Ja ainoa kehen se vaikuttaa olet sinä itse, sinuun joka ylhäisessä yksinäisyydessäsi vellot omassa katkeruudessa asioiden takia jotka olet kehitellyt omassa päässäsi, samalla kun muut elävät elämäänsä perheidensä kanssa.
P.S
Ristiinpukeutuvat ja omasta sukupuoli-identiteetistään olevat ihmiset ovat varmaan joidenkin mieleen, mutta ei minun.
Katkeruutesi kalvaa sinut sisältä, syö vähimmätkin inhimillisyyden rippeesi.
10
672
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin sanottu vaikka peeässää en ihan ymmärtänyt
- Anonyymi
Ei varmaan moni ymmärrä, kuten tarkoituskin.
- Anonyymi
Faktahomma! Ja katkeruus tuo pahimmillaan lähestymiskiellon ja kaikkea muuta mukavaa off the record voisi sanoa.
- Anonyymi
Aikamoista panettelua.
- Anonyymi
Sinä ole panettelua nähnytkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ole panettelua nähnytkään..
Mikäs tarve perheellisellä sitten on panetella anonyymipalstalla jotakuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tarve perheellisellä sitten on panetella anonyymipalstalla jotakuta?
Ei tämä nyt tarve ole oikeastaan yhtään.
- Anonyymi
Se että on yksin ei tarkoita että olis yksinäinen.
Mä nään mun aikuisessa lapsessa katkeruutta ja vaikka heillä on perhettä se katkeruus jatkaa kulkuaan myös heihin.- Anonyymi
Jokainen saa olla yksin yksinäinen tai ei-yksinäisenä ihan miten lystää, mutta jos ja kun tämä aloitus resonoi millään tavalla niin ehkä on jonkinlainen aika katsoa johonkin heijastavaan pintaan itseään. Asiat eivät muutu lokaamalla omaa tuotostaan muiden päälle, siinä käy niin että kaikki valuu omaan niskaan ja kukaan ei ojenna auttavaa kättä kun tarpeeksi jatkaa.
- Anonyymi
Sehän on juuri näin että kajahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118