Pirust häikäs!

Anonyymi-ap

Tänään palautin Motonettiin ostamaani otsalamppua. Nuhtelin myyjätärtä paskasta tuotteesta. Hän otti suojamuovit pois akuista, häikäisi minua silmiin ja sanoi että nyt toimii. Poistuin kastraattina.

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iskät ja äiskät? Lapset, nuoret, sinkut ja eläkeläiset? Huhuu siellä näyttöjen ja luurien edessä! Saisinko pienen hetken?
      Dumppaan tylsän asian naamakirjasi uutisvirtaan muun hömpän sekaan.
      Ajattelin kertoa teille, että meinasin tänä aamuna tappaa ihmisen.
      Pienen pojan. Tunnetteko pieniä poikia? Saattoi olla tyttökin... Olisiko voinut olla sinun lapsesi? Kaverisi? Kummilapsesi?
      Miksi minä aamulla tappaisin ihmisen?
      Onko aamu siihen sopiva aika?
      Ainakin olosuhteet olivat loistavat. Pimeää, sumua, tihkusadetta. Kaikki elementit kohdallaan.
      Vakavan vamman tai kuoleman väliin jäi alle 30 senttimetriä ilmaa. Onko se vähän vai paljon? Jokainen päättäköön itse, mutta minun mielestäni väli on liian lyhyt.
      Kysyn jälleen uudelleen: Miksi?
      Siksi, että minä en nähnyt. En huomannut. Itseasiassa minulle ei annettu tilaisuutta huomata. Ei sitten niin minkäänlaista.Omasta lähes 30 vuoden ammattiautoilijan kokemuksesta ei ollut mitään hyötyä. Vain lapsen hyvä onni pelasti tällä kerralla.
      Olisiko se ollut sinun puhelimesi, joka olisi alkanut soimaan hassulla soittoäänellä, kun viesti onnettomuudesta olisi tullut? Kesken kaffepaussin töissä... Syödessäsi niitä yhdessä leivottuja ja koristeltuja pipareita? Paras Joululahja?
      Heijastin. Maksaa pari euroa. Niitä jaetaan ilmaiseksi. Ei olisi vaikea asia.
      Asennevamma on vaikea asia. Loppuiäksi vammautuminen on vaikea asia.
      Kuolema... Kuolema on lopullinen asia.
      Olen nähnyt kuoleman tiellä monta kertaa. Se ei ole ollut kertaakaan kaunista katseltavaa.
      Kirjoitukseni on ehkä sekava. Sellaista se on. Aina, kun meinaan tappaa jonkun, niin siitä tulee pikkuisen sekava olo.
      Ajattele asiaa. Joka kantilta.

• Anonyymi

Anna ajokortti suosiolla pois, jos et kerran näe ajaa....

• Anonyymi

Mikä ...tun kortti? Kuka nyt kortilla ajelee?!

• Anonyymi

Suihinotto johtaa siemensyöksyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5800
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4274
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      97
      1916
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1445
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1137
    6. 47
      1132
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      989
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      826
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      753
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      725
    Aihe