Mounjaro-kokemuksia

Anonyymi-ap

Tähän ketjuun haluaisin kuulla kokemuksianne Mounjaro-diabeteslääkkeestä. Siinä on lääkeaineena tirtsepatidi, jolla on erittäin voimakas painoa pudottava vaikutus.

Euroopan komissio on vasta syyskuussa myyntiluvan kyseiselle lääkkeelle, eikä lääkettä ole vielä Suomessa myynnissä.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009169714.html

16

8915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä mitkään lääkkeet eivät hoida itse sairauttaa vaan tukahduttavat oireita. Kaikki sairaudet johtuvat elintavoista, vääränlaisesta ravinnosta, kemikaaleista, säteilystä, ym. tekijöistä ja oireet ovat vain elimistön puhdistus toimenpiteestä johtuvia vaikutuksia joita kääkkeillä sitten tukahdutetaan.

Pitäisi puuttua perussyihin kuten siihen mikä aiheuttaa minkäkin sairauden, mutta kun näitä ei haluta juurikaan tutkia ja selvittää, koska lääketiede perustuu bisnekseen ei terveyden yllä pitämiseen. Lisää myrkyttämällä potilaita hoidetaan ja ylläpidetään sairautta ei terveyttä.

• Anonyymi

T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?

Olisi mukava kuulla nimenomaan, mitä "puhdistamistoimepiteitä" D1:lle kirjoittaja tarjoaa, mutta tuskin tulemme sitä kuulemaan.

D1:seen nyt ei oikein sovi tällainen "lahjonut lääkärit-aivopestyt potilaat" -mutuilu. Eikä myrkkypiikkien huutelu, koska ilman insuliinia ketoaineet myrkyttävät elimistön jo parissa päivässä.

• hvp27
        Anonyymi kirjoitti:

Jeps, painon lasku ja hyvät lääkkeet pitäcät pitkän sokerin hyvällä tasolla ja pidentävät elämää. En kyllä itsekään aio luopua diabeteslääkkeistä, XigDuon voisin vaihtaa tavalliseen metforemiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin harva pääsee eroon diabeteslääkkeistä laihduttamallakaan. Kun lääkitys on kerran jouduttu aloittamaan, se yleensä pysyy ja lisääntyy vuosien mittaan.
        Taudin alkamista voi laihduttamalla, jos laihdutettavaa on, lykätä varhaisdiabetesvaiheessa.

• Anonyymi

Kill man jaro on melko tehokas.
      -tirskpad-

• Anonyymi
      • Anonyymi

No ei, koska se ei toimi. Se ei vaan toimi ja tästä on tutkimustuloksia. Röyhtäykset on aika pieni hinta siitä että ei tarvisi sietää kaltaisiasi viisastelijoita jotka ei edes tarkista taustoja uskomuksistaan.

• Anonyymi

Itse hain eilen juuri Mounjaroa apteekista. Aikaisemmin Ozempic ollut käytössä, jolla painoa saanut pudotettua 10kg muutamassa kuukaudessa, joka myöskin ollut todella tehokas.
      Nyt mielenkiinnosta tuo Mounjaro kokeilussa.
      Ainakaan vielä ei apteekeista saanut lääkettä pistettävänä kynänä, mutta ostin sopivat ruiskut ja lääkepullon, josta vedän sopivan määrän lääkettä ruiskuun.

Ozempicia mennyt aikaisemmin 1mg/vko
      Nyt Mounjaroa 2,5mg / vko

- Ikuinen painonpudottaja

• Anonyymi

• Anonyymi

Myyntiinkö apteekissa ruisku lääkepulloa varten? Miten lääkkeen otto on onnistunut? Sivuvaikutusksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mounjaron pitäisi olla tehokkaampi kuin Ozempicin. Ks. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00685/lihavuuden-laakehoito Mutta sille ei saa Kela-korvausta.

Itse olen laihtunut Ozempicilla noin 25 % painostani alle vuodessa. Insuliinista olen päässyt eroon. Mutta kyllä diabetes (D2) on edelleen ja tulee pysymään lopun ikää. Ja lääkityksenä toistaiseksi Ozempic 0,5 sekä Metforem.

Mounjarosta ei kokemusta.

• Anonyymi

Aloitin Mounjaron käytön vajaa 2 vkoa sitten laihdutustarkoitukseen. Ensimmäisen pistos aiheutti n. 3pv:n vatsanturvotuksen, ei muita sivuoireita. Paino on tippunut 2,5- 3kg. Eka päivinä tietysti lähtee nesteitä, mutta kuitenkin. Torstaina tulee täyteen 2 vkoa, joten katsotaan mikä vaikutus on tullut siihen mennessä.

• Anonyymi

Onnea vaan ja menestystä hankkeellesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea vaan ja menestystä hankkeellesi!

Kiitos

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2513
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      221
      2155
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1563
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      178
      1393
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1278
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1076
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      66
      1041
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      942
    9. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      34
      940
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe