Käveleminen on kaikista vaativin liikkumismuoto.

Anonyymi-ap

Yksijalkainen pystyy helposti ajamaan esim. polkupyörälläkin kun laittaa vain sellaisen polkimen mikä kiinnittyy monoon kuin kilpapyörissä.
Kävelemään ei kyllä pysty.

Asioiden näin ollen, kaikki liikuntavammaisten apuvälineet kuten rollaattorit ja pyörätuolit tulisi korvata automaattivaihteisilla autoilla sekä sähköavusteisilla kolmipyöräisillä joka kelin polkupyörillä.

Kaikkien sähköavusteisten laitteiden tietystikin tulisi täyttää FULL Military Specification, eli kuuluu toimia ja olla säilytettävissä TÄYSIN lämpötila-alueella -55...+125 astetta celsiusta.

2

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se pyörätolin käyttö käsillä ylläpitää lihaskuntoa. Ja mikäs estää menemään kauppaan ostamaan military grade sähkökolmipyörän mutta verorahat ei tuommoiseen riitä.

• Anonyymi

Ennen kaikkea tulee miettiä miksi olet pyörätuolissa? Tämä puoli asiasta yleensä mielellään ohitetaan, kun ei myönnetä että vika on omien korvien välissä.
        Kun huumepäissään ihminen hyppää parvekkeelta asfaltille vaikka seitsemännestä kerroksesta, ja jalat menee muusiksi, niin turha siitä on muille kiukutella.
        Jos tuntuu että se ei ole oma vika, niin aina voi yrittää uudestaan samalta korkeudelta ja katsoa miten käy.
        Oliko se sittenkin oma syy. Vai miksi military sporttirollin jalkatuki hiertää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      3315
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      56
      1415
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      71
      1182
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1175
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      66
      1019
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      938
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      858
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      813
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      781
    10. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      288
      779
    Aihe