Pirust häikäs!

Anonyymi-ap

Tänään palautin Motonettiin ostamaani otsalamppua. Nuhtelin myyjätärtä paskasta tuotteesta. Hän otti suojamuovit pois akuista, häikäisi minua silmiin ja sanoi että nyt toimii. Poistuin kastraattina.

5

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iskät ja äiskät? Lapset, nuoret, sinkut ja eläkeläiset? Huhuu siellä näyttöjen ja luurien edessä! Saisinko pienen hetken?
      Dumppaan tylsän asian naamakirjasi uutisvirtaan muun hömpän sekaan.
      Ajattelin kertoa teille, että meinasin tänä aamuna tappaa ihmisen.
      Pienen pojan. Tunnetteko pieniä poikia? Saattoi olla tyttökin... Olisiko voinut olla sinun lapsesi? Kaverisi? Kummilapsesi?
      Miksi minä aamulla tappaisin ihmisen?
      Onko aamu siihen sopiva aika?
      Ainakin olosuhteet olivat loistavat. Pimeää, sumua, tihkusadetta. Kaikki elementit kohdallaan.
      Vakavan vamman tai kuoleman väliin jäi alle 30 senttimetriä ilmaa. Onko se vähän vai paljon? Jokainen päättäköön itse, mutta minun mielestäni väli on liian lyhyt.
      Kysyn jälleen uudelleen: Miksi?
      Siksi, että minä en nähnyt. En huomannut. Itseasiassa minulle ei annettu tilaisuutta huomata. Ei sitten niin minkäänlaista.Omasta lähes 30 vuoden ammattiautoilijan kokemuksesta ei ollut mitään hyötyä. Vain lapsen hyvä onni pelasti tällä kerralla.
      Olisiko se ollut sinun puhelimesi, joka olisi alkanut soimaan hassulla soittoäänellä, kun viesti onnettomuudesta olisi tullut? Kesken kaffepaussin töissä... Syödessäsi niitä yhdessä leivottuja ja koristeltuja pipareita? Paras Joululahja?
      Heijastin. Maksaa pari euroa. Niitä jaetaan ilmaiseksi. Ei olisi vaikea asia.
      Asennevamma on vaikea asia. Loppuiäksi vammautuminen on vaikea asia.
      Kuolema... Kuolema on lopullinen asia.
      Olen nähnyt kuoleman tiellä monta kertaa. Se ei ole ollut kertaakaan kaunista katseltavaa.
      Kirjoitukseni on ehkä sekava. Sellaista se on. Aina, kun meinaan tappaa jonkun, niin siitä tulee pikkuisen sekava olo.
      Ajattele asiaa. Joka kantilta.

• Anonyymi

Anna ajokortti suosiolla pois, jos et kerran näe ajaa....

• Anonyymi

Mikä ...tun kortti? Kuka nyt kortilla ajelee?!

• Anonyymi

Suihinotto johtaa siemensyöksyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      102
      8192
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      99
      7466
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      88
      5636
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      88
      5606
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4810
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      125
      2578
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      59
      2475
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1435
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1414
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      51
      1285
    Aihe