Noituus!!!

Eli siis haluisin alottaa noituuden harjoittamisen mutta olisko jollain vinkkejä mistä aloittaa??
1446
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Voit ihan aloituksesi laitaa selaimesi netti. Saat monta tulosta heti. Itse olen niin taikauskoinen en ryhtyisi moiseen. Mene vaikka huomenna aamu heti kello 7 pimeesen hautausmaa yksin.Sytytä kynttilä Pyhäinpäivän kunniaksi 5.11.22Vainajille,meneille sukupolville ja sukulaisilesi jotka pois nukuneet.Saat ensimaksua pimeydestä.Itse käyn hautausmalla Helsinki Vantaa Honkanummi kello 7 niin huomena kuin 23.12.22 aamulla kello 7. Helsinki Malmi hautausmaa käyn myös 23.12.22. Mutta en nyt 5.11.Autokuskini kun menen töihin,enen sitä vie minut hautausmalle sytytä kyntilät.Alussa vuosia sitten tuntui inhoitavalta se pimeys. Kaiken totu mutta noituutta en lähtisi edes tutkimaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Eli siis haluisin alottaa noituuden harjoittamisen mutta olisko jollain vinkkejä mistä aloittaa??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu