Syy Saksan laajenemiselle oli tietenkin tekosyy, koska kyllähän siellä tilaa oli, ja on.
Venäjän tapauksessa hätä on todellinen: Venäjän on laajennuttava, jotta asukkaat saadaan takaisin.
Saksalta "loppui" elintila, Venäjältä loppuu asukkaat
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän väestötiheys on vain 8 asukasta neliökilometrillä, eli kovin on harvaan asuttua. Vertailun vuoksi Suomen väestötiheys on 18,2 as/km2 ja EU:ssa 109 as/km2.
Pinta-alaa Venäjällä riittää. Miksi laajentua ulkomaille, joissa on jo muutenkin paljon asukkaita, ja vieläpä armeijan voimalla? - Anonyymi
Teillä tila riittää, suomi.bulvaani taas ottaa 275 mohammudis maahan ja itse on niin köyhä tämä suomalainen omissa peräkylissä
- Anonyymi
Vaikka venäläissiirtolainen olisi muuttanut pois kotimaastaan Putinin hullinnon takia, niin Venäjän imperialistisen näkemyksen mukaan tuo siirtolainen on miehittäjä uudessa kotimaassaan - miehittänyt Venäjälle uutta maata maailmankartalla. Jokainen maa, johon venäläinen on asettunut asumaan, kuuluu Neuvostoliitolle ja Neuvostoliitto on oikeutettu puuttumaan tuon maan asioihin - maa on miehitetty.
Siksi yhtään venäläistä ei pidä päästää mihinkään maahan asumaan missään päin maailmaa. Myötätunnosta voidaan ottaa korkeintaan turvapaikan hakijana, jotta status ja motiivi voidaan osoittaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837