aika alkaa olemaan ohitse. Väestöllä on ollut 25 vuotta aikaa harjotella verkkopankin käyttöä, jos kyvyt hoitaa itse asioitaan verkossa heikkenee, niin silloin on aika hankkia edunvalvoja, joka pystyy hoitamaan asiat puolestasi.

      Tyhmää pitää kalliita pankkitiloja ja henkilökuntaa siellä päivystämässä jos muutama jääräpää joka ei suostu nettiä käyttämään saattaa siellä poiketa päivän kuluessa.

      Ei pankit vähene pelkästään maaseudulla, kyllä pääkaupunkiseudunkin konttoriverkosto on kaventunut hyvinkin ohueksi.

      • Anonyymi

        Enpä itseäni tässä ajattele, vaan heitä, jotka ovat tehneet merkittävän työsaran ennen kuin tietokoneet on edes keksitty. Heillä on ollut paljon muuta tekemistä, eikä tietokoneella näprääminen ole ollut päällimmäisenä. He maksoivat kiltisti toimitusmaksut kalliimman mukaan, kun vaan saivat palvelua pankista. Mutta onneksi yksi palveleva pankki vielä on ja toivottavasti pitää ovensa auki niin kauan kuin tarvetta on.
        Nykyään omistajien pussi on tärkeämpi kuin yhteiskuntavastuu, mutta ymmärtäähän sen kun katsoo, ketkä asioista päättävät. Eiköhän se tule pää vetävänkin käteen. Sitä odotellessa.


      • Anonyymi

        Pankit ovat itse syypäitä asiakaskäyttäymisen muutokseen ! Tänäpäivänä tehdään niin paljon nettipetoksia ettei rikostutkinta ehdi perässä ! On häpeällistä soimata vanhempaa väkeä osaamattomuudesta ! Eikä tänäpäivänä voi enää puhua mistään pankkipalveluista , kun niitä ei ole ! Mutta palvelu nimikkeellä kuitenkin rahastetaan !


      • Anonyymi

        Näyttääpä tuolla helmellä olevan vielä konttori Padasjoella, josta tämä koko pankki on lähtöisin.
        Eipä ole uskaltanut johto pistää sitä kiinni, lienee jämäkät luottamusmiehet pitäneet puolensa. Paljon isompi konttori Sysmässä oli helpompi nakki, tuli vain johdolle sulkia hattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääpä tuolla helmellä olevan vielä konttori Padasjoella, josta tämä koko pankki on lähtöisin.
        Eipä ole uskaltanut johto pistää sitä kiinni, lienee jämäkät luottamusmiehet pitäneet puolensa. Paljon isompi konttori Sysmässä oli helpompi nakki, tuli vain johdolle sulkia hattuun.

        Kyllä Padasjoenkin konttori suljetaan , meneekö vuottakaan ! Ja muutenkin huono pankki tiedottamaan asiakkailleen muutoksista ! Eikä paljon asiakkaiden mielipiteitä kyselty ! Sysmän isännät tappoivat lypsävän lehmän ja ajoivat netittömä ahdinkoon !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Padasjoenkin konttori suljetaan , meneekö vuottakaan ! Ja muutenkin huono pankki tiedottamaan asiakkailleen muutoksista ! Eikä paljon asiakkaiden mielipiteitä kyselty ! Sysmän isännät tappoivat lypsävän lehmän ja ajoivat netittömä ahdinkoon !

        PS. Siiretäänkö myös itse pankkirakennuskin Lahteen vai Heinolaan tai ehkä Padasjoelle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Padasjoenkin konttori suljetaan , meneekö vuottakaan ! Ja muutenkin huono pankki tiedottamaan asiakkailleen muutoksista ! Eikä paljon asiakkaiden mielipiteitä kyselty ! Sysmän isännät tappoivat lypsävän lehmän ja ajoivat netittömä ahdinkoon !

        Nyt on johdolla ja isännillä, jotka fuusiopäätökseen osallistuivat, peiliin katsomisen paikka. Tuskin kukaan heitä siitä kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Siiretäänkö myös itse pankkirakennuskin Lahteen vai Heinolaan tai ehkä Padasjoelle !

