Sunnuntaida

Aiheista oli puhetta niin päätin keskustella itseni kanssa vähän aiheista, jotka jonkun mielestä ovat aiheellisia kirjoittaa pattajan matkailu osioon ja jotka minun mielestä eivät ole aiheellisia aiheita ja siksi minä ensin niitä hetken taivastelen että hetkinen, mutta sitten keksin tehdä niistä aiheettomista aiheista uuden aiheen joka ei itse asiassa ole uusi, vaan kopio. Sitten minä itse ihmettelen uudelleen sitä aihetta jos ei kukaan muu ihmettele sitä päivän aihetta tai minua.

Omia aiheita tässä pattajasta tuli heti mieleen kun oldiin kimppa sweetissä katto huoneistossa 260 patia per kärsä, koska ollaan luotettavia amigoja siis kudneja.

Mä olin suihkussa juuri kun aimo tuli sissään, aimo meni pois kun mua näkynyt ei missään, puhelinkin lakkasi soimasta, kun herra oli pesemässä kulkusia.
Numba oli omassa huoneessansa, mitä lie pyöritteli aivoissansa, siinähän se iltapäivä menikin juu, kun huomas ettei siitäkään mittään tuu.
Älä itke numba saarimeri, sullahan on leukakin ku puuliiteri, mulla mielessä on ghaanan enkeli, paljonko ne maksaa sitä tiiä en?

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää aihe peräisiä matkatarinoita.. oltiin siis matkalla ja ostettiin kala torilta sushia ja lauantai makkaraa. wasabista ja sushista olenkin jo tehnyt useita uusia kopioita joten ei niistä sen enempää. Piti keittää siihen kylkeen 12 litraa riisipuuroa kun oli kauhia nälkä. Etin sitä kattilaa kaikkialta turhaan aimon kanssa. Onkopoika vannoi ettei ole nähnyt sitä eikä se ollut kenenkään punkankaan alla.
      Ovelta kuului rabinaa ja numba tuli sieltä sisään 12 litran puurokattila päässä. Sanoi käyneensä tupakilla ja kakkasella metsän laidassa. Kysyttiin siltä siitä kattilasta eikä se tiennyt aiheesta mitään. Syötiin sushit siinä sitten lauantaimakkaralla ja jäi kauhia nälkä vieläkin. Ylihuomenna aimo tajusi että kattila on numban päässä.... lienee selvää että meinattiin tulla hulluksi kaikki...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä... taitaapi senssukkaa ahdistaa?

• Anonyymi

Myöhemmin löydettiin tämä kuva siitä illan vietosta, jossa vaikuttaisi että numban päässä on saimaa puuro kattila, mutta hän sanoi että voi vakuuttaa että ei ole. Pakkohan se on uskoa kun iso mies voi vakuuttaa.
      https://aijaa.com/PdPDcr Tuo on kuulema räätälillä teetetty nahka myssy. Oikealla aimo hymyilee kun on pakko.

S

• Anonyymi

Säästä talkkia, käytä Pasasen patentoitua höyrypäähinettä https://aijaa.com/2OVxAr
        Koot: S, M, L, XL, XXL, 5XL, Pasanen

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe