Samalla henkilöllä pullamössösormet ja pienonsoittajan sirot, hieman tilanteesta riippuen mitä fotosoppaa, mutta kaikissa yhtäläisyys, isukkia ei ole sormustettu koska ei ole aviossa.
https://ibb.co/LP8hRwt
Laihat sormet.
18
132
Vastaukset
- Anonyymi
Oli nimittäin aika pulleat sormet kun oli sormus peukalossa peukaloisella.
- Anonyymi
Ja Butt Ballilla näytti olevan lynsisieni.
- Anonyymi
Paloittelijasurmaaja Butt oli kuollut jo viime marraskuussa. Uutinen Suomeen tuli vasta nyt.
Pasasen maksaläikkäjaloilla ei ole ulkoiltu. Niillä on maleksittu huoneessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paloittelijasurmaaja Butt oli kuollut jo viime marraskuussa. Uutinen Suomeen tuli vasta nyt.
Pasasen maksaläikkäjaloilla ei ole ulkoiltu. Niillä on maleksittu huoneessa.Tuota kättä kun katsoo missä on läskiä rystysissäkin, niin kannattaisi olla puhumatta ohuista tai paksuista sormista. https://ibb.co/wLFdcCP
- Anonyymi
Onkohan noilla sormilla https://ibb.co/wLFdcCP
kaiveltu pyllyä vai karvaisia sieraimia kun ovat noin kakkaset?
Kummasta päästä siis sormus ollen?- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kumma ettei sensei ole kysellyt missä on Pasasen sormus?
Kikkelis kokkelis ja se on Puppe tässä.
Arvaatkos kuules senssukka, missä mulla oli kerran tuo sormus?
Kerronko ...noh... jääköön kertomatta.
- Anonyymi
Saaripasasella on aika monta asiaa, joista hänellä ei ole varaa syytellä eikä herjata ketään:
-Pallomaha
-Pulleat kädet
-Paksut sormet
-Geriatrikon ulkonäkö
-Valehtelu työurasta
-Valehtelu omaisuudesta
-Valehtelu matkoista
Saaripasasella on aika monta asiaa, joissa hänen ei kannata neuvoa ketään:
-Vanhemmuudessa
-Kasvatuksessa
-Yrittämisessä
-Asenteissa
-Puolisona olemisessa
-Terveydessä
-Kokkaamisessa
-Ravintotietämyksessä
-Autoissa ja niiden kehityksessä
-Moottoripyörissä
-Skoottereissa
-Thaimaassa asumisessa
-Thaimaassa työnteossa ja yrittämisessä
-Liikunnassa / Urheilussa
-Kovassa kunnossa
-Hahmottamisessa / tunnistamisessa
-Musiikissa
-Ravintoloissa, baareissa, gogo-baareissa
-Pattayan baaritytöissä
-Pankkiasioissa
-Thaimaan ilmastovyöhykkeissä ja säissä, ilmanpuhtauksissa
-Hotellien tasojen arvioinnissa
-Thaimaalaisessa rakentamisessa
-Thaimaan turismissa ja politiikassa
-Lentoyhtiöiden arvioimisessa
-Thaimaan kulttuurissa, kielessä ja tavoissa
-Ihmismielen ymmärtämisessä ja arvioinnissa
-Sanonnoissa
-Matematiikassa ja historiassa
-Sanojen merkityksissä
-Uskonnoissa ja uskomuksissa
-Tähtitieteessä
-jne jne jne
On muutamia asioita, joista Saaripasanen tietää jonkin verran:
-Lääkkeet
-Kelakorvaukset
-Vakuutukset
-Riisin hinta
-Halvat lähiravintolat
-Lähetekaavakkeiden sarjanumerot mielenterveyshoitoon
-Sairaseläkkeelle pääsyn vaikeudet
-Keskimääräiset pippelien mitat, jotka ovat kiinnostaneet häntä aina
-80 luku, joka on viimeinen vuosikymmen jolloin hän oli vielä elossa
-Unelmat, fantasiat, tekopyhät haaveet ja turhat toiveet
-Uniapnea, astma, keuhkoahtauma, kalkkeutumat, sydämen vajaatoiminta, rasvamaksa, diabetes, haimatulehdus, peräpukamat, yöhikoilu, narkolepsia, matala-asteinen tulehdus, reuma, kihti, unettomuus.
-Lukemattomat mielenterveyden ongelmat ja häiriöt
-Ihmissuhdeongelmat
-Seksuaalisen identiteetin löytämisen vaikeudet, erektio-ongelma
Siinä on suurinpiirtei repertuaari mitä äkkiseltään tuli mieleen. Muuten hällä pyyhkii todella mainiosti.
2010- Anonyymi
"Saaripasasella on aika monta asiaa, joista hänellä ei ole varaa syytellä eikä herjata ketään"
No mutta ja mikäs teet, kun tämän pasasen elämäntarkoitukseksi syystä tai toisesta on muodostunut tämä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saaripasasella on aika monta asiaa, joista hänellä ei ole varaa syytellä eikä herjata ketään"
No mutta ja mikäs teet, kun tämän pasasen elämäntarkoitukseksi syystä tai toisesta on muodostunut tämä?Pasanen varmaan tietää sanonnan että niin makaat kuin petaat, mutta ei ymmärrä mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Voisikohan olla että:
Saari Pasanen tänään on NumBalli, senssukka ja T mode?
Aiemmin ehkä myös tämä Sika-Amalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen varmaan tietää sanonnan että niin makaat kuin petaat, mutta ei ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Tässä tapauksessa se tarkoittaa että älä aloita sotaa, jota et voi voittaa ja älä mene metsään, jos pelkää susia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa se tarkoittaa että älä aloita sotaa, jota et voi voittaa ja älä mene metsään, jos pelkää susia.
Älä aloita sotaa jos https://ibb.co/wLFdcCP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa se tarkoittaa että älä aloita sotaa, jota et voi voittaa ja älä mene metsään, jos pelkää susia.
Senssun palstalla ei kannata aloittaa sotaa jos ei ole T moden ystävä.
- Anonyymi
PS. Ketjusta on toistaiseksi poistettu vasta 2 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Puppelis pippelis laittoi sormuksen pippelisen pippeliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683