F-Secure Router Checker on maksuton online testi

Anonyymi-ap

14

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselleni tuli: Kaikki vaikuttaa olevan kunnossa, mutta tarkistus ei ole vielä valmis. Näytä tarkat tulokset.

• Anonyymi

Ei toimi enää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaapelimodeemi on ollut jo vuosia mutta enpä edes osaa sitä tarkastaa. Hyvin on toiminut eikä ainakaan vielä ole näkynyt koneella mitään outoa eikä ainakaan vävyn asentama F-secure ole mitään ilmoitellut

• Anonyymi

Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.

Läppärissäni on automaattiset päivitykset päällä, joten ne hoituu. Kaapelimodeemin päivityksestä ei harmainta hajua kuten jo kerroin.

• Anonyymi

Miten voitte luottaa noihin kaikenmaailman testeihin? Eikö juuri rikolliset voi tehtailla noita testejä, ja niiden avulla kaapata tietoja ja koneita.

• Anonyymi

Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.

Juuri näin. Pitää osalta katsoa linkistä, että mitä siinä lukee ja minne se osoittaa (minne linkkki vie).

• Anonyymi

Ei se minulle maksuton ollut kun en osannut itse asentaa C Clinerii.
      Sitä klikkaamalla näkee montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut tietyn ajan kuluessa.

• Anonyymi

''...montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut..''

Näyttää montako yritystä CCleaner esti:)

• Anonyymi

Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?

Löysit ilmeisesti evästeiden määrän.

Palomuuri määrittelee mitkä ohjelmat pääsee verkkoon.

• Anonyymi

Tänään en ole tarkistanut, montako käyntiä C Cliner on rekisteröinyt koneellani.
      Eilen oli 4400 käyntiä.
      Onko saatavissa kohtuulliseen hintaan stoppia tälle mielenkiinnolle?

. ikäukkeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      301
      11652
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5952
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4389
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4269
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3611
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3608
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3135
    Aihe