Mulla olis tässä semmonen juttu että oon ajatellu katanan tilausta truekatana nimiseltä sivustolta mutta en oo ihan varma pääseekö sellainen tullista läpi voisko joku vähän auttaa jos tietää vastauksen.
Tulli ja katanat
10
516
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei pääsisi tullista läpi, saavathan firmatkin tuoda miekkoja maahan. Ennemmin omisin huolissani (jos jostain on oltava) tavaran toimittajasta..
- Anonyymi
Eipä taida tuolta katanaa saada.
Kenties katanan näköisen metalliesineen, jos hyvä tuuri käy, välttämättä ei sitäkään.- Anonyymi
Miksei sieltä saisi katanaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sieltä saisi katanaa?
Koska tuolla ei myydä katanoita, vaan siellä olevat tuotteet ovat korkeintaan katanan näköisiä metalliesineitä.
Oikeat katanat ovat käsintehtyjä laatutuotteita, joita ei myydä parilla sadalla tai edes muutamilla tuhansilla dollareilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tuolla ei myydä katanoita, vaan siellä olevat tuotteet ovat korkeintaan katanan näköisiä metalliesineitä.
Oikeat katanat ovat käsintehtyjä laatutuotteita, joita ei myydä parilla sadalla tai edes muutamilla tuhansilla dollareilla.Ne eivät siis myy miekkoja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne eivät siis myy miekkoja ?
Oletko osakkaana mainostamallasi sivustolla, vai miten meni tosiasiat noin pahasti tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko osakkaana mainostamallasi sivustolla, vai miten meni tosiasiat noin pahasti tunteisiin?
Jos nyt laskee mainoksiksi kommenttini 3.11 klo 21:30 ja 6.11 klo 20:22, niin siitä vaan sitten..
- Anonyymi
Pyydä että ne sahaa tehtaalla katanan kymmenen sentin paloiksi niin että ei tule tullissa mitään ongelmia. Kotona voit sitten TIGillä palauttaa katanan alkuperäiseen muotoon. Muista pyytää piirustukset ja kasausohjeet.
- Anonyymi
Tietty tulee läpi, katanassa ei mitään laitonta ole. Vaikka suomen tulli toimiikin välillä täysin mielivaltaisesti, ei katanan kanssa tule mitään ongelmia.
- Anonyymi
Aidon katanan arvo. Ei mikään sotilas miekka tai nykykopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699