Läskit johtavat kaupunkia
Läksi tahtoo tulla entistä lihavammaksi
niin kuin sen isä ja äiti ovat kirjuttaneet
Lihavalle mikään ole tarpeeksi.
Läski johtaa
4
343
Vastaukset 4
- Anonyymi
Helsingin pormestarin Juhana Vartiaisen puoliso on ruokakulttuurin professori Johanna Mäkelä. Juhana ja Johanna ymmärtävät varmasti hyvän ruoan päälle.
- Anonyymi
Helsingin kansallisruoasta ei tietoa
Kuinka Helsingin hyvä ruoka kulttuuri näkyy katukuvassa tai tulee vielä näkymään johtopestin jatkuessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin kansallisruoasta ei tietoa
Kuinka Helsingin hyvä ruoka kulttuuri näkyy katukuvassa tai tulee vielä näkymään johtopestin jatkuessa.Kokit ovat ylipainoisia ja laihoja.
- Anonyymi
Minun kroppatyyliini ei käy pyöreys... olen ruma jos on vähänkin pyörryttä... joillekin pyöreys sopii, näyttää hyvältä
... liian laihakin on nätti... voi olla rumakin mut etupäässä nätti... mun veli on ollut iän hoikka, ihan lautavatsa... ollaan jo vanhoja mut hoikkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568