Tähän ketjuun haluaisin kuulla kokemuksianne Mounjaro-diabeteslääkkeestä. Siinä on lääkeaineena tirtsepatidi, jolla on erittäin voimakas painoa pudottava vaikutus.
Euroopan komissio on vasta syyskuussa myyntiluvan kyseiselle lääkkeelle, eikä lääkettä ole vielä Suomessa myynnissä.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009169714.html
Mounjaro-kokemuksia
24
14086
Vastaukset
Hesarissa oli juttua aineesta: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009169714.html
- Anonyymi
Yleensä mitkään lääkkeet eivät hoida itse sairauttaa vaan tukahduttavat oireita. Kaikki sairaudet johtuvat elintavoista, vääränlaisesta ravinnosta, kemikaaleista, säteilystä, ym. tekijöistä ja oireet ovat vain elimistön puhdistus toimenpiteestä johtuvia vaikutuksia joita kääkkeillä sitten tukahdutetaan.
Pitäisi puuttua perussyihin kuten siihen mikä aiheuttaa minkäkin sairauden, mutta kun näitä ei haluta juurikaan tutkia ja selvittää, koska lääketiede perustuu bisnekseen ei terveyden yllä pitämiseen. Lisää myrkyttämällä potilaita hoidetaan ja ylläpidetään sairautta ei terveyttä.- Anonyymi
T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?
Olisi mukava kuulla nimenomaan, mitä "puhdistamistoimepiteitä" D1:lle kirjoittaja tarjoaa, mutta tuskin tulemme sitä kuulemaan.
D1:seen nyt ei oikein sovi tällainen "lahjonut lääkärit-aivopestyt potilaat" -mutuilu. Eikä myrkkypiikkien huutelu, koska ilman insuliinia ketoaineet myrkyttävät elimistön jo parissa päivässä. Anonyymi kirjoitti:
T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?
Jeps, painon lasku ja hyvät lääkkeet pitäcät pitkän sokerin hyvällä tasolla ja pidentävät elämää. En kyllä itsekään aio luopua diabeteslääkkeistä, XigDuon voisin vaihtaa tavalliseen metforemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T2D-diabetes johtuu useimmiten vyötärölihavuudesta. Jos laihduttaa, niin todennäköisesti pääsee lääkityksestä eroon. Diabeteslääkkeet ovat niin hyviä, että ne vähentävät jopa sydänverisuonisairauksia ja myös ei-diabeetikoilla. Itse en todennäköisesti luovu diabeteslääkkeistäni koskaan. En usko niiden myrkyttävän minua enkä tukahduta niillä elimistön omia puhdistustoimenpiteitä. Voitko kertoa hieman lisää diabeetikoiden elimistön puhdistamistoimenpiteistä (joita lääkkeet muka tukahduttavat)?
Varsin harva pääsee eroon diabeteslääkkeistä laihduttamallakaan. Kun lääkitys on kerran jouduttu aloittamaan, se yleensä pysyy ja lisääntyy vuosien mittaan.
Taudin alkamista voi laihduttamalla, jos laihdutettavaa on, lykätä varhaisdiabetesvaiheessa. - Anonyymi00025
Minulla tuli tänään täyteen 4 viikkoa. Paino on pudonnut -5,7 kg aloituspainosta. Alussa lähti nopeammin, sitten sellainen suvantovaihe ettei mennyt ylös eikä alas. Nyt painos laskee n. 1 kg viikossa tahtia. Tänään myös vaihtui annoskoko 2,5 mgrammasta 5 mgrammaan. Pistin aamulla enkä ole huomannut mitään oireita. Osta Mounjaro verkossa - https://hespac.com/mounjarofi.htm
- Anonyymi
Kill man jaro on melko tehokas.
-tirskpad- - Anonyymi
https://www.dailymail.co.uk/health/article-12024669/Miracle-new-weight-loss-jab-make-BALD.html
Eli suuren kuten 20 kilon pudotuksesta on seurannut kaljuuntimista, rikin makuisia röyhtäyksiä ym.
Olisiko ihan vanhanaikainen syö vähemmän -dieetti hitaasti laihtumalla parempi vaihtoehto.- Anonyymi
No ei, koska se ei toimi. Se ei vaan toimi ja tästä on tutkimustuloksia. Röyhtäykset on aika pieni hinta siitä että ei tarvisi sietää kaltaisiasi viisastelijoita jotka ei edes tarkista taustoja uskomuksistaan.
- Anonyymi
Itse hain eilen juuri Mounjaroa apteekista. Aikaisemmin Ozempic ollut käytössä, jolla painoa saanut pudotettua 10kg muutamassa kuukaudessa, joka myöskin ollut todella tehokas.
Nyt mielenkiinnosta tuo Mounjaro kokeilussa.
Ainakaan vielä ei apteekeista saanut lääkettä pistettävänä kynänä, mutta ostin sopivat ruiskut ja lääkepullon, josta vedän sopivan määrän lääkettä ruiskuun.
Ozempicia mennyt aikaisemmin 1mg/vko
Nyt Mounjaroa 2,5mg / vko
- Ikuinen painonpudottaja- Anonyymi
Mounjaron pitäisi olla tehokkaampi kuin Ozempicin. Ks. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00685/lihavuuden-laakehoito Mutta sille ei saa Kela-korvausta.
- Anonyymi
Myyntiinkö apteekissa ruisku lääkepulloa varten? Miten lääkkeen otto on onnistunut? Sivuvaikutusksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mounjaron pitäisi olla tehokkaampi kuin Ozempicin. Ks. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00685/lihavuuden-laakehoito Mutta sille ei saa Kela-korvausta.
Itse olen laihtunut Ozempicilla noin 25 % painostani alle vuodessa. Insuliinista olen päässyt eroon. Mutta kyllä diabetes (D2) on edelleen ja tulee pysymään lopun ikää. Ja lääkityksenä toistaiseksi Ozempic 0,5 sekä Metforem.
Mounjarosta ei kokemusta. - Anonyymi
Voitko kertoa vähän, että miten on tehonnut?
- Anonyymi
Aloitin Mounjaron käytön vajaa 2 vkoa sitten laihdutustarkoitukseen. Ensimmäisen pistos aiheutti n. 3pv:n vatsanturvotuksen, ei muita sivuoireita. Paino on tippunut 2,5- 3kg. Eka päivinä tietysti lähtee nesteitä, mutta kuitenkin. Torstaina tulee täyteen 2 vkoa, joten katsotaan mikä vaikutus on tullut siihen mennessä.
- Anonyymi
Onnea vaan ja menestystä hankkeellesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea vaan ja menestystä hankkeellesi!
Kiitos
- Anonyymi
Tuolla laihdutus puolella on melko pitkä ketju mounjaron käyttökokemuksiin liittyeen
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18585959/laihdutuslaake-mounjaro- Anonyymi
Lääke ei laihduta. Vain kalorivaje laihduttaa.
- Anonyymi
Itseläni lääke ei ole toiminut ja rahaa on palanut tähän älyttömästi. -3kg 8 viikossa. Herkkuja en syö lainkaan ja ruoka todella terveelistä ! Paino ei vaan laske
- Anonyymi
Mounjaro sisältää erästä GLP-1 agonistia. Olen huolissani että silläkin voisi olla silmänpohjan rappeumaa aiheuttavia haittojen, kuten Ozempicilla?
- Anonyymi
Miten luulet että jonkun kokemukset auttaisivat sinua. Koska jokainen;reagoi ihan omalla tavalla; kaikkiin lääkkeisiin .
Jos joku sanoo että saa kovan päänsäryn , niin se ei tarkoita että sinäki; saat sen.
Lääkitystä ei voi koskaan vertailla .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483