        Vai siirtyykö suoraan Venäjälle, siellä voisi olla markkinarako (niinkuin nämä johtohenkilöt sen ilmaisevat).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on johdolla ja isännillä, jotka fuusiopäätökseen osallistuivat, peiliin katsomisen paikka. Tuskin kukaan heitä siitä kiittää.

        Pitäkää isännät ja pankin hallitus nyt Sysmän puolta , että edes Järvihämeen-osuuspankki säilyy paikkakunnalla ! Eihän tälläinen palvelujen alasajo ole mistään kotoisin ! Pankissa asioidaan paljon muitakin asioita hoitamassa . Ei pelkästään käteisen nostossa ! Olen huolissani vanhemmasta väestä jotka ovat ikänsä hoitaneet pankkiasioita tiskillä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää isännät ja pankin hallitus nyt Sysmän puolta , että edes Järvihämeen-osuuspankki säilyy paikkakunnalla ! Eihän tälläinen palvelujen alasajo ole mistään kotoisin ! Pankissa asioidaan paljon muitakin asioita hoitamassa . Ei pelkästään käteisen nostossa ! Olen huolissani vanhemmasta väestä jotka ovat ikänsä hoitaneet pankkiasioita tiskillä !

        Kuulostat ihan robotilta. Lammasrobotilta.


    • Anonyymi

      Pankin omistaja tarvitsee paljon enemmän rahojaan, kun vanha väki pankkia. Eihän pankki ole mikään hyväntekeväisyys laitos. Sen pitää tuottaa paljon rahaa ei palveluja.

      • Anonyymi

        Pankit mällää asiakkaiden rahoilla , kyllä pitäisi silloin asiakkaita kunnioittaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankit mällää asiakkaiden rahoilla , kyllä pitäisi silloin asiakkaita kunnioittaa !

        Ei se paljon mieltä ylennä , kun helmi-säästöpankin miespuolinen virkailija pitää seniileinä niitä asiakkaita jotka eivät käytä nettiä ja kehoittaa hankkimaan edunvalvojan ! Kyllä tämä on jo törkeyden huippu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankit mällää asiakkaiden rahoilla , kyllä pitäisi silloin asiakkaita kunnioittaa !

        Joo rahat kelpas mutta ei enää asiakkaat ! Ja eikun ovet kiinni ja sama kohta Heinolassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paljon mieltä ylennä , kun helmi-säästöpankin miespuolinen virkailija pitää seniileinä niitä asiakkaita jotka eivät käytä nettiä ja kehoittaa hankkimaan edunvalvojan ! Kyllä tämä on jo törkeyden huippu !

        Kaikki eivät halua käyttää nettiä syystä tai toisesta. Pankin pitäisi ottaa myös heidät huomioon, koska maksavat saamistaan palveluista täyden hinnan. Voisi olla virkailijan syytä käydä työterveyshuollon puolella hakemassa lähete pään kuvaukseen. Saattaa tosin olla jo myöhäistä saada aivotoiminta oikeille raiteille. Voipi olla, että hänenkin pallinsa heiluu aika tavalla, kun asiakkaat siirtyvät Oikeisiin Pankkeihin. Tuskin kukaan enää muistaa mitään helmi p….a. Minä ainakin olen jo heittänyt mielestäni moisen p….n. Eipä tarvitse katsella tympeitä naamoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät halua käyttää nettiä syystä tai toisesta. Pankin pitäisi ottaa myös heidät huomioon, koska maksavat saamistaan palveluista täyden hinnan. Voisi olla virkailijan syytä käydä työterveyshuollon puolella hakemassa lähete pään kuvaukseen. Saattaa tosin olla jo myöhäistä saada aivotoiminta oikeille raiteille. Voipi olla, että hänenkin pallinsa heiluu aika tavalla, kun asiakkaat siirtyvät Oikeisiin Pankkeihin. Tuskin kukaan enää muistaa mitään helmi p….a. Minä ainakin olen jo heittänyt mielestäni moisen p….n. Eipä tarvitse katsella tympeitä naamoja.

        Siis ootteks te oikeesti kaikki ihan pihalla. Ette edes mieti juurisyitä tähän ja luulette että suomen valtiota tai jotain plrssissä lihovaa pankkia vähätkään kiinnostaa teidän lapsellinen ininä.

        Te luulette elävänne loputtomiin jossain lintukodossa missä teidän tarpeet otetaan huomioon siitä huolimatta että äänestätte aina noita ulkovallan vasalleja johtoon.

        Itkette palveluiden katoamisesta ja samaan aikaan fanitatte marinia ja painatte vihreetä valoa venäjä pakotteille.

        Olisko aika ottaa se pää pois sieltä hanurista ja ruveta miettiin omaa äänestyskäytöstä tai poliittista suuntautumista? Tai itsenäisesti etsiä tietoa jota itsenäisesti analysoi.

        Säälittävät vässykkälampaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ootteks te oikeesti kaikki ihan pihalla. Ette edes mieti juurisyitä tähän ja luulette että suomen valtiota tai jotain plrssissä lihovaa pankkia vähätkään kiinnostaa teidän lapsellinen ininä.

        Te luulette elävänne loputtomiin jossain lintukodossa missä teidän tarpeet otetaan huomioon siitä huolimatta että äänestätte aina noita ulkovallan vasalleja johtoon.

        Itkette palveluiden katoamisesta ja samaan aikaan fanitatte marinia ja painatte vihreetä valoa venäjä pakotteille.

        Olisko aika ottaa se pää pois sieltä hanurista ja ruveta miettiin omaa äänestyskäytöstä tai poliittista suuntautumista? Tai itsenäisesti etsiä tietoa jota itsenäisesti analysoi.

        Säälittävät vässykkälampaat.

        Voi sinua ressukkaa, kovillehan se ottaa kun joutuu lähtemään mieron tielle suojatyöpaikasta. Jospa sitä maailma vähän opettaisi. Joka päivä sinäkin vanhenet, sille ei mahda kukaan mitään. Toki voit naukkailla edelleenkin pillereitäsi, joita tekstistäsi päätellen pistät poskeesi kuin karkkeja ja toivoa ikuista nuoruutta. Toivottavasti löydät mieleistäsi työtä, jossa eivät iäkkäät asiakkaat kiusaa sinua. Ehkä joku harhaanjohtajan paikka erämaassa sopisi sinulle, tai voisit loistaa vaikka valopäänä, kun energian säästö iskee päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät halua käyttää nettiä syystä tai toisesta. Pankin pitäisi ottaa myös heidät huomioon, koska maksavat saamistaan palveluista täyden hinnan. Voisi olla virkailijan syytä käydä työterveyshuollon puolella hakemassa lähete pään kuvaukseen. Saattaa tosin olla jo myöhäistä saada aivotoiminta oikeille raiteille. Voipi olla, että hänenkin pallinsa heiluu aika tavalla, kun asiakkaat siirtyvät Oikeisiin Pankkeihin. Tuskin kukaan enää muistaa mitään helmi p….a. Minä ainakin olen jo heittänyt mielestäni moisen p….n. Eipä tarvitse katsella tympeitä naamoja.

        Sitä vaan ihmettelen , mitenkä palvelut paranee kun pankki lopetetaan ! Aikoinaan Nordea paransi palveluitaan sulkemalla konttorinsa , eikä palvelut ainakaan parantuneet vaan päinvastoin ! Moni otti hatkat ja vaihtoi pankkia !Mitenkä pankit kehtaavat jauhaa tollaista paskaa ! Toivon mukaan moni Sysmäläinen vaihtaa nyt pankkia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan ihmettelen , mitenkä palvelut paranee kun pankki lopetetaan ! Aikoinaan Nordea paransi palveluitaan sulkemalla konttorinsa , eikä palvelut ainakaan parantuneet vaan päinvastoin ! Moni otti hatkat ja vaihtoi pankkia !Mitenkä pankit kehtaavat jauhaa tollaista paskaa ! Toivon mukaan moni Sysmäläinen vaihtaa nyt pankkia !

        Eihän nykyään pankki enää palvelekkaan asiakkaita , vaa asiakkaat palvelevat pankkia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan ihmettelen , mitenkä palvelut paranee kun pankki lopetetaan ! Aikoinaan Nordea paransi palveluitaan sulkemalla konttorinsa , eikä palvelut ainakaan parantuneet vaan päinvastoin ! Moni otti hatkat ja vaihtoi pankkia !Mitenkä pankit kehtaavat jauhaa tollaista paskaa ! Toivon mukaan moni Sysmäläinen vaihtaa nyt pankkia !

        Kannattamatonta pissnestä ei kannata tehdä, todennäköisesti pankin konttorin kannattavuus oli miinuksella, pitäisikö mielestäni muiden konttoreiden asikkaiden rahoittaa Sysmän kuihtuvaa konttoria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattamatonta pissnestä ei kannata tehdä, todennäköisesti pankin konttorin kannattavuus oli miinuksella, pitäisikö mielestäni muiden konttoreiden asikkaiden rahoittaa Sysmän kuihtuvaa konttoria?

        Onko pankkivirkailijan palkka niin iso , että ei kannata yhtä etätyöpistettä Sysmässä säilyttää jossa voisi käydä hoitamassa asioitaan ? Varmaan jonkun kopin saa vaikka vuokrattua . Ei siinä suurta pankkisalia tarvi olla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pankkivirkailijan palkka niin iso , että ei kannata yhtä etätyöpistettä Sysmässä säilyttää jossa voisi käydä hoitamassa asioitaan ? Varmaan jonkun kopin saa vaikka vuokrattua . Ei siinä suurta pankkisalia tarvi olla !

        Vaarmaan SP kotikin sellaisen vuoraisi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pankkivirkailijan palkka niin iso , että ei kannata yhtä etätyöpistettä Sysmässä säilyttää jossa voisi käydä hoitamassa asioitaan ? Varmaan jonkun kopin saa vaikka vuokrattua . Ei siinä suurta pankkisalia tarvi olla !

        Kun sillä mitäänsanomattoman liikkeen johdolla ei ole haluja palvella ihmisiä, niin en usko, että löytyisi minkäänlaista mallia, jolla etätöitä voisi tehdä. Ja kyllähän siitä syntyisi kuluja, jotka sitten vähentäisivät sikariportaan tuloja. Pois vaan kaikki, helpottaa myös esimiestyötä, kun ei ole johdettavia. Olen kyllä sitä mieltä, että virkailijat tulisivat parhaiten toimeen ilman noita suoralahkeisia. Työtkin sujuisivat paremmin, ja säästöäkin syntyisi. Kalleimmat henkilöt istuvat lasikopeissaan nenäänsä kaivamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sillä mitäänsanomattoman liikkeen johdolla ei ole haluja palvella ihmisiä, niin en usko, että löytyisi minkäänlaista mallia, jolla etätöitä voisi tehdä. Ja kyllähän siitä syntyisi kuluja, jotka sitten vähentäisivät sikariportaan tuloja. Pois vaan kaikki, helpottaa myös esimiestyötä, kun ei ole johdettavia. Olen kyllä sitä mieltä, että virkailijat tulisivat parhaiten toimeen ilman noita suoralahkeisia. Työtkin sujuisivat paremmin, ja säästöäkin syntyisi. Kalleimmat henkilöt istuvat lasikopeissaan nenäänsä kaivamassa.

        Joo näin on liikaa sitä sikariporrasta ja johtajan johtajaa ja ekonomisteja jotka ovat jotain tietävinnään ! Ja sitten näitä maallikkojäseniä ja isäntiä istuu hallituksissa ovat pelkkiä kumileimasimia ja joo miehiä ja naisia ! Eivätkä välttämättä edes tiedä mitä ovat päättämässä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on liikaa sitä sikariporrasta ja johtajan johtajaa ja ekonomisteja jotka ovat jotain tietävinnään ! Ja sitten näitä maallikkojäseniä ja isäntiä istuu hallituksissa ovat pelkkiä kumileimasimia ja joo miehiä ja naisia ! Eivätkä välttämättä edes tiedä mitä ovat päättämässä !

        Ja eikös se etätyö pitänyt olla oikein kuningasajatus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on liikaa sitä sikariporrasta ja johtajan johtajaa ja ekonomisteja jotka ovat jotain tietävinnään ! Ja sitten näitä maallikkojäseniä ja isäntiä istuu hallituksissa ovat pelkkiä kumileimasimia ja joo miehiä ja naisia ! Eivätkä välttämättä edes tiedä mitä ovat päättämässä !

        Näin on, eivät ymmärrä hölkäsen pöläystä asioista mistä päättävät. Palkkajohtaja kauniisti puhuu palvelujen parantumisesta, kuulijan ja päättäjän pitäisi ymmärtää, että johtajan osalta ajat kyllä paranevat eli pienemmällä työllä saa suurempaa palkkaa. Heidän mielestään volyymit kasvaa, niin vastuukin kasvaa ja siksi vaativat lisää. Täysiä huijareita koko sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykyään pankki enää palvelekkaan asiakkaita , vaa asiakkaat palvelevat pankkia !

        Ja miksi pankit kyselee jos nostaa yli 1000 € tai tallettaa , että mihin sinä noin paljon tarvit ! Ja sama jos vie tililleen raahaa yli 1000 € kysytään mistä rahat on saatu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, eivät ymmärrä hölkäsen pöläystä asioista mistä päättävät. Palkkajohtaja kauniisti puhuu palvelujen parantumisesta, kuulijan ja päättäjän pitäisi ymmärtää, että johtajan osalta ajat kyllä paranevat eli pienemmällä työllä saa suurempaa palkkaa. Heidän mielestään volyymit kasvaa, niin vastuukin kasvaa ja siksi vaativat lisää. Täysiä huijareita koko sakki.

        En ymmärrä miten palvelut voivat parantua pankkikonttoreita lopettamalla ! On viellä paljon ihmisiä jotka eivät käytä näitä mobiili palveluita , eivätkä tule käyttämään !


    • Anonyymi

      Pankit voisivat hankkia sellaisen pankkiauton, jolla kiertelevät näitä pieniä kyliä kerran kaksi viikossa, tyylillä yksi virkailija ja aseistettu kuljettaja-vartija.

      • Anonyymi

        ... ja pysähdyspisteet voisivat olla pankkiautomaattien lähellä, ei tarvitsisi kuljettaa niin paljon käteistä massia mukana, kun voisi tankata aina välillä automaatista.


    • Anonyymi

      Hyvä ajatus, näin säilyisi palvelut haja-asutusalueellakin. Jäisi monta porrasta pois kuluja lisäämästä. Asiakkaatkin olisivat tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Sysmän Säästöpankilla oli ennen pankkiauto, joka kiersi Sysmässä palvelemassa asiakkaita.

      • Anonyymi

        Kyllä, näin oli, siis nimenomaan Sysmän Säästöpankilla, joka nyt on hävitetty ymmärtämättömien päättäjien toimesta. Vuodesta 1880 alkaen toiminut Sysmän vanhin rahalaitos, josta jäljellä on ainoastaan muistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, näin oli, siis nimenomaan Sysmän Säästöpankilla, joka nyt on hävitetty ymmärtämättömien päättäjien toimesta. Vuodesta 1880 alkaen toiminut Sysmän vanhin rahalaitos, josta jäljellä on ainoastaan muistot.

        Nytkin naapuripankissa pitkät jonot ! No toisen kuolema on toisen elämä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, näin oli, siis nimenomaan Sysmän Säästöpankilla, joka nyt on hävitetty ymmärtämättömien päättäjien toimesta. Vuodesta 1880 alkaen toiminut Sysmän vanhin rahalaitos, josta jäljellä on ainoastaan muistot.

        Jos Sysmää verrataan Italian Sardiniaan ,että sysmässä eletään vanhoiksi niin sitä paremmalla syyllä täällä pitäis myös palvelut säilyttää ! Ei vanhempi väki lähde Lahteen asioitaan hoitamaan ! Tämä vaikuttaa kyllä ikärasismilta !


    • Anonyymi

      Eihän se naapuripankkikaan ole auki kuin muutaman minuutin

      • Anonyymi

        On auki Maanantaina ja Perjantaina 10.30 - 12.30 ja silloin voi nostaa käteistä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On auki Maanantaina ja Perjantaina 10.30 - 12.30 ja silloin voi nostaa käteistä !

        Olisi mukavampi, jos ihmiset kirjoittaisivat omilla nimillään, eivätkä nimettöminä muita ilku. Pertti Tiainen, Sysmässä syntynyt.


    • Anonyymi

      Ei lopu

      • Anonyymi

        Pankin ovet menee kiinni niin kuka saa sammuttaa valot ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankin ovet menee kiinni niin kuka saa sammuttaa valot ?

        Niinpä, kukapa saa niin vastuullisen tehtävän. Pitääköhän ”suuret johtajat” isotkin hautajaiset ja kauniit puheet, kun ovet sulkeutuvat lopullisesti? Käyttäytymisestä päätellen pysyvät mahdollisimman kaukana yrittäen säilyttää kasvonsa. No se on turha toivo, tikkataulussani keskimmäisenä on itse toimitusjohtaja. Hyvin on tikat osuneet keskelle sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kukapa saa niin vastuullisen tehtävän. Pitääköhän ”suuret johtajat” isotkin hautajaiset ja kauniit puheet, kun ovet sulkeutuvat lopullisesti? Käyttäytymisestä päätellen pysyvät mahdollisimman kaukana yrittäen säilyttää kasvonsa. No se on turha toivo, tikkataulussani keskimmäisenä on itse toimitusjohtaja. Hyvin on tikat osuneet keskelle sen jälkeen.

        Onko Sysmäläisiä isäntiä enää pankin hallituksessa ? Ja ketkä siihen kuuluu eikös Sysmäläisten pitäisi tietää ketkä meidän asioita oikein hoitaa jos hoitaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankin ovet menee kiinni niin kuka saa sammuttaa valot ?

        Miksi Säästöpankin valomainokset viellä loistaa ? Vaikka ovet on laitettu kiinni !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Säästöpankin valomainokset viellä loistaa ? Vaikka ovet on laitettu kiinni !

        Niin miksi viellä valomainokset ovat päällä , vaikka pankki on lopetettu ?


    • Anonyymi

      eikö sukanvarteen mahdu? miksi tarvit pankkia nosta rahat ja elä turha jättää perintöä

    • Anonyymi

      Kaikki pankit samanlaisia p.skoja nykyisin. Kampittavat asiakkaita sen kun ehtivät.
      Toivottavasti pankit saavat kilpailijan joka kaataa nykyiset toimijat. Olisi ahneudella se loppu mikä kuuluukin.

    • Anonyymi

      Kertoo tän kylän seniiliydestä että jotkut dinot tarvii vielä pankkeja.Mites cryptot BRO pitäskö mummuille ostaa cryptoo BRO ehk se helpin pro rokote yrittäjä voi auttaa teitä, vai auttaaks se vaan itteens

      • Anonyymi

        Ei vanhempi väki ole eikä opettele enää miksikään bittinikkariksi on kyllä aivan turha luulo ! Nää nykynuoret kun eivät osaa edes paskalla käydä ellei ole älypuhelin kourassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhempi väki ole eikä opettele enää miksikään bittinikkariksi on kyllä aivan turha luulo ! Nää nykynuoret kun eivät osaa edes paskalla käydä ellei ole älypuhelin kourassa !

        Pitäähän se nähdä mitä toisesta päästä tulee ja ottaa tapauksesta kuva ”oma iso kakka”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän se nähdä mitä toisesta päästä tulee ja ottaa tapauksesta kuva ”oma iso kakka”.

        Miksi Säätöpankin mainos valot viellä palaa , vaikka pankki on lopetettu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Säätöpankin mainos valot viellä palaa , vaikka pankki on lopetettu ?

        No nyt ne säästöpankin kyltit viimeinkin hävisi ja viimeinen sammutti valot !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ne säästöpankin kyltit viimeinkin hävisi ja viimeinen sammutti valot !

        Eiks burger-baari tule pankin tiloihin?Kuulin sellaista huhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks burger-baari tule pankin tiloihin?Kuulin sellaista huhua

        " Kosonenko " laittaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kosonenko " laittaa ?

        Tottakai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ne säästöpankin kyltit viimeinkin hävisi ja viimeinen sammutti valot !

        2024 Ne sammuu valot osuuspankistakin ja pääkonttori tulee Lahteen ! Sivukonttorit ajetaan alas !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2024 Ne sammuu valot osuuspankistakin ja pääkonttori tulee Lahteen ! Sivukonttorit ajetaan alas !

        Uutisissa mainittu pankkifuusio ei kyllä tarkoittanut Järvi-Hämeen Op:a vaan Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen Osuuspankkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa mainittu pankkifuusio ei kyllä tarkoittanut Järvi-Hämeen Op:a vaan Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen Osuuspankkeja.

        Ehkä ei viellä , mutta ootappa vaan , kohta kuullaan !


    • Anonyymi

      Pask* pankki muutenkin.

    • Anonyymi

      Eihän Sysmä pankkeja tarvitse... teillähän pitäisi olla oma raha Sysmä raha jonka piti tuoda kuntaan lisää työpaikkoja ja lisätä yritysten kannattavuutta. Näin ainakin kunnanjohto aikanaan ylvästeli.
      Ei muuta kuin Sysmä raha käyttöön......

      • Anonyymi

        Joo näitä hyviä ideoita ja hyvin tuottavia kohteita niinkuin Suopellon satama ja Pinxsinmäkikin ! Kartanon palon jälkeen Suopelto on ollut oikein turistirysä !


    • Anonyymi

      Surkea laitos tämä helmi mikä lie. Palvelut nollassa mutta maksut katossa, joiden tuotolla tj. kehuu tulosta. Onhan sitä vielä muutama konttori, jotka voi laittaa kiinni etteivät ilkeät asiakkaat pääse likaamaan lattioita. Jossain vaiheessa vetäjälle tulee loppu käteen ja itku puseroon. Niitä aikoja odotellessa.

      • Anonyymi

        Ei Sysmässä ainakaan palvelut parantuneet , päinvastoin kun pääkonttori on melkein 100 km päässä ! Sillä ei kaikkia asioita voida " netissä " kuitenkaan hoitaa ! Aikoinaan Nordeakin paransi Sysmässä palveluitaan ja lopetti konttorin !


    • Anonyymi

      Useimiten pankissa ei kukaan vastaa puheluun. Kun puhelussa sovitaan että pankista soitetaan takaisinpäin niin sieltä ei kuitenkaan kukaan soita eikä edes ilmoita mitään. Neuvoja tai apua ei kannata kysyä koska he vastaavat että neuvonta ei kuulu heille eikä kannata jatkoksi kysyä kuka sitten voisi neuvoa "minähän jo sanoin että neuvonta ei kuulu meille".Ilmeisesti pankissa on syviä ongelmia. Asiakkaille näytetään luonnollisesti parhaat puolet ja ongelmat peitetään. Pankkille luottamus on tärkeintä.
      Rahaa voi hankkia ja lainata mutta luottamus on ansaittava.

      • Anonyymi

        Hoida helposti netissä ! Entä jollei ole nettiä niin onko mentävä Lahteen pääkonttoriin , että saa asiat hoidettua ? Yhä enemmän siiretään asiointia sinne nettiin jossa huijarit kokoajan vaanii sinun rahojasi ! Jos on puhelinnumero annattu niin siihen pitää myös vastata ! Nykyään soittaa mihin tahansa , niin aina saa olla jonossa ja kuunnella huonoa pimpeli pompeli musiikkia ! Melkein joutuu anteeksi pyytämään jos soittaa ja joutuu virkailijaa vaivaamaan !


    • Anonyymi

      Ihan sama kun mojo majo laittaa herttua juhanan masseilla burgerikioskin siihen ja lennätetään metallica soittamaan. Kalpenee märinän tompat ja muut.

      Mooojo moojo maajo maajo!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe