Miksi mua ahistaa

Anonyymi-ap

K10🚹Mua ahistaa viel ihan sikana😭oon miettinyt itse murhaa ja viiltelyĂ€ toivon et ymmĂ€rrĂ€tte mistĂ€ puhun mua ahistaa seksi ja alkoholiđŸșoikeesti jos jossain (esim mainoksessa) sanotaan seksi niin mulle tulee kylmĂ€t vĂ€reet ja joo
ja ahistaa ylipaino ahistaa se et mua aletaa kiusaa yli painost😰ja en uskalla mennĂ€ terapiaan enkĂ€ uskalla kertoo mun vanhemmilleđŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘§ Joo moni ei varmaa pysty samaistuu💅Mut lav Uu moikka❀

3

69

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      KyllÀ suakin jotkut rakastaa.
      Puhu vanhemmillesi tai jollekin aikuiselle, yksin ei kannata murehtia.
      Ajan myötÀ noilla ongelmilla on vain taipumus pahentua, ja mitÀ kauemmin aikaa kuluu, sen hankalampaa on kaikki, myös puhuminen kenellekÀÀn.

      Apua sun kuuluisi saada, ei vaikuta kovin hyvÀltÀ tilanteelta.
      Se, ettÀ pyydÀt joltain apua, ei tee susta heikkoa, sitÀ ei kannata pelÀtÀ, ei ole mitÀÀn hÀvettÀvÀÀ kertoa, ettÀ nyt ei ole kaikki hyvin.

      TsemppiÀ sulle.

    • Anonyymi

      No onhan seksi tosi pinnalla nykyÀÀn ja kaikki ÀÀri-ilmiöt pitÀÀ tuutata julkisuuteen ja sillÀ myydÀÀn kaikkea. Voi tuntua, ettÀ tunkee pÀÀlle.

      Mutta kannattaa uskaltaa puhua vanhemmille tai koulukuraattorille/psykologille. Koska se auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiÀ jotain tunnisteleikkiÀ?

      TietÀisi ketÀ tÀÀllÀ kÀy kaipaamassa.. kerro jotain mikÀ liittyy sinuun ja hÀneen eikÀ muut tiedÀ. Vastaan itsekin kohta
      IkÀvÀ
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      HÀn varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hÀnelle enemmÀn kuin mielellÀni. Aika on nyt
      IkÀvÀ
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hÀnet? Kuka tietÀÀ asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      IkÀvÀ
      19
      1499
    10. Miksi nÀin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhÀ kirja kieltÀÀ sopeutumisen vÀÀrÀuskoisten keskuuteen? NÀin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe