Ei varsinainen seksitarina, mutta "kaikkea sattuu". Käytän vaippoja, pääasiassa housuvaippoja, jotka on helppo pukea päälle, mutta joskus myös teippivaippoja, jotka osaa joskus olla aika hankalia, varsinkin, jos on outoa merkkiä. Olin pukeutumassa, lapsenlapseni, joka on jo aikuinen perushoitaja, oli yökylässä ja sillä hetkellä koiraa ulkoiluttamassa, tuli sisälle, ja heti makuuhuoneeseen, jossa olin pukeutumassa. Mitä sä teet? Oli kysymys, käytätkö vaippoja? Vastasin myöntävästi. "Ei sitä tuolleen laiteta, odotas vähän minä laitan" Ja otti uuden vaipan, oikoi sitä ja sanoi, että menepä makuulle. Asetteli sitten vaipan takapuoleni alle ja laittoi teipit kiinni. Sen jälkeen neuvoi konstit, miten sen saa parhaiten yksi laitettua. Sanoi sitten, että tässä ammatissa näistä ei koskaan kerrota muille.
Jäin kiinni itse teossa
Anonyymi-ap
1
1700
Vastaukset
- Anonyymi
Spedet ne taas jaksaa buaahaa 😅🤣
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119