Aloittaa sellainen positiivinen keskustelu,siinä mielessä että ei valiteta kuinka teini bändi COF on tai vastaavaa? Alkaa vituttamaan oikein urakalla tuo valittaminen. Ja ketä tosiasiassa kiinnostaa onko se teini bändi vai ei? COF tekee loistavaa musiikkia,ja se MUSIIKKI ,eikö se ole se pääasia eikä se mitä ikäluokkaa Kuuntelijat edustavat? Ja se ikuinen väittely siitä onko COF blackmetallia,bändin jätkät itse ovat sanoneet että eivät tee blackmetallia. Ja jos joku vielä väittää Cradlen olevan black metallia niin voi perkele!
voitaisiinko..
4
591
Vastaukset
- asd
oot oikees :D t.jeny :D
- Jeny---------------------
tää toimii muhahhahaaa cof
- Daniac
Jeny--------------------- kirjoitti:
tää toimii muhahhahaaa cof
Ai katos sinä täällä [what the fuck?!]
No ei mutta oikeasti,vituttavaa.
- terror
Se on se kun teinit kaikessa ehdottomuudessaan ja huonon itsetunnon voimistamassa epävarmuudessaan tykkää leikkiä puristia palavasta halustaan tuntea olevansa "aito ja uskottava".
Onneksi yleensä iän myötä nämä valitettavat henkiset lieve-ilmiöt häviävät ja lapsukaiset tajuavat, mikä on oikein, mikä väärin ja mikä on aitoa, mikä ei.
Ja näin mieleen luiskahti pienoinen määritelmä sille, mitä aitous tässä tapauksessa voisi olla. Jos joudut edes vähänkään ponnistelemaan sen edestä, että pystyt tuntemaan rakkautta, vihaa, turhautuneisuutta jne. esimerkiksi jotain tiettyä musiikkia kohtaan, tunne ei ole aito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730