onko tää muiden mielestä jotenki hauskaa ku ite oon tosiaan ujo ja aika hiljane, ja mulla oli alkuun aika paljon kavereita mut sitte ne rupes mua haukkuun ja syrjimään ku en oikee uskaltanu niille puhua taikka pelkäsin et niitä ei kiinnosta mitä puhun niille. ja nyt ei oo yhtään kaveria. itestäni tuntuu ettei ujoutta hyväksytä varsinkaa niille ketkä puhuu iha jatkuvasti jostai asioista ja pitää hauskaa. on tää ny varmaa vähä noloo ku oon 22v mies ja vieläki vähä ujo. enkä mä tälle ujoudelle mitään voi vaikka alkuun onki ujo mutta kyllä sitte ku alkaa löytyyn juttukavereita nii sitte puhetta riittää, mut minkäs ny teen ku kaikki haukkuu ja nauraa. ja sillon ku oli kavereita ja olin porukas mukana nii aina tuntu siltä et mä oon ulkopuoline ku en puhu mitään.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Elämässä on erilaisia ihmisiä. Se on ihan ok. Et siis hyväksy itseäsi erilaisena yhteiskunnan jäsenenä. Lopeta itsesi ajattelu ja elä mukana hetkessä. Ihmissuhteet ovat sinulle jostain syystä traumattisia, koska pelkäät tai aristelet ajatusten vaihtoa.
Ajatuksethan eivät vaihdu säteilemällä tai etäyhteydellä. Pitää ihan oikeasti puhua ja hymyillä ja kestää kaikenlaista itseen ja muihin ulottuvaa naurua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520