Pirust häikäs!

Anonyymi-ap

Tänään palautin Motonettiin ostamaani otsalamppua. Nuhtelin myyjätärtä paskasta tuotteesta. Hän otti suojamuovit pois akuista, häikäisi minua silmiin ja sanoi että nyt toimii. Poistuin kastraattina.

5

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iskät ja äiskät? Lapset, nuoret, sinkut ja eläkeläiset? Huhuu siellä näyttöjen ja luurien edessä! Saisinko pienen hetken?
      Dumppaan tylsän asian naamakirjasi uutisvirtaan muun hömpän sekaan.
      Ajattelin kertoa teille, että meinasin tänä aamuna tappaa ihmisen.
      Pienen pojan. Tunnetteko pieniä poikia? Saattoi olla tyttökin... Olisiko voinut olla sinun lapsesi? Kaverisi? Kummilapsesi?
      Miksi minä aamulla tappaisin ihmisen?
      Onko aamu siihen sopiva aika?
      Ainakin olosuhteet olivat loistavat. Pimeää, sumua, tihkusadetta. Kaikki elementit kohdallaan.
      Vakavan vamman tai kuoleman väliin jäi alle 30 senttimetriä ilmaa. Onko se vähän vai paljon? Jokainen päättäköön itse, mutta minun mielestäni väli on liian lyhyt.
      Kysyn jälleen uudelleen: Miksi?
      Siksi, että minä en nähnyt. En huomannut. Itseasiassa minulle ei annettu tilaisuutta huomata. Ei sitten niin minkäänlaista.Omasta lähes 30 vuoden ammattiautoilijan kokemuksesta ei ollut mitään hyötyä. Vain lapsen hyvä onni pelasti tällä kerralla.
      Olisiko se ollut sinun puhelimesi, joka olisi alkanut soimaan hassulla soittoäänellä, kun viesti onnettomuudesta olisi tullut? Kesken kaffepaussin töissä... Syödessäsi niitä yhdessä leivottuja ja koristeltuja pipareita? Paras Joululahja?
      Heijastin. Maksaa pari euroa. Niitä jaetaan ilmaiseksi. Ei olisi vaikea asia.
      Asennevamma on vaikea asia. Loppuiäksi vammautuminen on vaikea asia.
      Kuolema... Kuolema on lopullinen asia.
      Olen nähnyt kuoleman tiellä monta kertaa. Se ei ole ollut kertaakaan kaunista katseltavaa.
      Kirjoitukseni on ehkä sekava. Sellaista se on. Aina, kun meinaan tappaa jonkun, niin siitä tulee pikkuisen sekava olo.
      Ajattele asiaa. Joka kantilta.

• Anonyymi

Anna ajokortti suosiolla pois, jos et kerran näe ajaa....

• Anonyymi

Mikä ...tun kortti? Kuka nyt kortilla ajelee?!

• Anonyymi

Suihinotto johtaa siemensyöksyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe