Älkää juoko säännöllisesti viinaa

Anonyymi-ap

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamoiset luvut ! Kuinka tarkkaan voidaan tietää, mikä syövän
      aiheuttaa ?

• Anonyymi

Tiettävästi me kuitenkin kuollaan kaikki,,jaa taisi olla muuan Jeesus Nasaretilainen
      joka ylösnousi.

Mutta kuten linkki kertoo päivittäinen käyttö ei ole hyvä juttu.

• Anonyymi

En usko. Kokeile, laita juomalasiin kossua ja joku kukka. Hetken päästä kukka nyykähtää.

• Anonyymi

Kukka kannattaa laittaa vesiastiaan. Kossu juodaan.

• Anonyymi

Kuurittelu siis kannattaa terveellisempänä!
      Kuurini ovat kestoltaan 1kk - viikko. Vuosittain kaksi kuukauden kuuria ja täydennyksenä muutama lyhyempi.
      Kuurien aikainen kulutukseni on noin 20 annosta vuorokaudessa.
      Koko vuodelle tasaisesti jaettuna se merkitsee 3 - 4 annosta / vrk.
      Missään vaiheessa ei arkisten asioiden hoitaminen häiriinny örveltämisestä puhumattakaan.
      1943 syntynyt ukko.

• Anonyymi

Viiniä vähän joskus juon ruoan kanssa tai ilman,
      koska raittius on hyvä asia, mutta ei se saa riistäytyä käsistä.

• Anonyymi

Todellakin, kokisin elämän ikäväksi jos " raittius riistäytyisi käsistäni" ylettömäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Todellakin, kokisin elämän ikäväksi jos " raittius riistäytyisi käsistäni" ylettömäksi.

Ano 17:35
        Minulla kun viinan juonti loppui, alkoi karmea jakso.
        Johtuen mm hirveästä häpeästä.
        Kun usva alkoi todenteolla hälvetä päästä, se oli todellakin veret seisauttava hetki.
        Mitä ihmettä minä olen tehnyt viime vuosikymmenet?
        Ja miksi?
        En osannut iloita, en laulaa, en nauraa.

Vieläkin 11 vuoden raittiuden jälkeen voin sanoa, että minulla oli hauskempaa elämässä, kun pämppäsin ja rilluttelin.

Nyt olen vakava nipo ja en muista koska olisin viimeksi nauranut sydämestäni.
        Raittius riistäytyi käsistäni, koska en hallitse tippadokaamista.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Ano 17:35
        Minulla kun viinan juonti loppui, alkoi karmea jakso.
        Johtuen mm hirveästä häpeästä.
        Kun usva alkoi todenteolla hälvetä päästä, se oli todellakin veret seisauttava hetki.
        Mitä ihmettä minä olen tehnyt viime vuosikymmenet?
        Ja miksi?
        En osannut iloita, en laulaa, en nauraa.

Vieläkin 11 vuoden raittiuden jälkeen voin sanoa, että minulla oli hauskempaa elämässä, kun pämppäsin ja rilluttelin.

Nyt olen vakava nipo ja en muista koska olisin viimeksi nauranut sydämestäni.
        Raittius riistäytyi käsistäni, koska en hallitse tippadokaamista.

Tosi on. Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Parta ilman karvoja on hulluutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sanoo vain hän, joka ei tiedä eikä ymmärrä, mitä viinaton ilo tarkoittaa. - Nm. Kehity

• Anonyymi

Jokainen aikuinen päättä itse mitä juo. Valistus ei heille auta!Itse en juo, en tupakoi ja valitsen ihmiset elämäni jotka ei juo ei tupakoi.En kanna huota muiden ihmisten juoma tavoista tai elämä.Eilen jouduin omasta mielestäni nolo tilannee. Olin aamupäivä jossain likunta. Olen 69v ja ystäväni 82v. Me likunan jälken menimme itä Helsinki metsän kävelee lähes 2h. Vastan tuli pyöräiljä Mies joku 70v alle?Hän on puhutelut aiemmin minua tiehän on vapaa kulkijoille .Eli jossain päin kävelytie.Juo ja on niin sanottu tanko juoppo.Hän moikkaa, moikkaan ja ystäväni kanssa kävellän.Kun jostain takas pyörällä siinä.Tutavalisesti huom! tutavallisesti kysy Kävelenkö viellä muuaalla? Vastaan en.Pitäis antaa ihmisten vaan kullkea rauhassa. Sen enempää yrtämättä lityä seraan.Mutta humalassa aivot ei hänelläkän pelaa.Vuosia on myös isku paikka miehillä ollut uimahallit.Siellä nyt ei humalassa. Mutta että ulkona taskumatin kanssa likutaan ja jokaista naista yrtetän puhutaa kuin oltaisin oikeinLeijona uroksia ja se yksi mielessä.Halvempaa toki kuin paarit kenties.

• Jokainen päättää juomisestaan itse. Samalla ottaa vastuun terveydestään ja sosiaalisista suhteistaan.

Itse en enää käytä alkoholia juuri ollenkaan terveydellisistä syistä. Ruoan kanssa nautittu viinilasi ja saunakaljakin jääneet lähes tyystin pois. En tunne tarvitsevani niitä. Ja kotonani ei känniin asti ryypätä. Siinä menee raja. Muutoin jokainen saa itse päättää seurassani juomisensa, en moralisoi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jokainen kuolee, mutta kivulias pitkä syöpäkuolema ei ole paras tapa.

• Anonyymi

Hehheh,,lieneekö niitä kivoja tapoja sitten olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saappaat jalassa seisovilta jaloilta olisi aika hyvä. - Nm. Ei ehdi ajatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äkkikuolema, sydäri. Useimmiten ei ehdi edes tajuta kuolevansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äkkikuolema, sydäri. Useimmiten ei ehdi edes tajuta kuolevansa.

Olettaisin, että sydäninfarktissa on kovastikin tuntemuksia ennen kuolemista. - Nm. Rinta- ym. kipu

• Anonyymi kirjoitti:

Olettaisin, että sydäninfarktissa on kovastikin tuntemuksia ennen kuolemista. - Nm. Rinta- ym. kipu

Diabeetikolla infarkti voi olla kivuton.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Diabeetikolla infarkti voi olla kivuton.

Niiin, tunto menee myös jaloista, kun hermosto rappeutuu tjs. - Nm. Outoa kuitenkin

• Anonyymi

Minä käytän alkoholia terveellisistä syistä johtuen, ikävät asist unehtuvat noin vaan.
      Tänään nielaisen kahdeksan olutta ja yhden lonkeron saunan päälle.

• Anonyymi

Kategoriaa myöten juuri näin.

• Anonyymi

Laitoin googleen" olut terveys" . Yllättävä tulos.

• Anonyymi

Olutkin on viinaa.

• Anonyymi

Olut on edelleenkin vain olutta. Suhteellisen laimeata juomaa,,
        Pääset keskimäärin samaan alkoholiprosenttiin laimentamalla sen viininlitkusi kaksi- ja puolikertaisesti.

• Anonyymi

Kannattaa vaihtaa hamppuun!

• Anonyymi

Olut suojaa sydän- ja verisuonitaudeilta
      Oluen sisältämistä polyfenoleista 70–80 prosenttia on peräisin maltaasta ja loput 20–30 prosenttia humalasta. Runsaasti polyfenoleja sisältävän ruokavalion on tutkimuksissa todettu vähentävän muun muassa sydän- ja verisuonitauteihin sekä syöpään sairastumisen riskiä.12.8.2015

Olisiko noihin asioihn syytä kiinnittää huomiota.

• Anonyymi

Mitä tapahtuu jos juo olutta joka päivä?

Runsas alkoholin käyttö lisää todennäköisyyttä sairastua moniin sairauksiin,
      kuten maksakirroosiin, ruoansulatuskanavan syöpiin, haimatulehdukseen, verenpainetautiin ja tämän seurauksena sydämen ja aivoverenkierron sairauksiin. Lisäksi alkoholinkäyttö lisää riskiä joutua tapaturmiin.

• Anonyymi

Sama ongelma ranskalaisilla sen viininlipittelyn kanssa, maksakirroosi.
        Mutta onhan myös huomattava että olut on huomattavasti laimeampaa.

Itse en juo päivittäin ja todellakin kardiologin mukaan kerranviikossa pikkukänni olusista ei haittaa mitään. Hoitelen vaan terveyttäni.

• Anonyymi

kysymys alotukseen : MIKSI EI,

mä kyllä aion alkaa juopoksi,,
      kuolema jo kolkuttaa muutenki oveen,
      miksi ei olisi ihanssa tuutterissa
      kun se astuu ovesta sisään mua hakemaan,

• Anonyymi

Liika on liikaa ja kohtuus on liian vähän

Mikä on sopiva käyttö ja mikä liikaa.

• Anonyymi

Terveystietoa jaetaan nykyään aikalailla paljon. Em. tiedoista löytyvät kohtuukäytön rajat. - Nm. Etsivä löytää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      317
      11471
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4873
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2578
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      162
      1914
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1891
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1318
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1228
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1050
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      944
    Aihe