F-Secure Router Checker on maksuton online testi

Anonyymi-ap

14

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselleni tuli: Kaikki vaikuttaa olevan kunnossa, mutta tarkistus ei ole vielä valmis. Näytä tarkat tulokset.

• Anonyymi

Ei toimi enää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaapelimodeemi on ollut jo vuosia mutta enpä edes osaa sitä tarkastaa. Hyvin on toiminut eikä ainakaan vielä ole näkynyt koneella mitään outoa eikä ainakaan vävyn asentama F-secure ole mitään ilmoitellut

• Anonyymi

Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.

Läppärissäni on automaattiset päivitykset päällä, joten ne hoituu. Kaapelimodeemin päivityksestä ei harmainta hajua kuten jo kerroin.

• Anonyymi

Miten voitte luottaa noihin kaikenmaailman testeihin? Eikö juuri rikolliset voi tehtailla noita testejä, ja niiden avulla kaapata tietoja ja koneita.

• Anonyymi

Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.

Juuri näin. Pitää osalta katsoa linkistä, että mitä siinä lukee ja minne se osoittaa (minne linkkki vie).

• Anonyymi

Ei se minulle maksuton ollut kun en osannut itse asentaa C Clinerii.
      Sitä klikkaamalla näkee montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut tietyn ajan kuluessa.

• Anonyymi

''...montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut..''

Näyttää montako yritystä CCleaner esti:)

• Anonyymi

Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?

Löysit ilmeisesti evästeiden määrän.

Palomuuri määrittelee mitkä ohjelmat pääsee verkkoon.

• Anonyymi

Tänään en ole tarkistanut, montako käyntiä C Cliner on rekisteröinyt koneellani.
      Eilen oli 4400 käyntiä.
      Onko saatavissa kohtuulliseen hintaan stoppia tälle mielenkiinnolle?

. ikäukkeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2751
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      954
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    9. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      66
      862
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe