Ja ainoa kehen se vaikuttaa olet sinä itse, sinuun joka ylhäisessä yksinäisyydessäsi vellot omassa katkeruudessa asioiden takia jotka olet kehitellyt omassa päässäsi, samalla kun muut elävät elämäänsä perheidensä kanssa.
P.S
Ristiinpukeutuvat ja omasta sukupuoli-identiteetistään olevat ihmiset ovat varmaan joidenkin mieleen, mutta ei minun.
Katkeruutesi kalvaa sinut sisältä, syö vähimmätkin inhimillisyyden rippeesi.
10
723
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin sanottu vaikka peeässää en ihan ymmärtänyt
- Anonyymi
Ei varmaan moni ymmärrä, kuten tarkoituskin.
- Anonyymi
Faktahomma! Ja katkeruus tuo pahimmillaan lähestymiskiellon ja kaikkea muuta mukavaa off the record voisi sanoa.
- Anonyymi
Aikamoista panettelua.
- Anonyymi
Sinä ole panettelua nähnytkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ole panettelua nähnytkään..
Mikäs tarve perheellisellä sitten on panetella anonyymipalstalla jotakuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tarve perheellisellä sitten on panetella anonyymipalstalla jotakuta?
Ei tämä nyt tarve ole oikeastaan yhtään.
- Anonyymi
Se että on yksin ei tarkoita että olis yksinäinen.
Mä nään mun aikuisessa lapsessa katkeruutta ja vaikka heillä on perhettä se katkeruus jatkaa kulkuaan myös heihin.- Anonyymi
Jokainen saa olla yksin yksinäinen tai ei-yksinäisenä ihan miten lystää, mutta jos ja kun tämä aloitus resonoi millään tavalla niin ehkä on jonkinlainen aika katsoa johonkin heijastavaan pintaan itseään. Asiat eivät muutu lokaamalla omaa tuotostaan muiden päälle, siinä käy niin että kaikki valuu omaan niskaan ja kukaan ei ojenna auttavaa kättä kun tarpeeksi jatkaa.
- Anonyymi
Sehän on juuri näin että kajahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen262728Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402352Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621318Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41996
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100944- 77904
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94828Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin177822