Miten pystyy tehdä itse vape
Miten tehdä vape
10
453
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Sulla ei riitä siihen osaaminen. Ei niitä itse kannata tehdä. Älä edes harkitse. Olet ilmeisesti alaikäinen ja suunnittelet itse sellaisen tekoa kun et voi ostaa. Kerroppa sitten mistä hankit tarvittavat nesteet?
- Anonyymi
Jotaki tiivistettä
- Anonyymi
Kerro kumminkin
- Anonyymi
Jos tiiät jonku hyvän
- Anonyymi
Kertokaa ny
- Anonyymi
ei kannata tehdä ite
- Anonyymi
Kokeile omalla riskillä!
1.
Hanki kaupasta ES-tölkki, tyhjennä sisältö (ihan miten haluat :)
2.
Hanki kaupasta kylpyhuoneen puhdistusspray:ta, esim. CIF tai mikä tahansa, joka sisältää ammoniumkloridia.
Kaada spray-pullosta noin 2dl nestettä ES-tölkkiin.
3.
Hanki kaupasta valkaisuainetta (pitää sisältää natriumhypokloriittiä)
Kaada valkaisuainetta noin 2dl ES-tölkkiin.
4.
Sekoita aineet heiluttaen tölkkiä.
Tölkistä pitäisi nousta tämän jälkeen kellertävää (nikotiinipitoista) savua.
5.
Vedä savua henkeen, jos uskallat.
Suppo Taalasmaa suosittelee- Anonyymi
Testattu ja toimiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4252502Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912256Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1341896- 981892
- 4581883
- 71484
- 2381114
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.161034Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41882No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk118771