En mä tiedä, välteletkö sä mun katsetta, koska se ujostuttaa ja polttaa, kuten sun katse mua vai siksi, että olet huomannut mun katsovan sua ja et halua, että kuvittelen mitään. Tälläisiä mä mietin, ihan teinimeininkiä. Enkä tää ajan kanssa selkeytyy.
Miehelle, jolla on intensiivinen katse, ihana hymy ja kauniit, jäntevät kädet.
n -》m
Katseen välttelystä
Anonyymi-ap
4
814
Vastaukset
Missä oot nähnyt noi ed. Mainitut? Kyllä mäkin oon nähnyt erään naisen silmät. Kai mä vähän vältelen katsetta sillä sinunkin katse polttaa sisintäni ❤
- Anonyymi
Ai sä stalkkaat mua R. 🔭
- Anonyymi
Minua ainakin jännittää usein katsoa ryhmävideopuhelussakin, koska oon oikeesti aika ujo, vaikka siltä ei välttämättä irl vaikuttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285