Täällä on vuosia kröhöm...keskusteltu siitä, että mitkä on sosiaalisen abortin hyväksyttäviä syitä
ja mitä pitää perustella eri tavoilla lääkärille ja mitä paperia ja lomaketta pitää täyttää vai pitääkö asiakkaan todistaa jotain vai ei. Tästä on tienneet vain asiantuntijat ja potilaat itse. Taloudellista tilannetta, opintoja, tulevaisuuden suunnitelmia on ainakin ollut vaihtoehtoina jne. Ja sitten lääkäri on sen lähetteen kuitenkin eteen päin laittanut. Vaikka potilas on kertonut ettei pariskunta vaan halua sotkea uutta taloa. Tästä kertoi Turussa toimiva aborttilähetteitä kirjoittanut lääkäri.
Nyt jo ennestäänkin turha lomake jää pois ja historiaan. Ainoa syy hakea aborttia ennen 12 rv on se että nainen haluaa sen. Hänen ei tarvitse tehdä tiliä siitä että on harrastanut seksiä ilman että haluaa lapsia. Nyt jää keskustelusta ihan yksi aihepiiri pois.
Abortin syistä vääntäminen jää nyt pois
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä on että joku hedelmätön väittely siitä mitä lääkärin pakeilla yleensä joutuu puhumaan on mennyttä.
Abortin saa aina kun vaan sitä haluaa. Lääkärit ei voi alkaa kyselemään syitä. Näin on tosi mainio asia, tuli selvyys perättömiin väitteisiin siitä kuinka asia todellisuudessa onkaan.
- Anonyymi
Joo hei todella mainiota, eihän muihinkaan murhaamisiin sen kummempia syitä tarvi selitellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886