Huonon hallinnon loppu

Anonyymi-ap

Veli Matti Virtanen kuvaa hyvin viikonvaihteen lehdessä tämän päiväistä tilannetta Hämeenlinnan paikallispolitiikassa. Ei ole olemassa enää mitään kokdemin diktatuuria, ja yllättäen Perussuomalaiset ovat tänä päivänä ollut vaa,ankieliasemassa kokoomuksen ja demareiden välissä ratkaisemassa kuinka asioista päätetään. Nyt asioista päätetään sovussa, ja niistä voidaan myöskin sopia kaikessa rauhassa, mutta myöskin asioiden valmistelu hallituksessa on mallikasta ja perusteellista. Voidaan sanoa, että demokratia toimii nyt kaupungissa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten jutussa todettiin, niin kuran heittäminen toisten silmille loppui kun Pilkkala häipyi kaupungista.

    • Anonyymi

      Kyllähän tässä on päivänselvää. että kun Rautio joutui lähtemään, niin se on ollut uuden terveemmän politiikan teon alku

    • Anonyymi

      Tilanne rauhottu heti kun Pers Ilkkala sai tuomion ja joutui muuttamaan pois ja nyt SDP ja Kokoomus voi rauhassa ja sovussa johtaa kaupunkia. Avaaja on oikeassa.

      • Anonyymi

        LSDP ja sekoomus johtavat kaupunkia rauhassa kohti lopullista tuhoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LSDP ja sekoomus johtavat kaupunkia rauhassa kohti lopullista tuhoa.

        KokDem-politbyroolle oma pieni piiri on tietenkin koko kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KokDem-politbyroolle oma pieni piiri on tietenkin koko kaupunki.

        #Hämton-kyltti symboloi koko perseilevää hallintoa hv-kerhoineen.


    • Anonyymi

      Lahdensivuntielle ei ole taaskaan jaettu postista?

      • Anonyymi

        On jäänyt jakamatta jo niin monta kertaa, että minä muuttaisin pois.


    • Anonyymi

      Missä mun vappusatanen viipyy.

      • Anonyymi

        Rinne ratsasti vappusatasella Lohjan kaupunginjohtajaksi.
        Not.


    • Anonyymi

      Jos itutukseen voisi kuolla, Rautiota, Kiemunkia ja Isosuota voisi uhata äkillinen kuolema, koska Persut jylläävät nyt hallinnossa ja moni heidän esityksensä menee läpi tänä päivänä, eivätkä Rautio,Kiemunki ja Isotuho voi mitään. Huutonauruni ei lopu varmasti nyt koskaan

      • Anonyymi

        Ja Kari Ilkkala nauraa myöskin partaansa Tampereella Raution valtavaa vaalitappiota edelleen


      • Anonyymi

        Perseilevä hallinto ei miksikään muutu riippumatta kuka siellä on vetovuorossa.


    • Anonyymi

      Juu me on iloittu täällä Tampesterissa aidosti ja avoimesti Sarin rökäletappiota jo vuosi. T:Kari ja Ilkka

    • Anonyymi

      Tampereella kertoivat, että Kari katuu syvästi tekosiaan ja haluaisi pyytää anteeksi hämeenlinnalaisilta. Itse kyllä epäilen.

    • Anonyymi

      Voi kun Karia naurattaa vieläkin kiemugin satojen tuhansien korvaus vastuut kuulemma

    • Anonyymi

      Persut on niin pahansuopia ihmisiä että sylettää

      • Anonyymi

        Puhumattakaan kiemungista, oli aikanaan Hämeenlinnan kovin riidan haastaja


    • Anonyymi

      Aloittaja hoi: Minkä ihmeen huonon hallinnon? Edellinen hallintohan on tehnyt pohjatyöt jotta nykyhallinnon on nyt helppo kerätä hedelmät. Talous on kunnossa edellisten ansiosta. Nykyhallinnon tehtävä on jo astetta helpompi. Pitää se ennallaan. Toki saahan sitä yrittää nostaakin mutta ymmärrän ettei investointeihin enää tarvitse ryhtyä siinä määrin kuin edellisten täytyi ja rohkeasti he sen tekivätkin. Tulokset ovat nyt nähtävissä.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe