Keltapäinen

Anonyymi-ap

Mikä ihme laittaa ihmisen värjäämään tukkansa keltaiseksi? Senon aivan järkyttävän

30

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keltainen on niin luonnoton väri, että joka sellaiseen ryhtyy, täytyy olla elämäänsä kyllästynyt.

      • Anonyymi

        Ne joita ei muuten kukaan huomaa missään värjäävät mm. keltaiseksi, lävistyksiä naama täynnä, tatuointeja, pelle vaatteet .
        Näillä saadaan edes jotain huomiota itseään kohtaan, surullista mutta totta.


    • Anonyymi

      Se on järkyttävää. Sininen on niin paljon kivampi.

    • Anonyymi

      Turha kuvitella että joku pitää tällaista henkilöä terveenä ja tasapainoisena. Sulaa hulluutta.

      • Anonyymi

        Paljon terveempi ja tasapainoisempi kuitenkin kuin ketjun aloittaja.


    • Anonyymi

      Hippendaalius melko varmasti.Oliko kyseessä lyhyet kirkuvan keltaiset hiukset (hei kaikki katsokaa mua mä oon erilainen haluan tunkea lesbouteni kasvoillenne kun mua ei muuten huomata) tyylin tukka?
      Tietyn sortin gustaffsonit joilla on pääpipi lapsesta asti, haluavat huomiota.
      Ylipaino,pallorillit puoliksi uponneet naaman sisään rasvakerrostumien suojaan, lyhyt, näyttää kasvoiltaan pojalta, lyhyt kirkuvan keltainen tukka korostaa oikein asiaa ja mielisairaus suorastaan hohkaa hänestä kun hän menee joko erityisen värikkäät vaatteet tai pikimusta kokonaisuus nahkatakki jne.

      Jep.Soijalesbo varmasti.

    • Anonyymi

      Ihmisillä on erilaisia älykkyysosamääriä. Se näkyy monessa asiassa. Minä mietin usein, mikä ihme saa ihmisen ottamaan paljon tatuointeja, näkyville paikoille. Se on aivan järkyttävää!

    • Anonyymi

      Minä aina mietin mikä saa ihmiset tekemään näitä aloituksia? Järkyttävää!!!

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! 90% avauksista pitäisi jättää julkaisematta.


    • Anonyymi

      60-luvulla uskalsin ottaa pakaroihin B ja toiseen B, siis tatskan.
      Brigitte Bardot oli mun suosikki nääs.

      Saunassa kun kumarruin nostamaan saippuaa lattialta, niin muija kysyi: "hei Kake kuka tuo Bob on?"

    • Anonyymi

      Nykyään on tärkeintä ettei ole tavis. Pitää erottua joukosta. Keltainen tukka, tatskoja iho täynnä, homo, lesbo, koulukiusattu tms. Mitä vaan mieleen juolahtaa. Ja tuntuu juolahtavan.

    • Anonyymi

      Kulkeeko tämä keltahiuksinen yksin?

      • Anonyymi

        Mikä vitun arvauspeli luulet tämän olevan? Jos sinulla on keltaiset hiukset, olet luultavasti juuri aloittajan tarkoittama mielisairas lesbo,Teitä kun on erittäin pieni osa koko maailmassa, mutta silti oletatte että meidän, suurimman osan porukasta tulisi osata teidän pronomininne ja muun naurettavan pacschkan.Ei, tunge pronominisi kulhoon josta nautit mielialanappisi ja ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun arvauspeli luulet tämän olevan? Jos sinulla on keltaiset hiukset, olet luultavasti juuri aloittajan tarkoittama mielisairas lesbo,Teitä kun on erittäin pieni osa koko maailmassa, mutta silti oletatte että meidän, suurimman osan porukasta tulisi osata teidän pronomininne ja muun naurettavan pacschkan.Ei, tunge pronominisi kulhoon josta nautit mielialanappisi ja ole hiljaa.

        Kylläpä kopsahti.


    • Anonyymi

      Tautia aiheuttava prioni on muunnos elimistön omasta proteiinista. Jostakin syystä tämän proteiinin rakenteessa tapahtuu muutos, jossa rakenteeseen syntyy ylimääräinen S–S-sidos (kahden rikkiatomin välinen sidos). Tämä virheellinen proteiini on tertiäärirakenteeltaan erilainen kuin oikea proteiini, eikä sen vuoksi toimi oikein. Lisäksi virheellinen proteiini katalysoi muita toimivia proteiineja muodostamaan samanlaisen rikkisidoksen. Tähän perustuu prionin infektoivuus.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea uuninpankkopoika saku timosen kirjoituksia. Tietää mistä puhuu ja on lukenut myös lakia!

    • Anonyymi

      Mikä saa boomerin pysähtymään keskelle katua pällistelemään idiootin näköisenä ympärilleen?

      • Anonyymi

        Puhutteko suomea?


    • Anonyymi

      Ja miksi se hiusten väri häiritsee aloittajaa?

      • Anonyymi

        Veikkaan ettei se väri sitä tee, vaan värin omistavan tyypin aikeet päästä twerkkaamaan lastentarhaan ja puhumaan homoudesta päiväkotilapsille.Se saa kenen vain veren kiehumaan.


      • Anonyymi

        Varmaan siksi koska keltainen on todella oksettava ja kuvottava väri.


    • Anonyymi

      Tai punaiseksi tai siniseksi vihreäksi tms En keksi muuta syytä kuin halu olla katsottavana.

      • Anonyymi

        Päässä liiraa aika pahasti.


    • Anonyymi

      Keltainen on luonnossa vaaran väri. Kuvaus sopii hyvin myös keltatukkaisiin ihmisiin. Heitä voi pitää henkisesti epävakaina.

    • Anonyymi

      Hei! Tämä on Jokaisen Henkilökohtainen asia, Ei kuulu muille !

      Jokainen saa värjätä , leikkuuttaa nainenkin vaikka kaljuksi jos rohkenee niin teettää!

      ( Usein kyllä on joku vakava sairaus naisen kaljuuntumisen takana syöpä tai pälvikaljuus )

      Mutta Ei kyllä kellekään kuuluu jos nainen , jolla ei ole mitään sairauksia jotka kaljuunnuttsvst häntä , Todellakin jostakin syystä haluaa ajatuttaa päänsä kaljuksi.


      EI kuulu kellekään .

      Ei Sinulle, ei mulle ei siis kellekkän kun se on Hänen oma asiana.

      Mutta jos sua noin vaivaa.

      Laita kuule Ämpäri päähän,

      Et näe ketään saat huhuillakkin , että " Huhuu ihmiset, en näe mitään ketään huhuu"!

      Missä olette .

      🪣💬

      • Anonyymi

        Kalju on ihan normaalia. Ei ole moittimista.


    • Anonyymi

      Ihanaa leikkiä hiuksilla, väreillä, vaatetuksella, tyyleillä.
      Se on hauskaa leikkiä.
      Leikkikää enemmän ja ottakaa itsenne kevyesti, hauskasti.
      Joka kuukausi (varojen mukaan) stailausta.
      Enää ei ole massia. Ennen oli.

      • Anonyymi

        Minä voin maalata halvalla vaikka koko nelikymppisen hindin jos tarvetta on.Ylijäämämaalia on vielä kun ruiskumaalasin metallirungon.Punaista pohjamaalia tai sitten oranssi pintamaali.Kestää happoakin joten ei ekassa pesussa lähde vaikka olisi mitä pantene prooo veetä shampoona.
        Kaikki lapselliset,lapsenmieliset leikkijät vaan jonoon ajan ohi ja ruuttaan 20L maalia menemään niin saadaan iloisen värisiä mielisairaita poriin lisää!

        Vitosella lähtee per mielisairas!


    • Anonyymi

      Eikö nämä "hopeat" eli harmaat häiritse? -On ollut oikeen muotia vetää mummuletti jo kauan

    • Anonyymi

      Ei häiritse. Harmaa on luonnollinen väri.
      Eikö porin naiset ole jo luonnostaan kuvottavia, pitääkö sitä vielä korostaa?
      Loppuu adjektiivit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe