F-Secure Router Checker on maksuton ja nopea DNS-kaappaustesti. Se tarkistaa, ovatko rikolliset muokanneet reititinasetuksiasi.
F-Secure Router Checker
https://www.f-secure.com/fi/home/free-tools/router-checker
F-Secure Router Checker on maksuton online testi
14
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Itselleni tuli: Kaikki vaikuttaa olevan kunnossa, mutta tarkistus ei ole vielä valmis. Näytä tarkat tulokset.
- Anonyymi
Ei toimi enää
- Anonyymi
Muitakin ilmaisia työkaluja on tarjolla.
https://www.f-secure.com/fi/free-tools
https://www.f-secure.com/en/free-tools - Anonyymi
Kaapelimodeemi on ollut jo vuosia mutta enpä edes osaa sitä tarkastaa. Hyvin on toiminut eikä ainakaan vielä ole näkynyt koneella mitään outoa eikä ainakaan vävyn asentama F-secure ole mitään ilmoitellut
- Anonyymi
Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.
Läppärissäni on automaattiset päivitykset päällä, joten ne hoituu. Kaapelimodeemin päivityksestä ei harmainta hajua kuten jo kerroin.
- Anonyymi
Miten voitte luottaa noihin kaikenmaailman testeihin? Eikö juuri rikolliset voi tehtailla noita testejä, ja niiden avulla kaapata tietoja ja koneita.
- Anonyymi
Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.
Juuri näin. Pitää osalta katsoa linkistä, että mitä siinä lukee ja minne se osoittaa (minne linkkki vie).
- Anonyymi
Ei se minulle maksuton ollut kun en osannut itse asentaa C Clinerii.
Sitä klikkaamalla näkee montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut tietyn ajan kuluessa.- Anonyymi
''...montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut..''
Näyttää montako yritystä CCleaner esti:) - Anonyymi
Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?
Löysit ilmeisesti evästeiden määrän.
Palomuuri määrittelee mitkä ohjelmat pääsee verkkoon.
- Anonyymi
Tänään en ole tarkistanut, montako käyntiä C Cliner on rekisteröinyt koneellani.
Eilen oli 4400 käyntiä.
Onko saatavissa kohtuulliseen hintaan stoppia tälle mielenkiinnolle?
. ikäukkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829