Minkä eläimen perään ne yleensä on? Onko ne haukkuvia? Mihin ne sopii?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Keksi parempi trollaus.
- Anonyymi
Miten tää on trollaus? Ihan vakavissani kysyn? Vietti löytyy, mutta miten ne toimii metsästyskoirana?
- Anonyymi
Ovat ihan hulluina malamuttien perää. Suomessa luonossa malamutteja tavataa enään kovin harvoin. Malamutit ovat isoja ja karvaisia mölliköitä jotka pesivät onkaloissa munien yhden ison munan jota hautovat 3 kk. Ravintona malamuteilla ovat haaskat ja mutit sekä malat.
- Anonyymi
Onhan olemassa kuuluisa kuva jossa vetokoira ärhentelee 600kg jääkarhulle joka lähestyy koirien ruokia. Että näyttää sellaisilla sisua riittävän jos muuten oppii yhteistyöhön.
- Anonyymi
Se selviää kun menee metsään että mitä se löytää.
- Anonyymi
Supikoira jahtiin, pysäytävänä koirana. Ei tarvitse edes metsästys korttia, alueen kylläkin missä on lupa metsästää. 22 revolveri ja mielelään haulikkokin lopetusaseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493