taas huu haa juttuja

Anonyymi-ap

Testasin erään väitteen vaimoni eläke tulee Suomesta suoraan thai tilille, minun eläke wisen kautta, ero oli 268 bahtia suoraan wisen kautta suhteutettuna on pienempää eläkkeeseen, joten täällä kerrotut kustannukset tai huonompi kurssi oli taas huu haata, kuten aina ennenkin...
By Numball HHN 61v.

47

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen sinua käyttämään sitä oikolukuohjelmaa. Tekstissäsi ei ollut mitään järkeä.

• Anonyymi

Siis kun sinun on vaikea ymmärtää, eläke suoraan suomesta thaipankkiin, tai eläke suomesta wysen kautta thaipankkiin erotus on 268 bahtia, wysen hyväksi.

• Anonyymi

Noh jumankekka sentään juu, mutta Suomi oli sentään kirjoitettu isolla, huomasitko?

• Anonyymi

Eihän täällä kukaan mitään tiedä, onhan se todennettu jo monen monta kertaa...

• Anonyymi

Miten kelasossuläävävuokra-asunnot on mennyt kaupaksi, vai odotatko arvonnousua 10% vuodessa 28 vuotta?

Miten interbetimuroidut korelaiset voi ja onko hutsulumppusesi paljonkin tienannut pakaroillaan kun sinä olet ollut riippukeinussa kaalimaalla?

• Anonyymi

Sekavaa tekstiä.

Paljonko oli summat?
      Mikä oli kurssi?
      Mitä pankkia eläkeyhtiö käytti?

Pankkisuhteestasi en kysele, koska sinulla ei ole pankkisuhteita Suomessa laisinkaan.

Minulla on suhteet Nordeaan ja Danske Bankiin. Danskessa liikkuu myös toimeksiantajieni rahat, miljoonia joka kuukausi. Minä saan tarjouksia ja teen sopimuksia myös valuutan siirroissa.

"ero oli 268 bahtia suoraan wisen kautta suhteutettuna on pienempää eläkkeeseen"??? Siis mikä ero? En usko että osaat suhteuttaa mitään.

Mistä testistä tässä oikein oli kyse? Olet ollut 22 vuotta naimisissa josta sairaseläkkeellä olette molemmat olleet kymmenisen vuotta Thaimaassa.

Ei tuo varmaan ensimmäinen eläke ollut kummallekaan, joten mikä se testi oli, koska sanoit jo aiemmin että eläkkeesi tulee Wisen kautta?

Olet siis taas valehdellut niin että korvat heiluu.

2010

• Anonyymi

Meennypaneenhuoraas ja kasvattamaan niitä korealaisia kakaroitas apina.

• Anonyymi

Ahdistaako taas resupeppua, mistä minä tiedän mitä pankkia vaimoni eläkeyhtiö käyttää, tiedän vain paljonko on vaimoni eläke, omat eläkkeeni siirrän wisen kautta, tämä erotus on 268 bahtia wisen eduksi... kun siirrän saman summan kun vaimoni eläke on wisen kautta tililleni.

Minä kiinnittäisin sinuna huomiota mielenterveyteesi hieman enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdistaako taas resupeppua, mistä minä tiedän mitä pankkia vaimoni eläkeyhtiö käyttää, tiedän vain paljonko on vaimoni eläke, omat eläkkeeni siirrän wisen kautta, tämä erotus on 268 bahtia wisen eduksi... kun siirrän saman summan kun vaimoni eläke on wisen kautta tililleni.

Mistä sinä siirrät wisen kautta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kommentti muuten kertoo hieman mielenterveytesi haasteista...
        "Minulla on suhteet Nordeaan ja Danske Bankiin. Danskessa liikkuu myös toimeksiantajieni rahat, miljoonia joka kuukausi. Minä saan tarjouksia ja teen sopimuksia myös valuutan siirroissa.",

taisin joskus mainita että eläkkeeni riittää täällä asumiseen mainiosti ei mene edes kaikki ei edes puolet, ei ole riskejä että vuokralaiset jättävät vuokransa maksamatta, vaikka munat on yhdessä korissa se kori on huomattavasti luotettavampi kuin poistomyynnistä ostamasi kunnan vuokratalo, jonka kuntoa ainakaan sinä et pysty arvioimaan kun ehdotat että avoviemäreitä paineistetaan tai siitä sukitetaan.

Tajuatko edes kuinka hörhönä sinua pidän, vai oikein tulet tulokseen, milloin olen homo, eronnut, milloin mitäkin... Hullu sinä yksinkertaisesti olet huuhaa ukko, kaikki on mielikuvituksesi tuotetta... huu haa ukko. '

Minun mielikuvitukseni ei ole riitä edes arvioimaan mitä kuvittelet noista valheista hyötyväsi, jota suollat palstalle päivittäin, sinun valehtelusi ei johda minun eroon, ei siihen että muutun homoksi, näistä ei voi tehdä muuta kommenttia kun sen että pääsi on hieman sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallisia asioita useita teksteissäsi.

Siis mikä se oli se testi? Sanoit tehneesi testin.

Miksi sinä pääset vaimosi thaitiliä tarkastelemaan? Onko vaimo antanut luvan? Mitä teet ylipäätään vaimosi pankkitunnuksilla ja mitä asiaa sinulla on sinne?

Et tiedä mitä tiliä vaimosi eläkeyhtiö käyttää, joten annatte pankin päättää kurssin?

Sanot "kun siirrän saman summan"? Et sinä siirrä yhtään mitään kun sinulla ei ole mistä siirtää, koska sinulla ei ole Suomessa pankkia. Eläkevakuutusyhtiö siirtää sairaseläkkeesi, et sinä.

Mistään ei nyt käy ilmi paljonko kokonaiskulut oli eläkkeesi siirrossa?

Minulla kokonaiskulut oli 0,8% kun siirsin viimeksi summan josta näytin kuitin.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä siirrät wisen kautta ?

Mulla menee eläke belgiassa olevalle pankkitilille, josta siirrän sen wiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kommentti muuten kertoo hieman mielenterveytesi haasteista...
        "Minulla on suhteet Nordeaan ja Danske Bankiin. Danskessa liikkuu myös toimeksiantajieni rahat, miljoonia joka kuukausi. Minä saan tarjouksia ja teen sopimuksia myös valuutan siirroissa.",

taisin joskus mainita että eläkkeeni riittää täällä asumiseen mainiosti ei mene edes kaikki ei edes puolet, ei ole riskejä että vuokralaiset jättävät vuokransa maksamatta, vaikka munat on yhdessä korissa se kori on huomattavasti luotettavampi kuin poistomyynnistä ostamasi kunnan vuokratalo, jonka kuntoa ainakaan sinä et pysty arvioimaan kun ehdotat että avoviemäreitä paineistetaan tai siitä sukitetaan.

Tajuatko edes kuinka hörhönä sinua pidän, vai oikein tulet tulokseen, milloin olen homo, eronnut, milloin mitäkin... Hullu sinä yksinkertaisesti olet huuhaa ukko, kaikki on mielikuvituksesi tuotetta... huu haa ukko. '

Minun mielikuvitukseni ei ole riitä edes arvioimaan mitä kuvittelet noista valheista hyötyväsi, jota suollat palstalle päivittäin, sinun valehtelusi ei johda minun eroon, ei siihen että muutun homoksi, näistä ei voi tehdä muuta kommenttia kun sen että pääsi on hieman sekaisin.

Muuten tiedätkö että asumistukijärjestelmä joutuu seuraavalla vaalikaudessa suurennuslasin alle, todennäköisesti hieman toimeentulotukea suurennataan, ja asumistuesta luovutaan kokonaan, tämä tarkoittaa sitä että kela ei enää maksa osaa vuokralaisen vuokrasta vuokran antajalle, uudistus on tervetullut, koska vuokrataso on vaikkapa pääkaupunkiseudulla yksi euroopan korkeimmista, kun yhteiskunta on maksanut osan vuokrista... noin ollen vuokratasoa on pidetty keinotekoisesti korkeana, yhteiskunnan tuilla, ihmiset asukoot sellaisissa asunnoissa kun heillä on varaa... tämä johtaa muutamassa vuodessa vuokratason olennaiseen laskuun toivon ainakin niin...

Meille täällä thaimaassa asuville asia on se ja sama, täällä vuokrat on markkinahintaisia, ellei oteta huomioon maamiesten kusetusta, yksi huvittavimmista oli pattaya keskustassa suomalaisen vuokraama 63m2 huoneisto jonka vuokra oli liki nelinkertainen samassa talossa keskimääräisesti vuokrattuihin huoneistoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee eläke belgiassa olevalle pankkitilille, josta siirrän sen wiseen.

Wise vain välittää rahasi. Sanoit ettei sinulla ole siellä tiliä ja väitit että siellä ei ole kellään tiliä. Kyllä siellä on mahdollista säilyttää ja siirrellä rahaa monivaluuttatilillä.

En tiedä kenen elämää elät, mutta olet niin pihalla kaikesta että en usko sinun olevan enää edes tuo Saaripaksukainen ja miten ihmeessä sinä pärjäisit Thaimaassa, kun yksinkertaisimmatkin asiat tuottaa sinulle tuskaa.

Alkaa valkenemaan tuo kuvio. Olit Suomessa ulosotossa, avasit Belgiaan pankkitilin kun pelkäsit ulosottomiehen pääsevän tilillesi.

Pelko taisi olla aiheeton ja johtui vain vainoharhaisuudestasti ja tyhmyydestäsi. Valehtelit tuosta Wisesta ja valehtelit myös aiemmin kun sanoit että eläkeyhtiö siirtää Wisen kautta suoraan thaitilillesi.

Nyt keksit että se meneekin Belgian kautta ja sinulle ilmestyi Wiselle pankkitilikin.

Puhut asioista kuin olisit ensimmäistä kuukautta Thaimaassa, tai sitten dementia pyyhkii muistisi jatkuvasti takaisin nollaan.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä pääset vaimosi thaitiliä tarkastelemaan? Onko vaimo antanut luvan? Mitä teet ylipäätään vaimosi pankkitunnuksilla ja mitä asiaa sinulla on sinne?

Et tiedä mitä tiliä vaimosi eläkeyhtiö käyttää, joten annatte pankin päättää kurssin?

Sanot "kun siirrän saman summan"? Et sinä siirrä yhtään mitään kun sinulla ei ole mistä siirtää, koska sinulla ei ole Suomessa pankkia. Eläkevakuutusyhtiö siirtää sairaseläkkeesi, et sinä.

2010

Terveellä pohjalla tuo Pasasen perheen elämä, molemmilla suomalainen sairaseläke ja isäntä hallinnoi kummankin pankkitilejä, kummankin sometilejä, käy yksikseen ulkona syömässä, eikä vaimoa näy enää missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Tottakai pääsen helposti kysymällä paljonko sinulle tuli tilille suomesta rahaa, siis tein testi, siirsin saman summan wysen kautta kuin vaimoni eläke on euroissa, erotus ei ollut olennainen... joten jos sinulla on pysyvä eläke, sinun ei tarvitse käyttää välissä wyseä, vaan kannattaa ilmoittaa eläkeyhtiölle thaipankin tilitiedot, säästö on vain muutamia satasia, kässäätkö.

Taasko sinä tulit tulokseen, että minulla ei ole rahaa siirtää, sanoin aikaisemmin että minulla on tili belgiassa, jonne eläkkeeni menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai pääsen helposti kysymällä paljonko sinulle tuli tilille suomesta rahaa, siis tein testi, siirsin saman summan wysen kautta kuin vaimoni eläke on euroissa, erotus ei ollut olennainen... joten jos sinulla on pysyvä eläke, sinun ei tarvitse käyttää välissä wyseä, vaan kannattaa ilmoittaa eläkeyhtiölle thaipankin tilitiedot, säästö on vain muutamia satasia, kässäätkö.

Taasko sinä tulit tulokseen, että minulla ei ole rahaa siirtää, sanoin aikaisemmin että minulla on tili belgiassa, jonne eläkkeeni menee.

Nyt se on siis jo "Wyse"?

Aloituksessa puhuit suhteuttamisesta vaimon pienempään eläkkeeseen ja nyt sekin muuttui saman summan siirtämiseksi.

Tarina muuttuu joka kerta kun kerrot lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wise vain välittää rahasi. Sanoit ettei sinulla ole siellä tiliä ja väitit että siellä ei ole kellään tiliä. Kyllä siellä on mahdollista säilyttää ja siirrellä rahaa monivaluuttatilillä.

En tiedä kenen elämää elät, mutta olet niin pihalla kaikesta että en usko sinun olevan enää edes tuo Saaripaksukainen ja miten ihmeessä sinä pärjäisit Thaimaassa, kun yksinkertaisimmatkin asiat tuottaa sinulle tuskaa.

Alkaa valkenemaan tuo kuvio. Olit Suomessa ulosotossa, avasit Belgiaan pankkitilin kun pelkäsit ulosottomiehen pääsevän tilillesi.

Pelko taisi olla aiheeton ja johtui vain vainoharhaisuudestasti ja tyhmyydestäsi. Valehtelit tuosta Wisesta ja valehtelit myös aiemmin kun sanoit että eläkeyhtiö siirtää Wisen kautta suoraan thaitilillesi.

Nyt keksit että se meneekin Belgian kautta ja sinulle ilmestyi Wiselle pankkitilikin.

Puhut asioista kuin olisit ensimmäistä kuukautta Thaimaassa, tai sitten dementia pyyhkii muistisi jatkuvasti takaisin nollaan.

2010

Mistä sinä reppana väännät tuota tuubaa, en ole koskaan kertonut sanallakaan wisen tilisesta, kerroin aikaisemmin että minulla on tili belgiassa laitoin siitä jopa kuvan tänne, tuo pankki siirtää automaattisesti tietyn summan wisen kautta thaimaan tilille íhan samalla tavalla voit siirtää rahasi suomalaisesta pankista, vai että oikein ulosotto, belgia ei mitenkään suojaa ulosotolta, yhtään sen enempää kuin suomenkaan pankit, kun olemme eu:ssa. Eiks nää ulosotot ole pääosin sinun ongelmia, ja osakaslainat,

Ei poika sinä tässä olet pihalla, niinkuin sanoin en usko sanaakaan juttuihisi, ne on läpeensä skeidaa pahimmasta päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä reppana väännät tuota tuubaa, en ole koskaan kertonut sanallakaan wisen tilisesta, kerroin aikaisemmin että minulla on tili belgiassa laitoin siitä jopa kuvan tänne, tuo pankki siirtää automaattisesti tietyn summan wisen kautta thaimaan tilille íhan samalla tavalla voit siirtää rahasi suomalaisesta pankista, vai että oikein ulosotto, belgia ei mitenkään suojaa ulosotolta, yhtään sen enempää kuin suomenkaan pankit, kun olemme eu:ssa. Eiks nää ulosotot ole pääosin sinun ongelmia, ja osakaslainat,

Ei poika sinä tässä olet pihalla, niinkuin sanoin en usko sanaakaan juttuihisi, ne on läpeensä skeidaa pahimmasta päästä.

Ja olennaista avuksessa oli vain se että palstavaikuttajat kertoivat että eläkkeen siirtäminen suomesta thaimaahan on kallista, ei ole hieman kalliimpaa kuin wisella siirtäminen, ei tuo ero ole olennainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olennaista avuksessa oli vain se että palstavaikuttajat kertoivat että eläkkeen siirtäminen suomesta thaimaahan on kallista, ei ole hieman kalliimpaa kuin wisella siirtäminen, ei tuo ero ole olennainen.

Niin ja ne kokonaiskulut oli...?

Sinä siis siirsit Belgiasta Wisen kautta vaimon eläkettä vastaavan summan kun alunperin puhuit suhteuttamisesta ja nyt viimeisimmässä versiossa puhut että Belgian pankki siirtää automaattisesti?

Teit siis ylimääräisen siirron testimielessä. Ok. Et tiedä mitä pankkia vaimosi eläkeyhtiö käyttää ja et tiedä kurssiakaan mitä on käytetty.

Miten ihmeessä sinä siis voit vertailla kaikkia pankkeja keskenään sanomalla että "se on ihan sama siirtääkö wisella vai suoraan", kun et edes tiedä mitä pankkia on käytetty ja millä kurssilla?

Sanoit nimenomaan viimeksi että "Wiseen ei tarvi rekisteröityä ja sinne ei voi perustaa tilejä, mutta nyt sanoit että "Mulla menee eläke belgiassa olevalle pankkitilille, josta siirrän sen wiseen"

Ethän sinä rakas lapsi voi siirtää wiseen, jos sinulla ei ole tiliä sinne. Sinä voit siirtää wisen kautta.

Noissa satasissa mitä sinä siirtelet, ei olekaan paljoa väliä miten siirtelee, mutta minulla asia on eri kun siirtelen kerralla sinun 10 vuoden eläkettä vastaavia summia.

Harjoittele sitä oikolukua, ennenkuin seuraavaksi päätät kirjoittaa jotakin. Ei näissä sekavissa tarinoissasi ole mitään tolkkua.

Voin joskus vähän luennoida sinulle mitä tarkoittaa pankkisuhde ja mitä etuja on luottokorteissa verrattuna pankkikortteihin.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ne kokonaiskulut oli...?

Sinä siis siirsit Belgiasta Wisen kautta vaimon eläkettä vastaavan summan kun alunperin puhuit suhteuttamisesta ja nyt viimeisimmässä versiossa puhut että Belgian pankki siirtää automaattisesti?

Teit siis ylimääräisen siirron testimielessä. Ok. Et tiedä mitä pankkia vaimosi eläkeyhtiö käyttää ja et tiedä kurssiakaan mitä on käytetty.

Miten ihmeessä sinä siis voit vertailla kaikkia pankkeja keskenään sanomalla että "se on ihan sama siirtääkö wisella vai suoraan", kun et edes tiedä mitä pankkia on käytetty ja millä kurssilla?

Sanoit nimenomaan viimeksi että "Wiseen ei tarvi rekisteröityä ja sinne ei voi perustaa tilejä, mutta nyt sanoit että "Mulla menee eläke belgiassa olevalle pankkitilille, josta siirrän sen wiseen"

Ethän sinä rakas lapsi voi siirtää wiseen, jos sinulla ei ole tiliä sinne. Sinä voit siirtää wisen kautta.

Noissa satasissa mitä sinä siirtelet, ei olekaan paljoa väliä miten siirtelee, mutta minulla asia on eri kun siirtelen kerralla sinun 10 vuoden eläkettä vastaavia summia.

Harjoittele sitä oikolukua, ennenkuin seuraavaksi päätät kirjoittaa jotakin. Ei näissä sekavissa tarinoissasi ole mitään tolkkua.

Voin joskus vähän luennoida sinulle mitä tarkoittaa pankkisuhde ja mitä etuja on luottokorteissa verrattuna pankkikortteihin.

2010

Äläpä siis reppana kirjoita tänne mitään, sinä olet huvittavuudessa ihan omassa luokassasi.
        En tosiaankaan tiedä mitä pankkia vaimoni eläkeyhtiö käyttää eikä sen tietäminen ole mitenkään olennaista, tiedän paljonko hänellä on eläke ja paljonko sitä tulee thaimaahan hänen pankkitilille, samoin tiedän oman eläkkeeni ja paljonko sitä tulee tilille, wise kertoo kustannukset mutta tässä tapauksessa sillä ei ole merkitystä, koska vertasin vain paljonko samasta summasta tulee tilillemme.

En minä tiedäkään eikä edes kiinnosta mitä muut perivät, tiedän vain mitä kuten sanoin mitä vaimoni tilille tulee ja omalleni, näiden ero ei ole kulujen osalta merkittävä, käsititkö reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä siis reppana kirjoita tänne mitään, sinä olet huvittavuudessa ihan omassa luokassasi.
        En tosiaankaan tiedä mitä pankkia vaimoni eläkeyhtiö käyttää eikä sen tietäminen ole mitenkään olennaista, tiedän paljonko hänellä on eläke ja paljonko sitä tulee thaimaahan hänen pankkitilille, samoin tiedän oman eläkkeeni ja paljonko sitä tulee tilille, wise kertoo kustannukset mutta tässä tapauksessa sillä ei ole merkitystä, koska vertasin vain paljonko samasta summasta tulee tilillemme.

En minä tiedäkään eikä edes kiinnosta mitä muut perivät, tiedän vain mitä kuten sanoin mitä vaimoni tilille tulee ja omalleni, näiden ero ei ole kulujen osalta merkittävä, käsititkö reppana.

Ymmärräthän sinä punkero sen että sinä ja vaimosi ette edusta kaikkia pankkeja, kaikkia eläkeläisiä, kaikkia eläkeyhtiöitä, kaikkia thaimaansuomalaisia, kaikkia siirtotapoja, emmekä me elä muuttumattomassa maailmassa?

Kun et edes tiedä mikä pankki, mikä kurssi, mitkä palvelumaksut jne. niin et voi esiintyä valuuttamaksujen ja eläkkeiden siirtojen asiantuntijana missään muodossa.

Missään nimessä et voi sanoa että siirtotavoilla ei ole väliä loppusumman kannalta. Sillä on sitä enemmän väliä mitä enemmän rahaa siirretään ja kun et ole vertaillut kaikkia eri siirtotapoja, et voi tuumata mitään muuta kuin että tämän verran tuli rahaa tilille.

Olet ilmeisesti niitä miehiä, jotka ajattelevat että vaimon rahat kuuluvat miehelle, koska ne tulevat miehen kotimaasta. Onneksi vaimosi lähti.

Tehdäänkö pieni kielitesti? Kuvaa jokin kyltti tai lehti ja kysy minulta mitä siinä lukee.
        Minä suoriudun testistä, vaan miten käy sinun?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärräthän sinä punkero sen että sinä ja vaimosi ette edusta kaikkia pankkeja, kaikkia eläkeläisiä, kaikkia eläkeyhtiöitä, kaikkia thaimaansuomalaisia, kaikkia siirtotapoja, emmekä me elä muuttumattomassa maailmassa?

Kun et edes tiedä mikä pankki, mikä kurssi, mitkä palvelumaksut jne. niin et voi esiintyä valuuttamaksujen ja eläkkeiden siirtojen asiantuntijana missään muodossa.

Missään nimessä et voi sanoa että siirtotavoilla ei ole väliä loppusumman kannalta. Sillä on sitä enemmän väliä mitä enemmän rahaa siirretään ja kun et ole vertaillut kaikkia eri siirtotapoja, et voi tuumata mitään muuta kuin että tämän verran tuli rahaa tilille.

Olet ilmeisesti niitä miehiä, jotka ajattelevat että vaimon rahat kuuluvat miehelle, koska ne tulevat miehen kotimaasta. Onneksi vaimosi lähti.

Tehdäänkö pieni kielitesti? Kuvaa jokin kyltti tai lehti ja kysy minulta mitä siinä lukee.
        Minä suoriudun testistä, vaan miten käy sinun?

2010

Resupekka minua ei kiinnosta kommenttisi, totean vain älä ruoki trollia, se sinä olet joka tapauksessa, keskustelu kanssasi päättyy tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pippelinen on loppuun taputeltu, mutta se jatkaa piipityspärräänsä maailman tappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ulosottomies ei pääse käsiksi ulkomaisiin tuloihin jos ne menevät ulkolaiselle pankkitilille. Siksi esim. Fuengirolassa on niin paljon suomalaisia velkapakolaisia, rahat vaan espanjalaiselle tilille. EU:ssa ei ole olemassa mitään yhteistä ulosottosysteemiä, joka maalla on omansa ja ne hoitelee vaan sen maan asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ulosottomies ei pääse käsiksi ulkomaisiin tuloihin jos ne menevät ulkolaiselle pankkitilille. Siksi esim. Fuengirolassa on niin paljon suomalaisia velkapakolaisia, rahat vaan espanjalaiselle tilille. EU:ssa ei ole olemassa mitään yhteistä ulosottosysteemiä, joka maalla on omansa ja ne hoitelee vaan sen maan asioita.

Mutta jos olet ulosotossa, eläkeyhtiö pidättää eläkkeestäsi ulosotto-osuuden jo ennen eläkkeen siirtämistä ulkomaantilille. Sama juttu jos palkkasi maksetaan ulkomaan tilille.
        Vouti laittaa työnantajalle tai eläkeyhtiölle maksukiellon.
        Palkkarekisteriin on työnantajan pakollista nykyään ilmoittaa tulot viikon sisällä, joten palkka ei ole piilossa vaikka se maksettaisiin ulkomaille. Maksukiellon jälkeen jos ei pidätä ulosoton osuutta, saattaa työnantaja tai eläkeyhtiö sen joutua maksamaan omasta pussistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos olet ulosotossa, eläkeyhtiö pidättää eläkkeestäsi ulosotto-osuuden jo ennen eläkkeen siirtämistä ulkomaantilille. Sama juttu jos palkkasi maksetaan ulkomaan tilille.
        Vouti laittaa työnantajalle tai eläkeyhtiölle maksukiellon.
        Palkkarekisteriin on työnantajan pakollista nykyään ilmoittaa tulot viikon sisällä, joten palkka ei ole piilossa vaikka se maksettaisiin ulkomaille. Maksukiellon jälkeen jos ei pidätä ulosoton osuutta, saattaa työnantaja tai eläkeyhtiö sen joutua maksamaan omasta pussistaan.

Eri asia on jos maksat omalta tililtä tai firmasi tililtä ulkomaan tilille. Mutta kun tilit tarkastetaan, olet syyllistynyt velallisen epärehellisyyteen ja Euroopan maista sinut kärrätään Suomeen jo muutaman kymppitonnin petoksesta.
        Itse olen kusettanut verottajaa noin puolellamiljoonalla eurolla viidessä vuodessa. Aina uusi yhtiö, ei kirjanpitoa laisinkaan, en edes avaa kirjekuoria enkä vastaa mihinkään kyselyihin, siirrän rahat yrityksen tililtä täysmääräisenä alveineen ulkomaan tilille.
        Sitten kun verottaja ja kaupparekisteri kyllästyvät kyselemään, ne poistaa sinut rekistereistä ja kaupparekisteristä, yritys on lakkautettu toimimattomana.
        Sitten ei muuta kuin uusi yritys pystyyn.

Pankkitilin avaamisen ajaksi uudelle yritykselle otat luottokelpoisen kaverin hallitukseen. Kun tili on auki ja rekisterit kunnossa, hän eroaa hallituksesta. Näin sinulla on uusi puhdas yritys, kortit ja tunnukset tilille. Sinne menee ulkomaantilille tellit lellit alvit ja kaikki, verottaja ei saa senttiäkään.

• Anonyymi

Vaikeaa uskoa että pankki ei ota enempää kuin muutaman euron palvelumaksuineen ja kursseineen verrattuna wiseen. Vaikka kyseessä olisi vain 500 euroa, niin 1 patin alempi kurssi tekee pelkästään 500 patin vähemmän ja siihen vielä ulkomaansiirron palkkiot päälle ja ne on vähintään 20 euroa, joten eron pitäisi olla pienessäkin siirrossa sellainen 1300 patin.

• Anonyymi

Niinpä, mutta aina voi kokeilla paljonko eroa on, kustannukset ovat kuukaudessa 268 bahtia, Wisen eduksi, sillä eläketasolla mikä vaimollani kuukausittain on, mitään muutahan en ole palstalla todennut.

Tuo 268 bahtia ei ole olennainen summa, kun otetaan huomioon että suomesta eläke tulee pankkitilille thaimaahan, siis kertaan vielä että kyse ei ole kokonaiskuluista vaan kulujen erotuksesta, siis kun täällä tämä ymmärtäminen on vaikeaa eläkeyhtiöltä thaipankkiin vaimoni tapauksessa on 268 bahtia kalliimpi kuin wisen vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mutta aina voi kokeilla paljonko eroa on, kustannukset ovat kuukaudessa 268 bahtia, Wisen eduksi, sillä eläketasolla mikä vaimollani kuukausittain on, mitään muutahan en ole palstalla todennut.

Tuo 268 bahtia ei ole olennainen summa, kun otetaan huomioon että suomesta eläke tulee pankkitilille thaimaahan, siis kertaan vielä että kyse ei ole kokonaiskuluista vaan kulujen erotuksesta, siis kun täällä tämä ymmärtäminen on vaikeaa eläkeyhtiöltä thaipankkiin vaimoni tapauksessa on 268 bahtia kalliimpi kuin wisen vaihtoehto.

Miksi vietät yösi tänne kirjoitellen ?

• Anonyymi

Minä joudun aina maksamaan 500 THB kun rahat siirtyy Bank Bangkok tilille. Eli pankki ottaa tuon kurssivoitto.
      Kaikki ulkomaan pankkien siirrot tulee tuon pankin kautta, lie joku valtion pankki?

Wise ja muut voi siirtää suoraan jos summa alle 50 000 THB.

Oli noin 2,5v sitten.

• Anonyymi

Noin on mennyt kuten kirjoitin jo muutaman kuukauden, tuossa vajaassa 300 bahtissa tuo erotus on ollut...

• Anonyymi

Miehellä Kalajoki Korea radio Maija- Salminen laki

• Anonyymi

Mitähän aloituksessa yritetään kertoa.

• Anonyymi

Huu haa olio kirjoittaa aina huu haa juttuja.

• Anonyymi

Turhapuro-Pasanen on hädissään perustanut Belgiaan pankkitilin ja koettanut sen avulla pakoilla ulosottoa, mutta ulosotto lähettää eläkeyhtiölle maksukiellon ja se ulosoton osuus pidätetään sairaseläkkeestä jo ennen tilitystä Belgiaan. Lakkautti ulosoton pelossa Suomen pankkitilinsä.
        Siirtokulut ei yksittäisten tonnien kohdalla paljoa vaihtele. Kilpailun vuoksi jopa Nordea on joutunut pienentämään siirtokulujaan ja raha siirtyy nopeammin Thaimaahan. Vielä tuossa seitsemän vuotta sitten kun siirsit Nordeasta valuuttamaksuna 500 euroa Thaimaahan, niin kulut saattoi olla 60 euroa kokonaisuudessaan. 12% on kova fee mokomasta.

• Anonyymi

Kaatuuko Pasasen talous kun ero on mahtavat 7.03 Euroa?!

• Anonyymi

Ei saa sitäkään 7.03 euroa arkkuun mukaan.
        Vaimon sukulaiset vie ja vielä myrkyttävätkin.

• Anonyymi

Thai riippukeinu3, jooga versio käännetään päät kattoon kiinni ja mennään kuin lakanan väliin
      Syrjäniemi toimittaja lakana vööhötys Turkoosi, ruohonleikuun yhteyttä takapiha Haapajärvi

• Anonyymi

Ei tarvi eläkkeitä kun ottaa pöytälaatikosta käteistä rahnaa mukaan, luottokortin ja pankkikortin ja tunnukset sähköpostiin jos kortit hukkuu. https://aijaa.com/ingDDd
      Kerran hukkui ja edesmennyt Pete hoiti homman tyylikkäästi hyvällä kurssilla. Siirsin hänen thaitilille rahaa Suomesta ja hän maksoi jokaisen bahtin kouraan.
      Näin me suomipoijaat pärjäämme maailmalla.
      Laitoin kuvaan valtiomies Tapsan kiusaksi Suomen passin ja Suomi100 juhlakolikon.

• Anonyymi

"Wiseen ei tarvi rekisteröityä"

Alussa oli noin mutta nyt pitää ottaa jopa kuva itsestä joka taltioituu WISEn kasvojentunnistus ohjelmaan.
      Myös passia ovat vaatineet, tai EU ajokorttia.

Eestin WISE pojat kärähti Lontoossa miljoonien Eurojen veropetoksesta ja USA ja EU pani nuo vaatimukset heti.

Ihmetyttää MIKSI Pasanen ei ota suoraan rahoja Suomen pankista Thaimaahan?
      Meneekö Palokan rivarin vuokrarahat Belgiaan piiloon?

• Anonyymi

Pasanen kertoo ettei ole koskaan ollut lainaa, luottoa, yritystä eikä säännöllisiä tuloja. Hanttihommasta toiseen ja kuntoutukseen. Kolmevitosena avioero suomalaisesta vaimosta. Jotakin oli pielessä jo silloin. Vihjaili että 1993 lama olisi vetänyt maton alta.
        Mitään Palokan rivaria ei ole sen enempää kuin Nanan miljoonacondoa tai Rolls Roycea.

Pasanen on ollut ulosotossa, kun piti lähteä maasta köyhyyttä paenneen thaivaimon
        perään työkyvyttömyyseläkkeelle. Luuli ettei ulosottomies pääse käsiksi eläkkeeseen, kun on tili ulkomailla. Se oletus meni pieleen, sillä maksukielto menee eläkeyhtiölle ja on ulosotto on pidätetty jo ennenkuin eläke lähtee maksuun.

Tuo Revolut Briteissä on varsin simppeli ja erittäin edullinen. Premium-tili sisältää jo matkavakuutuksenkin ja jos lento viivästyy, tulee siitäkin korvauksia. Valuuttasiirrot päivän kurssilla ilmaisia useisiin tonneihin saakka ja kortilla seinästä nostaessa ei mene muuta kuin paikallisen automaatin kulut. Helppokäyttöinen mobiilisovellus.

• Anonyymi

Tästä ketjusta näkyy... erittäin selvästi, Hanttapulisaaren järjetön tyhmyys ja sekavuus, sekä se, että Kampotin Tapsukka on yksi monista Hanttapulipaksukaisen mielikuvitusystävistä, kuten Senssukkakin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pyydän jotakuta taitavaa verhoilijaa muotoilemaan nyrkkipallon tuon omituisen lärvin muotoon ja hakkaan sitä ihan vitusti aamuin ja illoin, sekä päivisin.

Treenaamiseen tarvitaan motivaatio, ja mikäpä sen parempi motivaatio voisi olla kuin Saaripöllön rääkkääminen?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydän jotakuta taitavaa verhoilijaa muotoilemaan nyrkkipallon tuon omituisen lärvin muotoon ja hakkaan sitä ihan vitusti aamuin ja illoin, sekä päivisin.

Treenaamiseen tarvitaan motivaatio, ja mikäpä sen parempi motivaatio voisi olla kuin Saaripöllön rääkkääminen?

2010

Toki noin voi ahdistusta purkaa, mutta tulos voi olla huono, joten hakeudu avunpiiriin, vähäpoika, ilman hiuksia.

• Anonyymi

Bimbo taas asialla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe