Päivä jona homoliitot hyväksytään on kirkosta eroamisen päivä

Anonyymi-ap

Olin jokin aikaa sitten kirkosta eronneena. Liityin takaisin ja katson mitä tästä tulee. Mutta en ole mikään hupiukko , vaan eroan välittömästi uudelleen jos kirkko lähtee selkeästi Raamatun vastaiselle tielle. En kaipaa myöskään liikkeessämme olevia "myötäilijöitä" joita aina silloin tällöin tapaan ja havaitsen. Mikään ei ole niin rasittavaa huomata kuin uskovainen joka "halailee" maailmaa ja ei seiso suorana tämän maailman vääräjumalisten keskellä.
Kovia sanoja , mutta näin ajattelen ja elän. Toivon ja rukoilen kuitenkin että kirkko seisoo Kristikunnan perinteiden ja ennen kaikkea Raamatun Sanaan turvaten.
Ei ole lopulta kenenkään etu jos kirkko hajoaa

59

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraselkäistä kirjoitusta. Tiedän muutamia muitakin jotka eivät ole kirkon jäsenenä. Mutta en nyt lähtisi ennakoimaan. katsotaan rauhassa

    • Anonyymi

      yksi miten voi vaikuttaa on äänestää seurakuntavaaleissa. Huomenna(8.11) alkaa ennakkoäänestys.

    • Anonyymi

      Minä erosin kirkosta, koska se pitää siipiensä suojassa herätysliikettä, joka opettaa, että kirkon opetus on väärä. Kaksinaismoralismia siis kirkolla ja herätysliikkeellä.

    • Anonyymi

      minä en pirkosta eroa

    • Sehän on jo hyväksytty, mitä epäilet enää. Eroa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kannattaa pysyä pois kaikista ton aiheen yhteisöistä. Oikeasti.


    • Anonyymi

      Jos näin olisi virallisesti, tottakai eroaisin

    • Anonyymi

      Liittyäkö sitten Lähetyshiippakuntaan. Siellä on hyvät saarnat. Ehtoolliselle osallistuminen periaatteessa edellyttää jotain jäsenyyttä (vaikkei sitä kukaan tarkista).

      • Vaatko Jeesus jäsenkirjaa.
        Vapaissa suunnissa HPE jaetaan kaikille, joka tunnustaa suullaan Jeesuksen kaikkivaltiaaksi, luvatuksi Messiaaksi.
        Otin sen viime sunnuntaina, syntieni anteeksi saamiseksi, ja muistona Kuninkaasta, Jeesuksesta.


      • Anonyymi

        MIksi ehtoolliselle pitäisi mennä tai edes haluaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi ehtoolliselle pitäisi mennä tai edes haluaisi?

        Jos leipäjono on liian pitkä?


    • Anonyymi

      Uskovaistenhan piti erota jo silloin kun naispappeus hyväksyttiin. Niin ainakin muutamat kirkonmiehet ja saarnaajat julistivat -70 -luvulla. Taisi raha ratkaista, papit olisivat saaneet mennä lapiomiehiksi tai siivoojiksi ja muihin oikeisiin matalapalkkalaistöihin jos olisi lähdetty tästä homolesbokirkosta.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette, pitääkö minun erota kirkosta kun entisenä vl- uskovaisena en kuitenkaan pääse taivaaseen?
      Kerran lestadiolainen on aina lestadiolainen ja takaraivooni on iskostunut tulikirjaimin se oppi, että " vain tässä joukossa pelastuu." Eli vain vanhoillislestadiolaiset pääsevät taivaaseen!
      Seurakunnalle pitäisi siis jäädä kuoltuani todistus, että olen ollut vl- uskovainen. Mutta kun minusta ei siihen uskoon ollutkaan!
      Jumala johti teitäni toisaalle. En ajattele enää uskon asioista niin kuin silloin kun olin vl- uskovainen, vaikka toki on paljon hyviä ja omantuntoni mukaisia asioita vl- uskossakin, mutta myös pettymystä, uskoon, uskovaisiin ja varmasti itseenikin.
      Jumala antoi minulle ajattelun aiheita. Opetti nöyryyttä ja hyväksyntää kaikilla tavoin, mutta myös antamalla lesbotyttären.
      Tytär on onnellisesti naimisissa, maistraatissa vihittyinä ja perheessä on myös lapsia. Nykyään kun on keinot siihenkin.
      Pitäisikö minun vl- opin mukaan olla hyväksymättä heitä?
      Pariskunta ja lapset eivät kuulu kirkkoon juuri sen vuoksi, ettei se hyväksy heidänlaistensa rakkautta. Ei vihi avioliittoon toisiaan rakastavia samaa sukupuolta olevia ihmisiä.
      Ja mitä kirkko minulle antaa?
      Lastenlapsiani ei ole kastettu. Minä en vl- taustani mukaisesti uskalla mennä edes ehtoolliselle. Sukulaiseni hautajaisissakin papilla oli niin kiire, ettei virttä haudalla veisattu. Vain joku rukous litanointi.
      Käyn harvoin kirkossa ihan fyysisesti. Kirkonmenoja katson tietokoneelta kuitenkin ja seuroja kuuntelen radiosta vain Siionin laulujen takia. Ne ovat kauniita, mutta seurasaarnat ovat hyvin varovaisia ja liian usein samoista tekstiaiheistakin, joten niitä kuuntelen jotain lehteä tai kirjaa samalla lukien.
      Että eroanko kirkosta vai en? Diakoniatyön vuoksi tuskin kannattaa kirkkoon kuulua, vaikka hyvä asiahan se on. Voin muutenkin antaa rahaa hyväksi katsomalleni järjestölle.

    • Anonyymi

      'kun entisenä vl- uskovaisena en kuitenkaan pääse taivaaseen'
      Selvennätkö vielä miksi et pääsisi, jos kerran uskot Jeesuksen sovitustyön kohdallesi?

      Jos jotain on takaraivoosi isketty niin itsehän päätät pidätkö sen koko ikäsi vai korjaatko käsitystäsi.

      • Anonyymi

        No vastaan, että kun ikänsä on kuunnellut vl- opin käsityksiä siitä mikä on oikea usko ja kuka on taivaskelpoinen, niin eihän sitä voi enää koskaan pitää ketään muita edes uskovaisena.
        Itse kyllä uskon todellakin Jeesuksen sovitustyöhön, mutta kun minä en pystynyt ja kyennyt olemaan vl- uskon mukainen uskovainen, niin en katso olevani muu kuin ehkä se 'omavanhurskas' joka ei taivaaseen pääse.
        Kirkkoon kuuluminenkin lienee siksi ihan turhaa minunlaiselleni luopiolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastaan, että kun ikänsä on kuunnellut vl- opin käsityksiä siitä mikä on oikea usko ja kuka on taivaskelpoinen, niin eihän sitä voi enää koskaan pitää ketään muita edes uskovaisena.
        Itse kyllä uskon todellakin Jeesuksen sovitustyöhön, mutta kun minä en pystynyt ja kyennyt olemaan vl- uskon mukainen uskovainen, niin en katso olevani muu kuin ehkä se 'omavanhurskas' joka ei taivaaseen pääse.
        Kirkkoon kuuluminenkin lienee siksi ihan turhaa minunlaiselleni luopiolle?

        Mitä höpötät, kyllä vaan voi pitää muitakin Jeesuksen seuraajia uskovaisina kuin vl:t, se on ihanaa vapautta! Voi edelleen käydä seuroissakin. Rukoilen puolestasi että vapautuisit noin rajatusta käsityksestä jolle ei löydy Raamatusta perusteita.

        Kuuntele vaikka https://www.youtube.com/watch?v=X8g3cbW0zwU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastaan, että kun ikänsä on kuunnellut vl- opin käsityksiä siitä mikä on oikea usko ja kuka on taivaskelpoinen, niin eihän sitä voi enää koskaan pitää ketään muita edes uskovaisena.
        Itse kyllä uskon todellakin Jeesuksen sovitustyöhön, mutta kun minä en pystynyt ja kyennyt olemaan vl- uskon mukainen uskovainen, niin en katso olevani muu kuin ehkä se 'omavanhurskas' joka ei taivaaseen pääse.
        Kirkkoon kuuluminenkin lienee siksi ihan turhaa minunlaiselleni luopiolle?

        Onko sinulla synnintunto? Jos on, olet mielestäni uskovainen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No et kehtais rampata eessuntaas kirkosta eroamisen ja siihen liittymisen kanssa.
      Mielikuvitusolentojen (jumala/ jeesus) palvomispaikkojen ovien saranat kuluu turhan takia.

    • Anonyymi

      Vain puupäät kuuluvat kirkkoon ja maksavat kirkollisveroja.
      Mielikuvitusolentojen (jeesus ja jumala) palvonta on muutenkin todella typerää.

      • Anonyymi

        Mietippä vakavasti, mitä tuli sanottua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä vakavasti, mitä tuli sanottua!

        Mietin miettimästä päästyäni. Lopputulos on sama: on täyttä tyhmyyttä maksaa kirkollisveroa saati kuulua kirkkoon vain siksi, että saa palvoa mielikuvitusolentoja.

        Raamatuissa sanotaan: autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.


    • Itsekkin olen n 15v ehkä kirjoitellut siutä ,että olen niin pitkää ev.lutin jäsen kunnes homous virallistetaan.
      Sinä päivänä lähden ja olkoon lähtöni yksi muiden joukossa ja toivottavasti kaikki uskovat lähtevät silloin.
      Se tarkoittaa samalla myös Suomen tuhoa.

      • Anonyymi

        Suosittelen sinulle kääntymistä islaminuskoon. Muutto esim. Afganistaniin lienee myös kohdallasi hyvä ratkaisu. Siellä ei homoja ole. Tai jos onkin, niin.. no kyllähän sinä tiedät ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinulle kääntymistä islaminuskoon. Muutto esim. Afganistaniin lienee myös kohdallasi hyvä ratkaisu. Siellä ei homoja ole. Tai jos onkin, niin.. no kyllähän sinä tiedät ; )

        Vai tarkoititko oman homoutesi virallistamista?
        MrHyvis, tuu rohkeasti pois kaapista. jumala rakastelee sinuakin : )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai tarkoititko oman homoutesi virallistamista?
        MrHyvis, tuu rohkeasti pois kaapista. jumala rakastelee sinuakin : )

        En ole homo vaan Rakastan naistani .
        Se ,että yritän pelastaa kyllä homoja siltä tulevalta tuholta mikä heitä odottaa.
        Se on kristillistä Rakkautta sillä moni ei ymmärrä siksi täytyy yrittää pelastaa.
        Suvakit vie homoja helvetin tuleen mutta yritän ihmisiä auttavana pelastaa .
        Täten eräänä päivänä tajutaan että kuka Rakasti ja kuka vihasi.
        Helvetissä huuto on kova ja syy on ... miksi suvaitsevaiset valehteli ja nyt olemme tulijärvessä...auttakaa.., mutta silloin on jo myöhäistä.
        Näin tulee käymään sillä Jumala tuhosi sodoman niin Jumala ei tee eroa nykyajan sodomaan eli niihin jotka harjoittavat homoutta.
        Minä en tuomitse vaan yritän auttaa ,mutta tuomio on jo olemassa Totuyden mukaan .


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        En ole homo vaan Rakastan naistani .
        Se ,että yritän pelastaa kyllä homoja siltä tulevalta tuholta mikä heitä odottaa.
        Se on kristillistä Rakkautta sillä moni ei ymmärrä siksi täytyy yrittää pelastaa.
        Suvakit vie homoja helvetin tuleen mutta yritän ihmisiä auttavana pelastaa .
        Täten eräänä päivänä tajutaan että kuka Rakasti ja kuka vihasi.
        Helvetissä huuto on kova ja syy on ... miksi suvaitsevaiset valehteli ja nyt olemme tulijärvessä...auttakaa.., mutta silloin on jo myöhäistä.
        Näin tulee käymään sillä Jumala tuhosi sodoman niin Jumala ei tee eroa nykyajan sodomaan eli niihin jotka harjoittavat homoutta.
        Minä en tuomitse vaan yritän auttaa ,mutta tuomio on jo olemassa Totuyden mukaan .

        No voi mahoton paikka sentään! Montako astetta se tulijärven lämpötila on?
        Aaltoileeko tulijärven pinta? Onko tulijärvessä saaria tahi karikoita, vai saako siellä purjehtia ilman huolen häivää?
        Montako desibeliä tulijärvessä uiskentelevien huuto aiheuttaa? Otanko korvatulpat tahi kuulosuojaimet varmuuden vuoksi mukaan?


    • Jumala on tasavertainen siksi asiat tapahtuu kaikille samoin.
      Homot tuhoutuu ja se on niin.
      Siksi homot tehkää parannus ja lopettakaa kuoleman synti.
      Eläkää tämä lyhyt elämä oikeutta tehden ei vääryyttä.
      Kukaan ei ole synnitön mutta on syntejä kuten homous mikä vie tuhoon.
      Se on selvä asia. Miettikää.

      • Anonyymi

        Kyllä se MrsPahis tuhoutuu ihan ensimmäisenä : )


    • Sanon siis vielä tuhannennen kerran ....En vihaa homoja vaan yritän pelastaa jos joku edes kuulisi ja oikeasti miettisi.

      • Anonyymi

        Neiti pahis, josko kääntyisit islaminuskoon. Niissä piireissä on kaltaisiasi "synnittömiä" päänkatkojia.


      • Anonyymi

        NtiPahis,

        luuletko että kukaan jää kaipaamaam sinua, vaikka eroaisit kirkosta sata kertaa?
        Säälittävä moukka olet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neiti pahis, josko kääntyisit islaminuskoon. Niissä piireissä on kaltaisiasi "synnittömiä" päänkatkojia.

        Kun luet uudelleen kirjoitukseni niin huomaat ,että valehtelet ja annat väärän todistuksen.
        Jos et ymmärrä mitä kirjoitin niin pyydä jotain kaveria selittämään mitä aakkoset eri järjestyksessä eli sanat tarkoittaa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kun luet uudelleen kirjoitukseni niin huomaat ,että valehtelet ja annat väärän todistuksen.
        Jos et ymmärrä mitä kirjoitin niin pyydä jotain kaveria selittämään mitä aakkoset eri järjestyksessä eli sanat tarkoittaa.

        MrsPahis, edelleenkin: käänny siihen islaminuskoon. Siinä uskossa saat vihata homoja ja muita vähemmistöjä mielin määrin ja sydämesi kyllyydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MrsPahis, edelleenkin: käänny siihen islaminuskoon. Siinä uskossa saat vihata homoja ja muita vähemmistöjä mielin määrin ja sydämesi kyllyydestä.

        Niin lue edelleen uudelleen mitä kirjoitin ja pyydä parikin kaveriasi selvittämään kirjoitus sinulle kun et vieläkään ymmärrä.
        Tai ihan kaveripiirin ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin lue edelleen uudelleen mitä kirjoitin ja pyydä parikin kaveriasi selvittämään kirjoitus sinulle kun et vieläkään ymmärrä.
        Tai ihan kaveripiirin ulkopuolelta.

        MrsPahis: joko erosit kirkosta?Varmasti itse presidentti, piispat ja ev.lut kirkon kaikki papit anelevevat sinua liittymään takaisin. Olet korvaamaton, yhtä pyhä ja viaton kuin jeesus itse.
        Kirkko ei pärjää ilman sinua!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin lue edelleen uudelleen mitä kirjoitin ja pyydä parikin kaveriasi selvittämään kirjoitus sinulle kun et vieläkään ymmärrä.
        Tai ihan kaveripiirin ulkopuolelta.

        MrsPahis,
        nyt löytyi sinulle mieluisa maa: muuta Qatariin

        https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009204956.html

        Pääset takuulla Qatarin päähomofobiapoliisipäälliköksi.
        Tartu ihmeessä tilaisuuteen!


      • Hieman kulttuuritietietoa.
        Käy joskus Islam maassa, niin näet sen homomovihan, johon kuuluu puistoissakin homoilua, eikä juuri pensasta etsitä, ollaan vaan "junassa" kun siltä tuntuu.


    • Anonyymi

      En ole mikään hame mies ja "jasso"- mies. Olen suoraselkäinen ja eroan kirkosta jos tuo homopomppu- touhu ottaa virallisen hyväksynnän . Jalka on jo kytkimellä.
      Olin monta vuotta kirkon ulkopuolella, mutta liityin itsekin kirkkoon takaisin.
      Omaatuntoa kannattaa kuunnella. Uskovaisen ei ole hyvä olla "siellä missä pilkkaajat istuvat" tai myötäillä jatkuvasti synnin unessa nukkuvaa ja syntiä myötäilevää kirkkoa.
      Leipäpapit epäilemättä jäänevät sinne, mutta en oikein usko että hyvällä omallatunnolla voi homoliitto kirkossa jatkaa. " saa aikain merkeistä laskea, ei ole pitkälti matkaa"

      • Anonyymi

        Kielioppi sulla on ainakin hukassa.
        Voisit erota kirkosta mielummin jo eilen.
        Kirkkoon kuulumalla pilaat vain muiden hengittämää ilmaa.


      • Siellähän vihitään jo homoja? Joten eroa, asia joka ei muuta mitään, he ovat linjansa valinneet, valitan.
        Ei sitä Papit päätä, vaan Kirkon pakanallinen johto.


      • Sinulla on suora ja oikea tie.
        Sinä tiedät oikean ja väärän.Sinun osasi on hyvä.


    • Anonyymi

      Lestaadiolaisuus on sairaus, josta voi parantua.
      Homous on synnynnäinen ominaisuus, jota ei voi eikä tule muuttaa.

      • Höpis.
        Kaikista taudeista voi parantua, kun itse haluaa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Höpis.
        Kaikista taudeista voi parantua, kun itse haluaa.

        Ja kaikkiin tauteihin voi myös sairastua.


    • Anonyymi

      Täällä on toinen samanlainen ukko!

    • Anonyymi

      Hitaasti kaikki muuttuu. Tuhannen vuoden kuluttua saattaa Qatarissa olla lesbohallitsija.

    • Kirkko on jo osittain hajonnut,jos sinne tuodan neuraari sateenkaaren värejä heitä pitäi ihanoita ,on jo sivuraiteilla.

    • Anonyymi

      Sangen hassua, että lestantit ylipäätään kuuluvat ev.lut kirkkoon.
      Kirkkoon kuuluminen (ja kirkollisverojen maksu) ei tuo pelastusta, rauhanyhdistysläisyys sen sijaan pelastaa ja armahtaa.
      Koska se SRK saa verotusoikeuden?
      SRK-vero voisi olla vaikka 50 % nettotuloista.
      Kyllä sen verran kannattaa maksaa, kun on se taivaspaikka plakkarissa.

    • Anonyymi

      minä olen ihmetellyt meikäläisten kirkko fanaattisuutta jo useamman vuoden -enkä ole yksin.

      • Anonyymi

        Kyä näi o!
        Lestaatiolaisten kannattaa erota kirkosta ja sit rakennuttaa omat kirkot ja tuomiokirkot.
        Oikeastaan lestaatiolaisten kannattas muuttaa lahkonsa nimeksi tuomiolahko, ovathan he kovia tuomitsemaan eri tavalla uskovia.

        .


    • Anonyymi

      Hoosianna-kirkossa on ollut mukava aiemmin käydä. Nyt kuitenkin kirkossa on alettu sambaamaan, joten eipä sinne oikein uskalla enää mennä, tiedä mihin törmää.

      • Anonyymi

        sambaaminen johtaa lihan himon syntiin, ts. sambaamisen aikana ja sen jälkeen tekee mieli yhtyä toiseen ihmiseen. Siksi sambaaminen on syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sambaaminen johtaa lihan himon syntiin, ts. sambaamisen aikana ja sen jälkeen tekee mieli yhtyä toiseen ihmiseen. Siksi sambaaminen on syntiä.

        Kirkko alkaa jo olla raamatunvastainen laitos!


    • Anonyymi

      Jos huomenna tekee itsarin voiko nukkua yön yli?

    • Anonyymi

      Itse erosin kirkosta jo. En jaksa tuota rahakirstullani pyörivää tahoa joka ei enää edusta juuri lainkaan Raamatun opetuksia. jo naispappeuden hyväksyminen oli tietenkin väärin. Silloinhan lisättiin "ponsi" joka sallii omantunnon vapauden. Näinhän ei enää anneta toimia kirkon piirissä; Yhteistyöstä naispappien kanssa kieltäytyjiä odottaa sanktiot. Se siitä omantunnonvapaudesta. Nyt kirkon papeista osa vihkii homoja avioliittoon. Käytännössä heille ei seuraa siitä mitään moitetta.
      Kirkko koittaa näin aloittaa hiljaisuudessa tämän synnin hyväksymisen kun ihmismieltä on lähdetty näin kuulemaan.

    • Anonyymi

      Miksi ei mene läpi?

    • Anonyymi

      Erosin kirkosta koska on lähdetty laajemmin ja enenevissä määrin luopumaan Raamatun opetuksista. Naispappeudesta se kaikki alkoi käytännössä. Kohta on homoavioliitot valloittaneet kirkon. Ja omantunnonvapautta tuskin sallitaan "suvaitsevaisuuden nimissä" . Ei siitä kirkosta taida paljoa jäädä jäljelle

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17625908vd

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe