Mounjaro-kokemuksia

Anonyymi-ap

Tähän ketjuun haluaisin kuulla kokemuksianne Mounjaro-diabeteslääkkeestä. Siinä on lääkeaineena tirtsepatidi, jolla on erittäin voimakas painoa pudottava vaikutus.

Euroopan komissio on vasta syyskuussa myyntiluvan kyseiselle lääkkeelle, eikä lääkettä ole vielä Suomessa myynnissä.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009169714.html

24

14086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä mitkään lääkkeet eivät hoida itse sairauttaa vaan tukahduttavat oireita. Kaikki sairaudet johtuvat elintavoista, vääränlaisesta ravinnosta, kemikaaleista, säteilystä, ym. tekijöistä ja oireet ovat vain elimistön puhdistus toimenpiteestä johtuvia vaikutuksia joita kääkkeillä sitten tukahdutetaan.

      Pitäisi puuttua perussyihin kuten siihen mikä aiheuttaa minkäkin sairauden, mutta kun näitä ei haluta juurikaan tutkia ja selvittää, koska lääketiede perustuu bisnekseen ei terveyden yllä pitämiseen. Lisää myrkyttämällä potilaita hoidetaan ja ylläpidetään sairautta ei terveyttä.

      • Anonyymi

        T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?

        Olisi mukava kuulla nimenomaan, mitä "puhdistamistoimepiteitä" D1:lle kirjoittaja tarjoaa, mutta tuskin tulemme sitä kuulemaan.

        D1:seen nyt ei oikein sovi tällainen "lahjonut lääkärit-aivopestyt potilaat" -mutuilu. Eikä myrkkypiikkien huutelu, koska ilman insuliinia ketoaineet myrkyttävät elimistön jo parissa päivässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?

        Jeps, painon lasku ja hyvät lääkkeet pitäcät pitkän sokerin hyvällä tasolla ja pidentävät elämää. En kyllä itsekään aio luopua diabeteslääkkeistä, XigDuon voisin vaihtaa tavalliseen metforemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?

        Varsin harva pääsee eroon diabeteslääkkeistä laihduttamallakaan. Kun lääkitys on kerran jouduttu aloittamaan, se yleensä pysyy ja lisääntyy vuosien mittaan.
        Taudin alkamista voi laihduttamalla, jos laihdutettavaa on, lykätä varhaisdiabetesvaiheessa.


      • Anonyymi00025

        Minulla tuli tänään täyteen 4 viikkoa. Paino on pudonnut  -5,7 kg aloituspainosta. Alussa lähti nopeammin, sitten sellainen suvantovaihe ettei mennyt ylös eikä alas. Nyt painos laskee n. 1 kg viikossa tahtia. Tänään myös vaihtui annoskoko 2,5 mgrammasta 5 mgrammaan. Pistin aamulla enkä ole huomannut mitään oireita. Osta Mounjaro verkossa - https://hespac.com/mounjarofi.htm


    • Anonyymi

      Kill man jaro on melko tehokas.
      -tirskpad-

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No ei, koska se ei toimi. Se ei vaan toimi ja tästä on tutkimustuloksia. Röyhtäykset on aika pieni hinta siitä että ei tarvisi sietää kaltaisiasi viisastelijoita jotka ei edes tarkista taustoja uskomuksistaan.


    • Anonyymi

      Itse hain eilen juuri Mounjaroa apteekista. Aikaisemmin Ozempic ollut käytössä, jolla painoa saanut pudotettua 10kg muutamassa kuukaudessa, joka myöskin ollut todella tehokas.
      Nyt mielenkiinnosta tuo Mounjaro kokeilussa.
      Ainakaan vielä ei apteekeista saanut lääkettä pistettävänä kynänä, mutta ostin sopivat ruiskut ja lääkepullon, josta vedän sopivan määrän lääkettä ruiskuun.

      Ozempicia mennyt aikaisemmin 1mg/vko
      Nyt Mounjaroa 2,5mg / vko




      - Ikuinen painonpudottaja

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Myyntiinkö apteekissa ruisku lääkepulloa varten? Miten lääkkeen otto on onnistunut? Sivuvaikutusksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mounjaron pitäisi olla tehokkaampi kuin Ozempicin. Ks. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00685/lihavuuden-laakehoito Mutta sille ei saa Kela-korvausta.

        Itse olen laihtunut Ozempicilla noin 25 % painostani alle vuodessa. Insuliinista olen päässyt eroon. Mutta kyllä diabetes (D2) on edelleen ja tulee pysymään lopun ikää. Ja lääkityksenä toistaiseksi Ozempic 0,5 sekä Metforem.

        Mounjarosta ei kokemusta.


      • Anonyymi

        Voitko kertoa vähän, että miten on tehonnut?


    • Anonyymi

      Aloitin Mounjaron käytön vajaa 2 vkoa sitten laihdutustarkoitukseen. Ensimmäisen pistos aiheutti n. 3pv:n vatsanturvotuksen, ei muita sivuoireita. Paino on tippunut 2,5- 3kg. Eka päivinä tietysti lähtee nesteitä, mutta kuitenkin. Torstaina tulee täyteen 2 vkoa, joten katsotaan mikä vaikutus on tullut siihen mennessä.

      • Anonyymi

        Onnea vaan ja menestystä hankkeellesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vaan ja menestystä hankkeellesi!

        Kiitos


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lääke ei laihduta. Vain kalorivaje laihduttaa.


    • Anonyymi

      Itseläni lääke ei ole toiminut ja rahaa on palanut tähän älyttömästi. -3kg 8 viikossa. Herkkuja en syö lainkaan ja ruoka todella terveelistä ! Paino ei vaan laske

    • Anonyymi

      Mounjaro sisältää erästä GLP-1 agonistia. Olen huolissani että silläkin voisi olla silmänpohjan rappeumaa aiheuttavia haittojen, kuten Ozempicilla?

    • Anonyymi

      Miten luulet että jonkun kokemukset auttaisivat sinua. Koska jokainen;reagoi ihan omalla tavalla; kaikkiin lääkkeisiin .
      Jos joku sanoo että saa kovan päänsäryn , niin se ei tarkoita että sinäki; saat sen.
      Lääkitystä ei voi koskaan vertailla .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe