Onko janakkalan seurakunnan työntekijällä vaitiolovelvollisuus?saavatko he levittää puheita näkemistään hautajaisista ym.muista seurakunnan tiloissa järjestetyistä tapahtumista?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Julkinen tila. Ei siellä mitään vaitiolovelvollisuutta ole.
- Anonyymi
Siellähän varsinainen järkilinko loistaa.taidat olla seurakunnalla töissä
- Anonyymi
Tilaisuudet on yksityisiä.
- Anonyymi
Kyllä on. Jos joku seurakunnan työntekijöistä ei ole tätä noudattanut, laita spostia tai soita kirkkoherra Pekka Riikoselle.
- Anonyymi
Kiitos.näin aion tehdä .
- Anonyymi
Vaiti saa olla, jos haluaa. Se on vaitiolo-oikeus...
- Anonyymi
Jos näkee hautajaiset tai kuulee niistä, pitää vain sanoa ettei mitään hautajaisia ole ollut.
- Anonyymi
No se hautajaisten kirkossa tapahtuva osuus on jumalanpalvelus eli kaikille vapaa yleinen tilaisuus.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.taidat olla tervakoskelta.siellä kaikki on vähintään serkkuja
- Anonyymi
Pitää paikkanssa. Ainahan papit ja muut on juorullut, mutta aloitukseen ei se kivaa ole.
- Anonyymi
Ketähän tässä tarkoitetaan?ei ole vaikea arvata......
- Anonyymi
Kirkon näkemys=https://yle.fi/a/3-6471034
- Anonyymi
Kirkko on väärässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546