Herätys on alkanut levitä Etelä-Suomessa

Se leviää erityisesti rukoilevaisuuden ja helluntalaisuuden piirissä. Se on samaa kuin tämä meidän usko.

30

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukoilevaisuuden piirissä on varmasti uskovaisia, tuskin kuitenkaan helluntalaisuuden piirissä.

      • Sinne on viety tätä uskoa.


      • Molemmissa on uskovia.


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Molemmissa on uskovia.

        Mutta ei pelastuvia sellaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei pelastuvia sellaisia.

        8.Ap.t.3:
        19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois
        20. ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen.

        Jumala veti ja vetää Ihmisiä ja he tulivat synnintuntoon. He tunnustivat syntinsä . He uskoivat evankeliumin omalle kohdalleen, kääntyivät, tekivät parannuksen ja ottivat Jeesuksen vastaan sydämeensä. He uudestisyntyivät, heistä tuli Jeesuksen opetusia. Heidän sydämessään alkoi uusi elämä. Heille opetetiin kasteesta, sen hyväksyttyään he pyysivät itsellen kastetta, sitten heidät kastettiin.

        Uudessa elämässä, he pyhittyvät ja kasvavat täyttä hengellistä aikuisuuta kohti. Tässä tarvitaan Pyhän Hengen johtamista, omaa tahtoa ja Raamatun ilmoituksen mukaista opetusta.

        Varoitus luopumuksesta
        14. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
        15. Pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta eikä mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä ja monet sen vuoksi saastu
        16. ja ettei kukaan ole haureellinen tai epäpyhä niin kuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa. 1. Moos. 25:33; Ef. 5:3; Kol. 3:5


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        8.Ap.t.3:
        19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois
        20. ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen.

        Jumala veti ja vetää Ihmisiä ja he tulivat synnintuntoon. He tunnustivat syntinsä . He uskoivat evankeliumin omalle kohdalleen, kääntyivät, tekivät parannuksen ja ottivat Jeesuksen vastaan sydämeensä. He uudestisyntyivät, heistä tuli Jeesuksen opetusia. Heidän sydämessään alkoi uusi elämä. Heille opetetiin kasteesta, sen hyväksyttyään he pyysivät itsellen kastetta, sitten heidät kastettiin.

        Uudessa elämässä, he pyhittyvät ja kasvavat täyttä hengellistä aikuisuuta kohti. Tässä tarvitaan Pyhän Hengen johtamista, omaa tahtoa ja Raamatun ilmoituksen mukaista opetusta.

        Varoitus luopumuksesta
        14. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
        15. Pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta eikä mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä ja monet sen vuoksi saastu
        16. ja ettei kukaan ole haureellinen tai epäpyhä niin kuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa. 1. Moos. 25:33; Ef. 5:3; Kol. 3:5

        Mitäpä ihmistä hyödyttää tehä parannus väärään uskoon?

        Vl-usko on ainoa oikea usko missä voi saada aidon syntien anteeksi antamuksen.


      • Anonyymi

        Kuuntelin rukoilevaisten kesäseuroja ja ei siellä kyllä evankeliumia saarnattu. Sitä samaa konservatiivista settiä miten maailman näin ja me näin ja plaaplaa. Hienoa se olisi, jos heillä olisi elävä usko mutta kun ei ole. Plussana siionin virret ja vanha virsikirja, kuulostaa kauniilta laulettuna kirkossa. Potentiaalia parannukseen siis olisi heilläkin, samoista lähteistähän siikkarit tulevat meilläkin alunperin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin rukoilevaisten kesäseuroja ja ei siellä kyllä evankeliumia saarnattu. Sitä samaa konservatiivista settiä miten maailman näin ja me näin ja plaaplaa. Hienoa se olisi, jos heillä olisi elävä usko mutta kun ei ole. Plussana siionin virret ja vanha virsikirja, kuulostaa kauniilta laulettuna kirkossa. Potentiaalia parannukseen siis olisi heilläkin, samoista lähteistähän siikkarit tulevat meilläkin alunperin.

        Rukolevaisuuden piirissä on säilynyt vähän uskovaisia, heillä on Pyhän Hengen virka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä ihmistä hyödyttää tehä parannus väärään uskoon?

        Vl-usko on ainoa oikea usko missä voi saada aidon syntien anteeksi antamuksen.

        Jeesuksella on paljon opetuslapsia. Ne eivät voi rajoittua minkään yksittäisen suunnan sisälle. Fariseuksetkin luulivat olevansa ainoita oikeita uskovaisia, he jopa vaativat Jeesuksen tapettavaksi.

        Joh. 10:
        6. Jeesus kertoi heille tämän vertauksen, mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
        7. Siksi Jeesus sanoi vielä: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lampaiden ovi. Ef. 2:18
        8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja rosvoja, mutta lampaat eivät ole kuulleet heitä.
        9. Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu. Hän käy sisälle ja ulos ja löytää laitumen. Joh. 14:6; Hepr. 10:19-20
        10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut tuomaan elämän ja yltäkylläisyyden."
        Sak. 10:3
        Hyvä paimen
        11. "Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lampaiden edestä. Ps. 23:1; Jes. 40:11; Hes. 34:11-23
        12. Mutta kun palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, näkee suden tulevan, hän jättää lampaat ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman. Jer. 10:21
        13. Palkkalainen pakenee, sillä hänet on palkattu, eikä hän välitä lampaista.
        14. Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, Nah. 1:7; 2. Tim. 2:19; 1. Piet. 2:25
        15. niin kuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän. Minä annan henkeni lampaiden edestä. Matt. 11:27; Joh. 7:29; Joh. 15:13
        16. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta. Niitäkin minun tulee johdattaa, ja ne kuulevat minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen. Jes. 56:8; Joh. 11:52; Ef. 2:13-14
        17. Isä rakastaa minua, koska minä annan henkeni ottaakseni sen takaisin.
        18. Kukaan ei sitä minulta ota, vaan minä annan sen itse. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se takaisin. Tämän käskyn minä olen saanut Isältäni."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä ihmistä hyödyttää tehä parannus väärään uskoon?

        Vl-usko on ainoa oikea usko missä voi saada aidon syntien anteeksi antamuksen.

        Ei sinulla ole tuomiovaltaa tuomita kaikkia muita ihmisiä, niitä jotka eivät kuulu saman seurakuntanimikken alle kuin itse kuulut.

        Lue itse Raamatustasi mitä Jumala on ilmoittanut ihmisille.

        Jeesuksen sanojen tuomiovalta
        Joh. 12:
        44. Mutta Jeesus huusi sanoen: "Joka uskoo minuun, ei usko minuun vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        45. Joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt. Joh. 14:9
        46. Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei yksikään, joka uskoo minuun, jäisi pimeyteen. Luuk. 2:32; Joh. 8:12
        47. Jos joku kuulee minun sanani eikä noudata niitä, en minä häntä tuomitse, sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan maailman. Joh. 3:17
        48. Joka halveksii minua eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä. 5. Moos. 18:19
        49. Sillä en minä ole puhunut omia ajatuksiani. Isä, joka on minut lähettänyt, on antanut minulle käskyn, mitä minun on sanottava ja mitä puhuttava. 5. Moos. 18:18
        50. Minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Minkä minä siis puhun, sen minä puhun niin kuin Isä on minulle sanonut."


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Rukolevaisuuden piirissä on säilynyt vähän uskovaisia, heillä on Pyhän Hengen virka.

        Osaatko sanoa nimiä? Onko heitä puhujina siellä?


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Rukolevaisuuden piirissä on säilynyt vähän uskovaisia, heillä on Pyhän Hengen virka.

        Nää oot kyllä ihan sekasi. Säälittävä nettitrolli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa nimiä? Onko heitä puhujina siellä?

        meidän mielestä perhon kappalainen on tässä rukoilevaisuuden suuntauksessa..................charlotta


    • Anonyymi

      Joo, minäkään ole enää seitsemän jälkeen tahtonut unta saada!

      • Anonyymi

        Minä en ole nukkunut kunnolla yli seitsemään vuoteen tän helvetin kroonisen autoimmunisairauden takia.


    • Anonyymi

      Pispalan pulteri onkin kuningas Davidin kuolleen pojan muistolle.

    • sitten kysymys srk:lle, voisko srk:n lapsikuoro tehdä lähetyslaulun.............. saisitte käyttää tätä meidän kansainvälistä profiilia siinä pientä korvausta vastaan................ charlotta.

      • Anonyymi

        Et ossaa ennää uskottavasti ees trollatakkaa. Niin paksua huttua jo tullee. Hanki elämä!


    • on rukoiltu herätystä suomeen, sillä pakanoiden etsikkoaika on päättymässä lähitulevaisuudessa. kolmannessa maailmassa tämä usko leviää kulovalkean tavoin.

      • Anonyymi

        Hanki elämä, nettitrolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä, nettitrolli!

        Miksi haukut tähtiryhmään, sehän kertoo SRK:n kannan, niinhän vl-liikkeessä nykyään opetetaan.


    • Anonyymi

      Itse olen syrjäsilmällä katsonut ja kuulostellut ja havainnuy, että moni on alkanut varovaisesti tutustua omatoimisesti kristinuskoon. Uskova näkee janoisen ateistin jo kehon kielestä. Kihinä käy, eikä rohkeimmat sitä kiellä. Tätä vauhtia pato murtuu ja herätys tulvii yli kaiken maan,silloin kun Jumala niin haluaa. Luzifer ja hänen maallinen apurinsa Putin kumppaneineen ja nykyiset paatuneet ateistit, tulevat tietämään, kuka on Herra. Ei Putin määrää uutta maailmanjärjestystä, vaan, kaikki on Jumalan viisaissa käsissä. Hän auttaa omiaan, mutta Jeesuksen hylänneet jäävät omien elottomien jumaliensa varaan.

      • Anonyymi

        Ei mitään Jeesuksen hylänneitä varsinaisesti ole.Ne on vaan omanlaisia pelinappuloita tässä juonessa mukana.
        Eikä luzifer ole koskaan käytännöss langennut vaan omanlainen pelinappuula myös hänkin on.


    • Anonyymi

      Ei todella ole samaa. Mikä ihmeen trolli sinä tähtiryhmä olet? Jos ei kiinnosta elävä usko, niin mene noihin muihin liikkeisiin, siellä ihmisuskoissa sinut otetaan varmasti hyvillä mielin vastaan.

    • sitten enkeleiltä kuultu viesti: "niinkuin Isä lähetti meidät, niin me lähetämme teidät. menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa kaikille luoduille parannusta ja syntein anteeksi antamusta"....................charlotta

      • "Vie vuorille tää viesti, vie se kauas ääriin maan..."


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        "Vie vuorille tää viesti, vie se kauas ääriin maan..."

        Tässä tämä laulu tubessa, miten sattuikaan että kuvassa on kyyhkynen niinkuin meidän nikissä. Helmin pitäisi uudistaa tämä laulu, ottaa siihen lapsikuoro mukaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=F-8NUPdycTc


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Tässä tämä laulu tubessa, miten sattuikaan että kuvassa on kyyhkynen niinkuin meidän nikissä. Helmin pitäisi uudistaa tämä laulu, ottaa siihen lapsikuoro mukaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=F-8NUPdycTc

        Siis Helmi Loukasmäen...


    • Anonyymi

      Eikö teillä ole mitään järkevää miettimistä ja tekemistä, ettette tarvitsisi käyttää elämäänne huuhaa-uskontoihin?

    • Uskovaisten keskuudessa leviää nukutus, joka johtaa teitä harhaan, uskomaan mielikuvitusolentoihin.

      Yrittäkää herätä fyysiseen todellisuuteen ja luontoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe