Luisuttelu johti sakkoihin

Anonyymi-ap

Tuli tuiskulan pihalla luisuttelusta sakko tuomioita. Luisuttelialle ja turpaan vetäjälle

11

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa sieläkö oli ihan taisteluki?

• Anonyymi

Kerro tarkemmin suomessahan on julkinen oikeus, mistä näitä tuomio tietoja saa?

• Anonyymi

tapahtunut jo viimevuonna keskipohjanmaassa juttu jotain oli nivala lehden netissäki.

• Anonyymi

siinä on varmaankin viimeinkin tapahtunut se mikä on oikein. eli vaarallista luisuttelua ja kiihdyttelyä pienellä parkkialueella ja teini on saanut turpaansa.
      eihän ne penikat tykkää siitä kun keskaria heristellään kun itse kiihdyttävät ja sitten niillä palaa hermot mutta isompi vetää naamarin umpeen ja homma on siinä.
      toivotaan uusia tällasia.
      laki kuuluu myös teille lapsukaiset.
      bemarit, volvot ja muut romut rallialueelle ja tilalle 3 pyöräiset fillarit ja tutti suuhun. s marketista saa maitoa ja äiti lämmittää sen teille.

• Anonyymi

Tässä tapauksessa Tuiskulan yrittäjä oli käynyt autolla luisutteleva teinin kimppuun auton ikkunasta ja nyt maksaa taas oppirahoja. Juttu ihan paikallisessa lehdessä luettavana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapauksessa Tuiskulan yrittäjä oli käynyt autolla luisutteleva teinin kimppuun auton ikkunasta ja nyt maksaa taas oppirahoja. Juttu ihan paikallisessa lehdessä luettavana

Aika hienoa oli vetäny räkänokan korvista ikkunasta pihalle ja läpsiny ohtaan! Hieno esimerkki tuo on se jolla se perseily loppuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hienoa oli vetäny räkänokan korvista ikkunasta pihalle ja läpsiny ohtaan! Hieno esimerkki tuo on se jolla se perseily loppuu!

toivottavasti räkänokka on ollut ees joku maliskylän kaahareista, niitäkin sais lopsauttaa jokaista ja kunnolla kun ei kerta poliisiakaan kiinnosta

• Anonyymi

Sehän se on ku räkänokka revittää pihan pilalle niin pitää repiä korvista ulos k#pää ulos autosta! Hienosti toimittu! Minä oisin lyöny pään irti niin ois se paska loppunu!

https://www.youtube.com/watch?v=AwoXQfUzUag

• Anonyymi

Oliko suttaaja lars leevi laestadus kun ei oo lehdet mainostanu???

• Anonyymi

Kuskin ääliömäisyydestä päätellen siltä vaikuttaa.

• Anonyymi

Se peritään niillä ihan äidinmaidossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      222
      2520
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      319
      1858
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1043
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe