Suomen surkeimmat vaellus ja erävideot.

Anonyymi-ap

https://youtu.be/yOeVMZ6r9uo Kamera heiluu ja kuvanlaatu surkeaa. Maisemat tylsiä ja miksi aina pitää kuvata lapista ja jostain erämaasta.

12

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kyllä hyvä vaellusvideo jossa on kuvattuna Lapin hienoja maisemia eikä sitä puurokuppia.

• Anonyymi

Parasta vaellusvideota ever. Lisää näitä vaan.

• Anonyymi

Miksi joku julkaisee tollasta sontaa

• Anonyymi

Sinähän siinä lannoitetta näppiksistä suollat.

• Anonyymi

Ei kannata katsoa.

• Anonyymi

Taidan tehdä syksyllä maamme surkeimman videon, yksityiskohtia joita olen ajatellut:

- noin kolmasosa tuotoksesta kuvataan ruokahommia. Ruoan laittoa stetson päässä. Luettelen ainesosat ja sen miten suuri osa niistä on kuivattu kotona. Syödä lossotan hattu päässä ja puhun ruoka suussa pehmeitä.
      - noin kolmasosa hommasta on sitä, että minä puhun heiluvalle selfiekepille typeryyksiä. Kukaan ei näe maisemaa, mutta minä kerron.
      - loput koostuu siitä, kun kaatelen kuppiin kaffetta ja näytetään kun makkara kypsyy. On tunnelmallista ja juoda napsautan vähän viinaa.

Enkä unohda tietenkään mainoksia (ei niistä tietenkään kukaan mitään maksa). Niitä pärähtää eetteriin 5 minuutin välein ja niiden kesto on vähintään 1, 5 minuuttia. Pystyyn kyhäämääni telttaa täytyy myös hyvä tovi kuvata. Ja en päästä teitä kolmasosalla sen höpöttämisen suhteen vaan kimitän koko ajan. Luontoa en näytä vaan tosiaan noita edellä lueteltuja ihanuuksia. Kamera heiluu. Selfiekeppi on Jumalainen keksintö. Äänenlaatu mitä sattuu ja sitten ollaankin krapulaisena parkkipaikalla valmiina kotimatkalle.

• Anonyymi

Se unohtui kysyä, että missä tuo edellä mainitsemani kaikkien aikojen vastenmielisin vaellus-/ erävideo kannattaisi kuvata? Pallas ja Kiilopään seutu voisivat olla tuotannolleni potentiaalisia paikkoja; olisi paljon samanhenkisiä samalla suunnalla yhtäaikaa. Kenties Nuuksio? Ajankohtana syyskuun 10 pv?

• Anonyymi

Ei tämä missään nimessä se limaisin/ typerin kuvaus ollut. Siedettävä sanon minä.

• Anonyymi

https://youtu.be/sRtSvfBsG1k Taas tämä Kalliopoika tehnyt vaellusvideon lapista. Ketä kiinnostaa joku palovanganjoki urho kekkosen kansallispuistossa? Lappi on jo niin out! Samaten nuo omat polut retket erämaassa. Ihan surkeaa.

• Anonyymi

Hyvää settii öönn

• Anonyymi

https://youtu.be/W4vEBu8qzHQ Lapin erämaassa Juhannuksena. Urho Kekkosen Kansallispuisto Saariselkä.
      Lapin erämaata ja upeita leiripaikkoja UKK puistossa 22-25.6.2023. Osa 1/2.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe