F-Secure Router Checker on maksuton ja nopea DNS-kaappaustesti. Se tarkistaa, ovatko rikolliset muokanneet reititinasetuksiasi.
F-Secure Router Checker
https://www.f-secure.com/fi/home/free-tools/router-checker
F-Secure Router Checker on maksuton online testi
14
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Itselleni tuli: Kaikki vaikuttaa olevan kunnossa, mutta tarkistus ei ole vielä valmis. Näytä tarkat tulokset.
- Anonyymi
Ei toimi enää
- Anonyymi
Muitakin ilmaisia työkaluja on tarjolla.
https://www.f-secure.com/fi/free-tools
https://www.f-secure.com/en/free-tools - Anonyymi
Kaapelimodeemi on ollut jo vuosia mutta enpä edes osaa sitä tarkastaa. Hyvin on toiminut eikä ainakaan vielä ole näkynyt koneella mitään outoa eikä ainakaan vävyn asentama F-secure ole mitään ilmoitellut
- Anonyymi
Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nettiin liitetyt laitteet tulee tasaisin väliajoin päivittää. Jos ei sitä tee, niin niistä muodostuu tietoturvariski ja haitalliset tahot voivat hyödyntää niitä eri tavoin, kun pääsevät niihin paikkaamattomien ohjelmointivirheiden takia käsiksi.
Läppärissäni on automaattiset päivitykset päällä, joten ne hoituu. Kaapelimodeemin päivityksestä ei harmainta hajua kuten jo kerroin.
- Anonyymi
Miten voitte luottaa noihin kaikenmaailman testeihin? Eikö juuri rikolliset voi tehtailla noita testejä, ja niiden avulla kaapata tietoja ja koneita.
- Anonyymi
Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos linkki johtaa F-Secure firman sivulle, kyseessä ei ole huijaus.
Juuri näin. Pitää osalta katsoa linkistä, että mitä siinä lukee ja minne se osoittaa (minne linkkki vie).
- Anonyymi
Ei se minulle maksuton ollut kun en osannut itse asentaa C Clinerii.
Sitä klikkaamalla näkee montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut tietyn ajan kuluessa.- Anonyymi
''...montako sivullisen tyypin käyntiä on ollut..''
Näyttää montako yritystä CCleaner esti:) - Anonyymi
Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään oli 4480 käyntiä. Mitä erinomaista piruperkelettä!! Miksei mun palomuurinsa niit estä käymästä mun koneellansa?
Löysit ilmeisesti evästeiden määrän.
Palomuuri määrittelee mitkä ohjelmat pääsee verkkoon.
- Anonyymi
Tänään en ole tarkistanut, montako käyntiä C Cliner on rekisteröinyt koneellani.
Eilen oli 4400 käyntiä.
Onko saatavissa kohtuulliseen hintaan stoppia tälle mielenkiinnolle?
. ikäukkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954