Hei oon 15v tyttö ja tarviin apuu tän asian kanssa eli ei mitään vittuilua kiitos
Epäilen itselläni lievää nikotiinimyrkytystä koska eilen käytin vapea paljon enemmän kerralla kuin normaalisti ja vahingossa nielin sitä höyryä, en itse nestettä, oon vapettanu n. viikon. Onko mahdollista saada nikotiinimyrkytystä tuosta?!? Eilen oli sen jälkeen heikko olo, väsytti, tärisin, huimasi, oksetti ja oli huono olo ja rintaan pisti. Tänään on edelleen heikotusta, rintakipua ja päänsärkyä, jäin koulusta pois tämän takia koska heikotti liikaa jotta jaksaisin mennä
Mitä mun olis tarkotus tehä koska vanhemmat tappais mut jos sais tietää et käytän vapee, pitääkö mennä terveysasemalle tms hakee jostain apuu vai riittääkö et lepään kotona pari päivää?? Ja jos menisin esim terveysasemalle nii voisko ne soittaa sossut tai kertoo vanhemmille et käytän vapee
Onko mahdollisesta nikotiinimyrkytyksestä mentävä lääkäriin
Anonyymi-ap
2
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinä tuosta tokenet. Mutta anna vapen olla, ei sovi sinulle!
- Anonyymi
Käytitkö nikotiinivapea, jolloin olisi tullut raju yliannostus? Minkään vapenesteen höyry ei ole terveellistä keuhkoille, joten ei ihmekään että tulee rintapistosta ja muita oireita. Keuhkot ja aineenhaihdunta pyrkii eroon vaarallisista aineista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915