paljon porua aiheuttanut asia, kunnianloukkaus täyttyy vain ja ainoastaa kun kirjoitetaan koko etunimi ja sukunimi ja siihen liittyvä herjaus muutoin ei ole mitään lain edellytyksiä viedä asiaa eteenpäin.
Tiedotus palstalle
Anonyymi-ap
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
totta jos olet palstan julkkis silloin se on ihan omaa syytä.
- Anonyymi
Taas täällä joku mielensäpahoittaja. Voi voi muistatteko vanhaan aikaan mitä luki sokkarin vessan seinällä?
- Anonyymi
Kyllä täyttyy nämä määreet ainakin yhden kirjoittajan kohdalla.
Saarijärven mummon maalittajalla.- Anonyymi
Sivistysjohtajan mielestä ei ole mitään hauskaa huumoria vaan kunnianloukkaus. Siksi asia on oikeudessa vähän väliä.Paras vaihtoehto katsoa. https://youtube.com/channel/UCw4p9QeecMlUQ_qm07NQPnQ
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175