Ja ainoa kehen se vaikuttaa olet sinä itse, sinuun joka ylhäisessä yksinäisyydessäsi vellot omassa katkeruudessa asioiden takia jotka olet kehitellyt omassa päässäsi, samalla kun muut elävät elämäänsä perheidensä kanssa.
P.S
Ristiinpukeutuvat ja omasta sukupuoli-identiteetistään olevat ihmiset ovat varmaan joidenkin mieleen, mutta ei minun.
Katkeruutesi kalvaa sinut sisältä, syö vähimmätkin inhimillisyyden rippeesi.
10
650
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin sanottu vaikka peeässää en ihan ymmärtänyt
- Anonyymi
Ei varmaan moni ymmärrä, kuten tarkoituskin.
- Anonyymi
Faktahomma! Ja katkeruus tuo pahimmillaan lähestymiskiellon ja kaikkea muuta mukavaa off the record voisi sanoa.
- Anonyymi
Aikamoista panettelua.
- Anonyymi
Sinä ole panettelua nähnytkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ole panettelua nähnytkään..
Mikäs tarve perheellisellä sitten on panetella anonyymipalstalla jotakuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tarve perheellisellä sitten on panetella anonyymipalstalla jotakuta?
Ei tämä nyt tarve ole oikeastaan yhtään.
- Anonyymi
Se että on yksin ei tarkoita että olis yksinäinen.
Mä nään mun aikuisessa lapsessa katkeruutta ja vaikka heillä on perhettä se katkeruus jatkaa kulkuaan myös heihin.- Anonyymi
Jokainen saa olla yksin yksinäinen tai ei-yksinäisenä ihan miten lystää, mutta jos ja kun tämä aloitus resonoi millään tavalla niin ehkä on jonkinlainen aika katsoa johonkin heijastavaan pintaan itseään. Asiat eivät muutu lokaamalla omaa tuotostaan muiden päälle, siinä käy niin että kaikki valuu omaan niskaan ja kukaan ei ojenna auttavaa kättä kun tarpeeksi jatkaa.
- Anonyymi
Sehän on juuri näin että kajahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä596159Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1304382Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182766HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki92121Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1501956Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391955- 1061903
- 921571
- 1171417
- 521182