Miten pystyy tehdä itse vape
Miten tehdä vape
10
640
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Kertokaa
- Anonyymi
Sulla ei riitä siihen osaaminen. Ei niitä itse kannata tehdä. Älä edes harkitse. Olet ilmeisesti alaikäinen ja suunnittelet itse sellaisen tekoa kun et voi ostaa. Kerroppa sitten mistä hankit tarvittavat nesteet?
- Anonyymi
Jotaki tiivistettä
- Anonyymi
Kerro kumminkin
- Anonyymi
Jos tiiät jonku hyvän
- Anonyymi
Kertokaa ny
- Anonyymi
ei kannata tehdä ite
- Anonyymi
Kokeile omalla riskillä!
1.
Hanki kaupasta ES-tölkki, tyhjennä sisältö (ihan miten haluat :)
2.
Hanki kaupasta kylpyhuoneen puhdistusspray:ta, esim. CIF tai mikä tahansa, joka sisältää ammoniumkloridia.
Kaada spray-pullosta noin 2dl nestettä ES-tölkkiin.
3.
Hanki kaupasta valkaisuainetta (pitää sisältää natriumhypokloriittiä)
Kaada valkaisuainetta noin 2dl ES-tölkkiin.
4.
Sekoita aineet heiluttaen tölkkiä.
Tölkistä pitäisi nousta tämän jälkeen kellertävää (nikotiinipitoista) savua.
5.
Vedä savua henkeen, jos uskallat.
Suppo Taalasmaa suosittelee- Anonyymi
Testattu ja toimiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699