Kia ei ole pärjännyt

Anonyymi-ap

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikait tuo ole mikään käyttötesti....oli sitten pakko tulla tänne itkeen...

    • Anonyymi

      Kia (87. Huono brändi sijoitus, Kialla.

    • Anonyymi

      Hyundai oli listalla ihan kivalla sijoituksella 35.
      Oikeastaan en tajua, miksi nämä kaksi brändiä edes toimivat enää erillisinä. Tai jos kahdelle brändille on tarvetta, niin miksi sitä Brändäystä ei tehdä vain tarroja vaihtamalla, luulisi olevan halvempi kuin nykyinen systeemi, missä käytännössä ihan samat autot on väännetty joka pokkauksesta vähän erinäköisiksi. Hinnatkin on pyöristyserojen sisällä samat.
      Volkkari sentään myy Skodat halvemmalla kuin Volkkarit, tosin Skoda/Seat pari on sitten hyvinkin samantapainen kuin Hyundai/KIA tilanteessa, eli hinnat lähes identtiset ja materiaalilaadussakaan ei ole mitään eroa.

      • Anonyymi

        Mun puolesta kaikki Kiat voisi laittaa Hyundai merkin alle. Onhan Hyundai sentään Kian emoyhtiö. Hyundai osti talousvaikeuksiin joutuneen Kian 90 luvun lopulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun puolesta kaikki Kiat voisi laittaa Hyundai merkin alle. Onhan Hyundai sentään Kian emoyhtiö. Hyundai osti talousvaikeuksiin joutuneen Kian 90 luvun lopulla.

        Hyny on aasialaisten ykkönen Euroopassa.

        Hyundai Group 771,145
        – Kia 387,716
        – Hyundai 383,429

        Toyota Group 600,662
        – Toyota 562,824
        – Lexus 37,838


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyny on aasialaisten ykkönen Euroopassa.

        Hyundai Group 771,145
        – Kia 387,716
        – Hyundai 383,429

        Toyota Group 600,662
        – Toyota 562,824
        – Lexus 37,838

        Mitä liikevaihtoa tuollaisilla luvuilla pyöritetään? Mahtaako keskihinnassa olla niin paljon eroa, että Toyota olisi vielä euroissa edellä? Toyotan kotteroista ainakin nuo Lexukset lienevät keskihinnaltaan tuplahintaisia Kia/Hyundai keskihintaan nähden, mutta Lexuksia myydään niin pieni määrä, että se yksin ei riitä keikauttamaan euroja ohi Hynyn.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe