Kerroin yhdelle huononpäivän ohikulkijalle tarinan minun ajalta pohjamudissa. Tarinassa minulle lääkäri oli määrännyt rauhoittavia ja syötyäni lääkkeen nukahdin. Heräsin kuitenkin kesken unien ja mielessäni pyöri toistuvasti yksi joululaulu.
Ohikulkija tokaisi, tota ei kannata työhaastattelussa kertoa. Hieman ihmettelin tokaisua koska en ollut työtä vailla ja ohikulkija tiesi jo, minulle tuntemattomasta lähteestä, minun henkilökohtaisia taisteluja.
No, minulle tuli aika että piti mennä työhaastatteluun ja ajattelin ottaa ohikulkijasta mallia ja kuunnella neuvoa, ohikulkija vaikutti kuitenkin menestyneeltä.
Ensimmäisenä kerroin että tienaan 200 000e vuodessa, mutta minulla ei ole varaa ostaa uutta autoa joka päivä. Sanoin että ei kuulu minulle tehdä töitä enkä ole töitä tänne tullut tekemään. Vapaa-ajastani kerroin että teurastan eläimiä just for fun ja motoksi ilmoitin, you name it i kill it.
En saanut työtä. Seuraavan kerran pitäydyn minun tarinassa.
Luottamuksellista
Anonyymi-ap
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
No kiva kevennys. Elämä on joskus raskasta.
- Anonyymi
Tähdet kertoivat että olen ollut liian kiltti siihen nähden mitä minulle on tehty. Yritän nyt olla vähemmän kiltti.
- Anonyymi
Tota ohikulikijallesi kun kerrot tarinasi et tiedä kuin selvii kuin kulo valkea lähistösi missä asut.Jurut ovat hyviä renkejä mutta huonoja isäntiä-00940
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661622Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801130- 711083