Suomen surkeimmat vaellus ja erävideot.

Anonyymi-ap

https://youtu.be/yOeVMZ6r9uo Kamera heiluu ja kuvanlaatu surkeaa. Maisemat tylsiä ja miksi aina pitää kuvata lapista ja jostain erämaasta.

11

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo kyllä hyvä vaellusvideo jossa on kuvattuna Lapin hienoja maisemia eikä sitä puurokuppia.

    • Anonyymi

      Parasta vaellusvideota ever. Lisää näitä vaan.

    • Anonyymi

      Miksi joku julkaisee tollasta sontaa

      • Anonyymi

        Sinähän siinä lannoitetta näppiksistä suollat.


    • Anonyymi

      Ei kannata katsoa.

    • Anonyymi

      Taidan tehdä syksyllä maamme surkeimman videon, yksityiskohtia joita olen ajatellut:

      - noin kolmasosa tuotoksesta kuvataan ruokahommia. Ruoan laittoa stetson päässä. Luettelen ainesosat ja sen miten suuri osa niistä on kuivattu kotona. Syödä lossotan hattu päässä ja puhun ruoka suussa pehmeitä.
      - noin kolmasosa hommasta on sitä, että minä puhun heiluvalle selfiekepille typeryyksiä. Kukaan ei näe maisemaa, mutta minä kerron.
      - loput koostuu siitä, kun kaatelen kuppiin kaffetta ja näytetään kun makkara kypsyy. On tunnelmallista ja juoda napsautan vähän viinaa.

      Enkä unohda tietenkään mainoksia (ei niistä tietenkään kukaan mitään maksa). Niitä pärähtää eetteriin 5 minuutin välein ja niiden kesto on vähintään 1, 5 minuuttia. Pystyyn kyhäämääni telttaa täytyy myös hyvä tovi kuvata. Ja en päästä teitä kolmasosalla sen höpöttämisen suhteen vaan kimitän koko ajan. Luontoa en näytä vaan tosiaan noita edellä lueteltuja ihanuuksia. Kamera heiluu. Selfiekeppi on Jumalainen keksintö. Äänenlaatu mitä sattuu ja sitten ollaankin krapulaisena parkkipaikalla valmiina kotimatkalle.

      • Anonyymi

        Se unohtui kysyä, että missä tuo edellä mainitsemani kaikkien aikojen vastenmielisin vaellus-/ erävideo kannattaisi kuvata? Pallas ja Kiilopään seutu voisivat olla tuotannolleni potentiaalisia paikkoja; olisi paljon samanhenkisiä samalla suunnalla yhtäaikaa. Kenties Nuuksio? Ajankohtana syyskuun 10 pv?


    • Anonyymi

      Ei tämä missään nimessä se limaisin/ typerin kuvaus ollut. Siedettävä sanon minä.

    • Anonyymi

      https://youtu.be/sRtSvfBsG1k Taas tämä Kalliopoika tehnyt vaellusvideon lapista. Ketä kiinnostaa joku palovanganjoki urho kekkosen kansallispuistossa? Lappi on jo niin out! Samaten nuo omat polut retket erämaassa. Ihan surkeaa.

    • Anonyymi

      Hyvää settii öönn

    • Anonyymi

      https://youtu.be/W4vEBu8qzHQ Lapin erämaassa Juhannuksena. Urho Kekkosen Kansallispuisto Saariselkä.
      Lapin erämaata ja upeita leiripaikkoja UKK puistossa 22-25.6.2023. Osa 1/2.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe