Eli siis haluisin alottaa noituuden harjoittamisen mutta olisko jollain vinkkejä mistä aloittaa??
Noituus!!!
1
444
Vastaukset
- Anonyymi
Voit ihan aloituksesi laitaa selaimesi netti. Saat monta tulosta heti. Itse olen niin taikauskoinen en ryhtyisi moiseen. Mene vaikka huomenna aamu heti kello 7 pimeesen hautausmaa yksin.Sytytä kynttilä Pyhäinpäivän kunniaksi 5.11.22Vainajille,meneille sukupolville ja sukulaisilesi jotka pois nukuneet.Saat ensimaksua pimeydestä.Itse käyn hautausmalla Helsinki Vantaa Honkanummi kello 7 niin huomena kuin 23.12.22 aamulla kello 7. Helsinki Malmi hautausmaa käyn myös 23.12.22. Mutta en nyt 5.11.Autokuskini kun menen töihin,enen sitä vie minut hautausmalle sytytä kyntilät.Alussa vuosia sitten tuntui inhoitavalta se pimeys. Kaiken totu mutta noituutta en lähtisi edes tutkimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081177
- 55752
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 71523
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510- 42485
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25467