Miten pystyy tehdä itse vape
Miten tehdä vape
10
510
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Sulla ei riitä siihen osaaminen. Ei niitä itse kannata tehdä. Älä edes harkitse. Olet ilmeisesti alaikäinen ja suunnittelet itse sellaisen tekoa kun et voi ostaa. Kerroppa sitten mistä hankit tarvittavat nesteet?
- Anonyymi
Jotaki tiivistettä
- Anonyymi
Kerro kumminkin
- Anonyymi
Jos tiiät jonku hyvän
- Anonyymi
Kertokaa ny
- Anonyymi
ei kannata tehdä ite
- Anonyymi
Kokeile omalla riskillä!
1.
Hanki kaupasta ES-tölkki, tyhjennä sisältö (ihan miten haluat :)
2.
Hanki kaupasta kylpyhuoneen puhdistusspray:ta, esim. CIF tai mikä tahansa, joka sisältää ammoniumkloridia.
Kaada spray-pullosta noin 2dl nestettä ES-tölkkiin.
3.
Hanki kaupasta valkaisuainetta (pitää sisältää natriumhypokloriittiä)
Kaada valkaisuainetta noin 2dl ES-tölkkiin.
4.
Sekoita aineet heiluttaen tölkkiä.
Tölkistä pitäisi nousta tämän jälkeen kellertävää (nikotiinipitoista) savua.
5.
Vedä savua henkeen, jos uskallat.
Suppo Taalasmaa suosittelee- Anonyymi
Testattu ja toimiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4355112Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262103- 1461730
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761405Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass171377Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181309Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821265Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 701158
- 381090