Paras kampaamo

Anonyymi-ap

Etsin uutta kampaajaa Kokemäeltä?
Kenelle suosittelette menemään?

56

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parturi-kampaamo Sirkkaliisa, Tulkkilntie.
      Kaikki alan palvelut, uudet huippumuotoillut Sekter pesualtaat, kemikaliotuotteet. Uudistuneet Hermiosa sumutteet takaavat unohtumattoman lopputuloksen

    • Anonyymi

      Kaikkein asiallisinta palvelua ainakin minä olen saanut Hiushuoneelta. Ei tarvi kuunnella kylän juoruja tai muutakaan paskapuheita kanssaihmisistä, eikä kampaajat vastaavasti utele mun yksityisasioita levitettäväksi kylillä. Tekevät vaan hommansa ja thats it.

      • Anonyymi

        Ei sinusta kukaan ole kiinnostunut. Täällä puhutaan kampaamoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta kukaan ole kiinnostunut. Täällä puhutaan kampaamoista.

        Kampaajien asiakaspalvelu on osa sitä mistä maksetaan. Kukaan normijärjellä varustettu ei maksa toisten haukkumisesta ja juoruista. Parhaat kampaajat hallitsee small talkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta kukaan ole kiinnostunut. Täällä puhutaan kampaamoista.

        Missä kohtaa mainostin itseäni? Olisko koulunpenkille palaaminen aiheellista, jos ei osaa lukea?

        Perustelin vain kantani, miksi käytän ja suosittelen tiettyä kampaamoa. Mut ethän sä sitä raukka tajunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kampaajien asiakaspalvelu on osa sitä mistä maksetaan. Kukaan normijärjellä varustettu ei maksa toisten haukkumisesta ja juoruista. Parhaat kampaajat hallitsee small talkin.

        Et selvästi ymmärrä että juorut kuuluu palveluun. Hyvä ettei niistä joudu erikseen maksamaan. Olet tietysti eri koska et muuten pääse naista lähelle kuin lääkärissä ja parturissa.


    • Anonyymi

      Tukkakartanossa oli ollut välikohtaus.

    • Anonyymi

      Kokemäen hiushuone 👍🏻
      Ei ole ollut asiatonta, muita arvostelevaa eikä juoruilevaa käyttäytymistä.
      Hiuksetkin on leikattu hyvin, Susannan ja Julian toimesta 🤗

      • Anonyymi

        Ei ole silmien pyörittelyä eikä sormella osoittelua, eikä ole tarvinnut kuulla kyliltä itsestään keksittyjä juttuja.
        Pinnat myös hiushuoneelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole silmien pyörittelyä eikä sormella osoittelua, eikä ole tarvinnut kuulla kyliltä itsestään keksittyjä juttuja.
        Pinnat myös hiushuoneelle!

        Usko jo sinusta ei ole kukaan kiinnostunut. Kiipeä takaisin sinne baarijakkaralle, jollet ole jo ulosheitetty.
        Mulkkuja ei saa olla esillä lain mukaan missään julkisissa tiloissa tai paikoissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko jo sinusta ei ole kukaan kiinnostunut. Kiipeä takaisin sinne baarijakkaralle, jollet ole jo ulosheitetty.
        Mulkkuja ei saa olla esillä lain mukaan missään julkisissa tiloissa tai paikoissa .

        Sitkeä on helvetin valittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole silmien pyörittelyä eikä sormella osoittelua, eikä ole tarvinnut kuulla kyliltä itsestään keksittyjä juttuja.
        Pinnat myös hiushuoneelle!

        Mikä vika silmien pyörittelyssä on? Silmien kuuluu pyöriä. Onko itselläsi lasisilmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika silmien pyörittelyssä on? Silmien kuuluu pyöriä. Onko itselläsi lasisilmät?

        Saahan sitä toki pyöritellä ja etsiä niitä olemattomia aivosolujaan niin paljon kuin tykkää.

        Hyvää kuvaa se vaan ei anna kenestäkään. Pitää osata käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitkeä on helvetin valittaja.

        Sun mielestä ok kun ihmisiä haukutaan ja osoitetaan sormella? Älä vaan lisäänny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä toki pyöritellä ja etsiä niitä olemattomia aivosolujaan niin paljon kuin tykkää.

        Hyvää kuvaa se vaan ei anna kenestäkään. Pitää osata käyttäytyä.

        Vähissä on ihmiset jotka osaa käyttäytyä edes alkeellisesti. Tervehtiä, vastata kun puhutellaan tai sanoa kiitos.
        Tietää myös aina kuka kuunnellut/keksinyt juoruja kun edellämainittuja ei hallita.
        Mitä muutakaan toisaalta odottaa henkilöiltä joiden henkinen ikä ei koskaan noussut yli 15 vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähissä on ihmiset jotka osaa käyttäytyä edes alkeellisesti. Tervehtiä, vastata kun puhutellaan tai sanoa kiitos.
        Tietää myös aina kuka kuunnellut/keksinyt juoruja kun edellämainittuja ei hallita.
        Mitä muutakaan toisaalta odottaa henkilöiltä joiden henkinen ikä ei koskaan noussut yli 15 vuoden.

        Onko sinulla joku trauma tuosta juoruamisesta?
        Olet ämmä.
        Juoruaminen ei maailmasta lopu. Itse asiassa kyseessä on vain ihmisten välinen keskustelu, jossa puhutaan mitä on päivän aikana nähty ja kuultu. Ei se ole mitään juoruamista.
        Se oli juoruamista, kun sentraalisantra yhdisteli 50-60 luvulla keskuksessa puheluita ja salakuunteli kaikkien puhelut, päästäkseen sitten levittelemään yksityisasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku trauma tuosta juoruamisesta?
        Olet ämmä.
        Juoruaminen ei maailmasta lopu. Itse asiassa kyseessä on vain ihmisten välinen keskustelu, jossa puhutaan mitä on päivän aikana nähty ja kuultu. Ei se ole mitään juoruamista.
        Se oli juoruamista, kun sentraalisantra yhdisteli 50-60 luvulla keskuksessa puheluita ja salakuunteli kaikkien puhelut, päästäkseen sitten levittelemään yksityisasioita.

        Itseasiassa se voi aiheuttaa traumoja jos joutuu syyttä juorujen vuoksi vainotuksi, kiusatuksi, uhkaillaan jne. Laitontakin kaikki nuo, jopa se JUORUAMINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähissä on ihmiset jotka osaa käyttäytyä edes alkeellisesti. Tervehtiä, vastata kun puhutellaan tai sanoa kiitos.
        Tietää myös aina kuka kuunnellut/keksinyt juoruja kun edellämainittuja ei hallita.
        Mitä muutakaan toisaalta odottaa henkilöiltä joiden henkinen ikä ei koskaan noussut yli 15 vuoden.

        Todellakin keskenkasvuista touhua arvottaa ihmisiä pukeutumisen tai automerkin/vuosimallin takia. Vielä törkeämpää kertoa muiden asiakkaiden kuullen asiakkaaksi haluavasta masennuksesta toipuvasta, jonka hiukset vaatisi liki vuoden jälkeen hoitoa ja ammattilaisen apua. Kampaajan suusta "en koskis edes käsineet kädessä" muille asiakkaille aiheuttaa vain myötähäpeää kampaajaa kohtaan ja varmuuden ettei tarvitse ikinä kyseiseen kampaamoon astua. Perus koulukiusaaja meininkiä.


    • Anonyymi

      Siitä on jo aikaa, naapuri kävi riehumassa päissään ja poliisi kävi kuittaamassa. Yrittäjälle karhunpalvelus.

      • Anonyymi

        Lapsellinen naapuri pilasi kampaamon maineen käymällä asiakkaan päälle.


    • Anonyymi

      Täällä riittää kampaajia, vain kokeilemalla tiedät kuka juuri sinulle ja sinun hiuksillesi paras.
      Hyvää asiakaspalvelua saat mm Hiushuoneelta, Tarja Uusitorpalta ja Hiuksen hienolta.

    • Anonyymi

      Ilkeä juttu. Jos liikkeeseen tulee naapurista yrittäjä pahoinpitelemään toisen yrittäjän asiakkaita, niin välittömästi yhteys poliisiin ja ovet kiinni.

    • Anonyymi

      Oon miettiny sitä BLUE kampaamoa, kokemuksia kenelläkään?

      • Anonyymi

        Jokaisella kampaajalla on nykyaikana facebook ja instagram käytössä. Sieltä näkee "portfoliota", niistä saa aika hyvän käsityksen kädentaidoista.
        Se oma hiuslaatukin vaikuttaa huomattavasti siihen mitä voi tehdä.


    • Anonyymi

      Ei kannata Kokemäeltä etsiä hyvää kampaajaa. Kyllä on suunnattava joko Huittisiin, Poriin tai H: valtaan. Suurin osa ammattikunnan edustajista on ylihinnoiteltuja, kovakouraisia "minä, minä"-ihmisiä, joille asiakkaiden toiveet ei paljon hetkauta. Föönauksessa ja saksienkäytössä olisi vielä paljon opiskeltavaa.

      • Anonyymi

        Yhtään huonoa kampaajaa ei ole Kokemäellä.
        Jokaiselle riittää asiakkaita, jokainen on ammattilainen.

        Ketjun aloittajalla ollut taas tarve nostattaa paskamyrskyä, oma elämä niin tylsää tai enemmänkin oma elämä niin sekaisin että pakko sörkkiä toisten. Henkilöllisyyskin valittavissa parin tyypin väliltä.


    • Anonyymi

      Hiushuone ja Susanna. Kovasti tykätty. Ammattitaitoinen, ei juoruile ja hauku ihmisiä. Ystävällinen ja herttainen.

      • Anonyymi

        Ei ihmisistä puhuminen ole juoruilua. Sitä kaikki tekee, on aina tehty. Juoru on vain ruma sana, ilkeilyä.
        Parturit puhuu aina, se on selvä. Se on puheammatti myös
        Joten lakkaa jo se valittaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisistä puhuminen ole juoruilua. Sitä kaikki tekee, on aina tehty. Juoru on vain ruma sana, ilkeilyä.
        Parturit puhuu aina, se on selvä. Se on puheammatti myös
        Joten lakkaa jo se valittaminen.

        Perättömien juorujen keksiminen/levittäminen on rikos aikuisten maailmassa.
        Aina levittäessäsi tuttavillesi "omaa näkemystäsi" asioista, syyllistyt kunnianloukkaukseen.
        Onneksi en ole kaltaisesi idiootti. Lähinnä säälin juoruilijoita ja tiedän ettei heillä omassa elämässään ole asiat hyvin ja tieto ettei koskaan tule olemaankaan koska katkeruus ja kateellisuus tulee heitä vaivaamaan lopun elämänsä kun taas hyvillä tyypeillä on hyvin erilainen suhtautuminen elämään joka saa heidät säteilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisistä puhuminen ole juoruilua. Sitä kaikki tekee, on aina tehty. Juoru on vain ruma sana, ilkeilyä.
        Parturit puhuu aina, se on selvä. Se on puheammatti myös
        Joten lakkaa jo se valittaminen.

        En mä ainakaan mene vartavasten puhumaan paskaa muista ihmisistä kampaajalle. En puhu ystävienikään kanssa. Totta, kampaajien ammatti on puheammatti, ja onnekseni olen käynyt sellaisilla joiden ei tarvitse ylentää itseänsä alentamalla muita.
        Osataan keskustella maailman asioista vaihdellen sujuvasti aiheiden välillä. Sitä on hyvä asiakaspalvelu.
        On niitäkin jotka elää muiden ihmisten asioita sörkkimällä, kertoo kaiken ihmisestä. Siinäkin se oma valinnanvapaus, ei tarvitse viettää aikaa ko henkilöiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kokemäeltä varmasti löytyy kaikille kampaaja. Onhan niitä täällä jo varmaan yli kymmene? Instagram ja facebook ovat hyviä alustoja tutkia kunkin osaamista, kuvista voi päätellä paljon. Kuvien puuttumisestakin voi päätellä paljon.
      Jokainen valitsee mistä ite tykkää. Jos pitää juoruilevista suupalteista niin varmasti löytyy kampaamo. Jos tykkää rauhallisemmista, itse työhön paneutuvista niin löytyy kampaamo.. Hieman rohkeampaa tyyliä? Sillekkin on oma paikkansa. Me ollaan onneks kaikki erilaisia ihmisiä ja tykätään erilaisista kampaajista, muuten ei tulis mitään jos koko kokemäki kävis samalla kampaajalla.

    • Anonyymi

      Onko tällä joku juoruamisfobia päällä? Jos noin kovasti juoruamisia pelkää niin hoitoon olisi syytä hakeutua.

      • Anonyymi

        Ai, se on joku fobia, jos ei vaan HALUA kuunneella paskapuheita kanssaihmisistä? Usko tai älä, mut mua ei ainakaan kiinnosta kuka petti ketä kenenkin kanssa tai mitä se yks tyyppi sano toiselle. Niissä jutuissa kun on niin paljon heitetty värikynää ja silkkaa valhetta matkan varrella joukkoon, että totuuden tietää vain asianosainen, ei kukaan muu. Mä haluan mennä kampaajalle ja usein vaan olla hiljaa ja nauttia siitä hetkestä ja tätä on syytä kampaajankin kunnioittaa. Jos itse haluaisin juoruilla tai kuulla niitä kyläjuoruja, osaisin kyllä viedä keskustelun siihen suuntaan. Joten te asiakaspalvelijat (niin kampaajalla, kuin myös kaupassa), voisitteko lopettaa sen juoruilun ja paskanpuhumisen oma-aloitteisesti ja puhua vasta, jos asiakas niin haluaa. Mutta älkää tehkö sitä pyytämättä, kiitos! Mun kanssa se juoruilu menee ainakin hukkaan, koska en tule uskomaan sanaakaan, enkä myöskään kertomaan mitään, vaikka kuinka utelisi. Enkä myöskään mene sille kampaajalle toista kertaa. Toivottavasti moni muukin tekis saman, niin oppisivat pitämään suunsa kiinni, kun asiakkaat äänestäis näitä juoruilijoita tai paskapuheiden levittäjiä vastaan jaloillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, se on joku fobia, jos ei vaan HALUA kuunneella paskapuheita kanssaihmisistä? Usko tai älä, mut mua ei ainakaan kiinnosta kuka petti ketä kenenkin kanssa tai mitä se yks tyyppi sano toiselle. Niissä jutuissa kun on niin paljon heitetty värikynää ja silkkaa valhetta matkan varrella joukkoon, että totuuden tietää vain asianosainen, ei kukaan muu. Mä haluan mennä kampaajalle ja usein vaan olla hiljaa ja nauttia siitä hetkestä ja tätä on syytä kampaajankin kunnioittaa. Jos itse haluaisin juoruilla tai kuulla niitä kyläjuoruja, osaisin kyllä viedä keskustelun siihen suuntaan. Joten te asiakaspalvelijat (niin kampaajalla, kuin myös kaupassa), voisitteko lopettaa sen juoruilun ja paskanpuhumisen oma-aloitteisesti ja puhua vasta, jos asiakas niin haluaa. Mutta älkää tehkö sitä pyytämättä, kiitos! Mun kanssa se juoruilu menee ainakin hukkaan, koska en tule uskomaan sanaakaan, enkä myöskään kertomaan mitään, vaikka kuinka utelisi. Enkä myöskään mene sille kampaajalle toista kertaa. Toivottavasti moni muukin tekis saman, niin oppisivat pitämään suunsa kiinni, kun asiakkaat äänestäis näitä juoruilijoita tai paskapuheiden levittäjiä vastaan jaloillaan.

        Kannattaisi hakea jostain Valiumia, ja sitten kun hellittää niin vedä itsesi hattunaulakkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, se on joku fobia, jos ei vaan HALUA kuunneella paskapuheita kanssaihmisistä? Usko tai älä, mut mua ei ainakaan kiinnosta kuka petti ketä kenenkin kanssa tai mitä se yks tyyppi sano toiselle. Niissä jutuissa kun on niin paljon heitetty värikynää ja silkkaa valhetta matkan varrella joukkoon, että totuuden tietää vain asianosainen, ei kukaan muu. Mä haluan mennä kampaajalle ja usein vaan olla hiljaa ja nauttia siitä hetkestä ja tätä on syytä kampaajankin kunnioittaa. Jos itse haluaisin juoruilla tai kuulla niitä kyläjuoruja, osaisin kyllä viedä keskustelun siihen suuntaan. Joten te asiakaspalvelijat (niin kampaajalla, kuin myös kaupassa), voisitteko lopettaa sen juoruilun ja paskanpuhumisen oma-aloitteisesti ja puhua vasta, jos asiakas niin haluaa. Mutta älkää tehkö sitä pyytämättä, kiitos! Mun kanssa se juoruilu menee ainakin hukkaan, koska en tule uskomaan sanaakaan, enkä myöskään kertomaan mitään, vaikka kuinka utelisi. Enkä myöskään mene sille kampaajalle toista kertaa. Toivottavasti moni muukin tekis saman, niin oppisivat pitämään suunsa kiinni, kun asiakkaat äänestäis näitä juoruilijoita tai paskapuheiden levittäjiä vastaan jaloillaan.

        Näin kun kaikki käyttäytyisi niin Kokemäkikin olisi hyvä paikka elää ja olla. Valitettavasti utopiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, se on joku fobia, jos ei vaan HALUA kuunneella paskapuheita kanssaihmisistä? Usko tai älä, mut mua ei ainakaan kiinnosta kuka petti ketä kenenkin kanssa tai mitä se yks tyyppi sano toiselle. Niissä jutuissa kun on niin paljon heitetty värikynää ja silkkaa valhetta matkan varrella joukkoon, että totuuden tietää vain asianosainen, ei kukaan muu. Mä haluan mennä kampaajalle ja usein vaan olla hiljaa ja nauttia siitä hetkestä ja tätä on syytä kampaajankin kunnioittaa. Jos itse haluaisin juoruilla tai kuulla niitä kyläjuoruja, osaisin kyllä viedä keskustelun siihen suuntaan. Joten te asiakaspalvelijat (niin kampaajalla, kuin myös kaupassa), voisitteko lopettaa sen juoruilun ja paskanpuhumisen oma-aloitteisesti ja puhua vasta, jos asiakas niin haluaa. Mutta älkää tehkö sitä pyytämättä, kiitos! Mun kanssa se juoruilu menee ainakin hukkaan, koska en tule uskomaan sanaakaan, enkä myöskään kertomaan mitään, vaikka kuinka utelisi. Enkä myöskään mene sille kampaajalle toista kertaa. Toivottavasti moni muukin tekis saman, niin oppisivat pitämään suunsa kiinni, kun asiakkaat äänestäis näitä juoruilijoita tai paskapuheiden levittäjiä vastaan jaloillaan.

        Yhyy snif. Minä haluan oikein rempseän parturin joka antaa tulla kaikki juorut isoon ääneen ilman sensuuria. Siitä tulee hyvä mieli kuin söisi pannaria ja hillua.


    • Anonyymi

      Salon Mirva. Saat rentouttavan hieronnan lisähintaan. On venäläinen yrittäjä.

      • Anonyymi

        No nyt on asiaa. Puhut kai päänhieronnasta.


      • Anonyymi

        Eipäs ole. Salon Mirva ei ole venäläinen nimi.


    • Anonyymi

      Leikkaa ite

    • Anonyymi

      Arvon penaali ,aivan huippu👍

      • Anonyymi

        Hiljan hiussalonki on paras.


    • Anonyymi

      Piti soittaa Hiljalle mutta ei ole numeroa. Tukan saisi pestä ja leikata, ja hiuksiakin voisi muotoilla.

    • Anonyymi

      Valoisa Tulkkilantiellä. Parasta palvelua mitä saa ja siellä ei juoruilla.

    • Anonyymi

      Hiushuone Kokemäki paras

      • Anonyymi

        Siälä vasta juoruataan ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siälä vasta juoruataan ei jatkoon.

        En jaa kokemustasi. Tosin itse en ala louskuttamasn leukojani kenestäkään kampaajan tuolissa niin sekin varmasti vaikuttaa. Krskustellavoi ilman että puhuu kenestäkään muista ihmisistä mitään mutu-juttuja, kyllä fiksuilla ihmisillä puheenaiheita riittää.


    • Anonyymi

      Jasmin ist Best

    • Anonyymi

      Jasmin is beast.

    • Anonyymi

      Tulkkilan Tukka ja Tyyli.

    • Anonyymi

      Ihme marmatusta täällä. Satakunnan alueella on ihan sama mihin menet asioimaan niin leuat loksuu joka paikassa.
      Se on luonteenpiirre.

    • Anonyymi

      Paras on Phillipsin kotiparturi.

    • Anonyymi

      Kyllikin kotiparturi on paras. Peipohjukassa.

    • Anonyymi

      Olen aina halunnut kotiparturiin.

    • Anonyymi

      Ei kokemäellä ole uutta kampaajaa.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla uusi kampaaja. Vanha on parempi kaikessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe