Laihat sormet.

Anonyymi-ap

Samalla henkilöllä pullamössösormet ja pienonsoittajan sirot, hieman tilanteesta riippuen mitä fotosoppaa, mutta kaikissa yhtäläisyys, isukkia ei ole sormustettu koska ei ole aviossa.

https://ibb.co/LP8hRwt

18

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli nimittäin aika pulleat sormet kun oli sormus peukalossa peukaloisella.

    • Anonyymi

      Ja Butt Ballilla näytti olevan lynsisieni.

      • Anonyymi

        Paloittelijasurmaaja Butt oli kuollut jo viime marraskuussa. Uutinen Suomeen tuli vasta nyt.
        Pasasen maksaläikkäjaloilla ei ole ulkoiltu. Niillä on maleksittu huoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloittelijasurmaaja Butt oli kuollut jo viime marraskuussa. Uutinen Suomeen tuli vasta nyt.
        Pasasen maksaläikkäjaloilla ei ole ulkoiltu. Niillä on maleksittu huoneessa.

        Tuota kättä kun katsoo missä on läskiä rystysissäkin, niin kannattaisi olla puhumatta ohuista tai paksuista sormista. https://ibb.co/wLFdcCP


    • Anonyymi

      Onkohan noilla sormilla https://ibb.co/wLFdcCP
      kaiveltu pyllyä vai karvaisia sieraimia kun ovat noin kakkaset?
      Kummasta päästä siis sormus ollen?

      • Kumma ettei sensei ole kysellyt missä on Pasasen sormus?


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kumma ettei sensei ole kysellyt missä on Pasasen sormus?

        Kikkelis kokkelis ja se on Puppe tässä.
        Arvaatkos kuules senssukka, missä mulla oli kerran tuo sormus?
        Kerronko ...noh... jääköön kertomatta.


    • Anonyymi

      Saaripasasella on aika monta asiaa, joista hänellä ei ole varaa syytellä eikä herjata ketään:

      -Pallomaha
      -Pulleat kädet
      -Paksut sormet
      -Geriatrikon ulkonäkö
      -Valehtelu työurasta
      -Valehtelu omaisuudesta
      -Valehtelu matkoista

      Saaripasasella on aika monta asiaa, joissa hänen ei kannata neuvoa ketään:

      -Vanhemmuudessa
      -Kasvatuksessa
      -Yrittämisessä
      -Asenteissa
      -Puolisona olemisessa
      -Terveydessä
      -Kokkaamisessa
      -Ravintotietämyksessä
      -Autoissa ja niiden kehityksessä
      -Moottoripyörissä
      -Skoottereissa
      -Thaimaassa asumisessa
      -Thaimaassa työnteossa ja yrittämisessä
      -Liikunnassa / Urheilussa
      -Kovassa kunnossa
      -Hahmottamisessa / tunnistamisessa
      -Musiikissa
      -Ravintoloissa, baareissa, gogo-baareissa
      -Pattayan baaritytöissä
      -Pankkiasioissa
      -Thaimaan ilmastovyöhykkeissä ja säissä, ilmanpuhtauksissa
      -Hotellien tasojen arvioinnissa
      -Thaimaalaisessa rakentamisessa
      -Thaimaan turismissa ja politiikassa
      -Lentoyhtiöiden arvioimisessa
      -Thaimaan kulttuurissa, kielessä ja tavoissa
      -Ihmismielen ymmärtämisessä ja arvioinnissa
      -Sanonnoissa
      -Matematiikassa ja historiassa
      -Sanojen merkityksissä
      -Uskonnoissa ja uskomuksissa
      -Tähtitieteessä
      -jne jne jne

      On muutamia asioita, joista Saaripasanen tietää jonkin verran:

      -Lääkkeet
      -Kelakorvaukset
      -Vakuutukset
      -Riisin hinta
      -Halvat lähiravintolat
      -Lähetekaavakkeiden sarjanumerot mielenterveyshoitoon
      -Sairaseläkkeelle pääsyn vaikeudet
      -Keskimääräiset pippelien mitat, jotka ovat kiinnostaneet häntä aina
      -80 luku, joka on viimeinen vuosikymmen jolloin hän oli vielä elossa
      -Unelmat, fantasiat, tekopyhät haaveet ja turhat toiveet
      -Uniapnea, astma, keuhkoahtauma, kalkkeutumat, sydämen vajaatoiminta, rasvamaksa, diabetes, haimatulehdus, peräpukamat, yöhikoilu, narkolepsia, matala-asteinen tulehdus, reuma, kihti, unettomuus.
      -Lukemattomat mielenterveyden ongelmat ja häiriöt
      -Ihmissuhdeongelmat
      -Seksuaalisen identiteetin löytämisen vaikeudet, erektio-ongelma

      Siinä on suurinpiirtei repertuaari mitä äkkiseltään tuli mieleen. Muuten hällä pyyhkii todella mainiosti.

      2010

      • Anonyymi

        "Saaripasasella on aika monta asiaa, joista hänellä ei ole varaa syytellä eikä herjata ketään"

        No mutta ja mikäs teet, kun tämän pasasen elämäntarkoitukseksi syystä tai toisesta on muodostunut tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saaripasasella on aika monta asiaa, joista hänellä ei ole varaa syytellä eikä herjata ketään"

        No mutta ja mikäs teet, kun tämän pasasen elämäntarkoitukseksi syystä tai toisesta on muodostunut tämä?

        Pasanen varmaan tietää sanonnan että niin makaat kuin petaat, mutta ei ymmärrä mitä se tarkoittaa.


      • Anonyymi

        Voisikohan olla että:

        Saari Pasanen tänään on NumBalli, senssukka ja T mode?

        Aiemmin ehkä myös tämä Sika-Amalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen varmaan tietää sanonnan että niin makaat kuin petaat, mutta ei ymmärrä mitä se tarkoittaa.

        Tässä tapauksessa se tarkoittaa että älä aloita sotaa, jota et voi voittaa ja älä mene metsään, jos pelkää susia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa se tarkoittaa että älä aloita sotaa, jota et voi voittaa ja älä mene metsään, jos pelkää susia.

        Älä aloita sotaa jos https://ibb.co/wLFdcCP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa se tarkoittaa että älä aloita sotaa, jota et voi voittaa ja älä mene metsään, jos pelkää susia.

        Senssun palstalla ei kannata aloittaa sotaa jos ei ole T moden ystävä.


    • Anonyymi

      PS. Ketjusta on toistaiseksi poistettu vasta 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Puppelis pippelis laittoi sormuksen pippelisen pippeliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe