Mies minulle? Tahdon tosi nörtin miehen itselleni 💗💗💗se kuumentaa.
Missä on ihana nörtti
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Janne❤
- Anonyymi
Täällähän minä kotona tietokoneella. Harmi vain kun ulkonäkö houkuttelee liian meneviä naisia ja ne kyllästyy minuun kun olenkin pelkkä kotihiiri, jota ei kiinnosta ihmisten ilmoilla käydä kuin hyvässä seurassa ja sekin vain hetkellisesti.
- Anonyymi
Jotain valvottua tepastelua vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain valvottua tepastelua vai?
No ei nyt sellaista kuitenkaan :D
Viimeksi käynyt baarissa kohta 5v sitten kun silloinen kiinnostuksen kohde pyysi kaljalle. Alkuillan muistan ja sitten alkaa hämärtymään :D
Ai harmi kun ei semi-nörtti käy... Huoh :D
Et kai vaan jäänyt rannalle ruikuttamaan? Tulenko lohduttamaan? Voit olla mun nörtti😉
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Et kai vaan jäänyt rannalle ruikuttamaan? Tulenko lohduttamaan? Voit olla mun nörtti😉
Joo, tuu, nyyh 😥
Jos sulle kelpaa semi-nörtti, kun en ihan täys ole... Niisk.randombypasser kirjoitti:
Joo, tuu, nyyh 😥
Jos sulle kelpaa semi-nörtti, kun en ihan täys ole... Niisk.Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Ohhoh, jollain on moralistilla on käynyt tunteisiin vaikka se ketju oli täysin nuhteeton...
No kaks osaa tuli jo, loput on jonossa, kyllä niille varmaan jokin kanava keksitään 🤔- Anonyymi
Kuvittele, se siveellinen mun aloittama ketjukin oli poistettu. Nyt jäi jatko-osat saamatta.
Et ole vastannut vielä minulle...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1843839
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5172901Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!411751Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1131523- 501360
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221311Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti531245Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3571230Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1281162Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.411059