tai rivitalossa? Olen koko ikäni asunut omakotitalossa ja joskus eteen tulee tästä luopuminen, Kuitenkaan tarjolla ei ole paljoa vaihtoehtoja; kovin on asunto tarjonta kerrostalo/rivitalo painoiteista.
Kuinka moni omakotitalosta luopuja haluaa asua jatkossa kerrostalossa?
16
358
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös vanahat halua yleensä lähteä ok-talosta hissillisiin kerrostaloihin, helpoille päiville, loppuelämäksi? Haluatko sinä ok-talosta ok-taloon? Pankalammen rannalle eikös ole tulossa jokin hobittila, minitaloja alkaen 350.000e?
- Anonyymi
Eikös omakotitalosta luopuminen johda just rivi-kerrostaloon? Tai sitten palvelutaloon?
Ei taida oikein muita vaihtoehtoja olla- Anonyymi
On.
Neljän vuodenajan teltta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Neljän vuodenajan teltta.maakuoppaankin voi muuttaa asumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maakuoppaankin voi muuttaa asumaan.
Sehän on silloin käytännössä omakotitalo...
- Anonyymi
Totta, en tajunnut tuota👍
- Anonyymi
Kerrostaloon muutan vasta, kun olen sen verran vanha etten pysty talosta ja pihatöistä huolehtimaan. Omakotitalo pitää aktiivisena, kun olen tottunut tekemään töitä elämäni eteen, niin en usko että kerrotalo asuminen ja loikoileminen olisi mun juttu.
- Anonyymi
Puolet eläkeukon alkuvuosista olen asunut kerrostalossa ja loppupuolen omakotitalossa.
Molemmassa on puolensa. Kerros-tai rivitalo mökki on yksi mahdollisuus itsellä, pitää seurata omaa jaksamista. - Anonyymi
Ainakin näitä omakotitaloja on paljon myynnissä, uudehkojakin, joten mihin mahtanevat lapsiperheet muuttaa??
- Anonyymi
Voisin asua Vaakunassa vuoden ympäri.
- Anonyymi
Ei sitä kerkiä paljon asumaan missää ku aina töissä.
- Anonyymi
millon tehneet hobittilan?
- Anonyymi
Kuka ostais rintamamiestaon 75000 eurolla. Tää on vielä eturintamamies talo.
- Anonyymi
Pudota hinta 40 000 vois harkita
- Anonyymi
En muuta kuin suoraan hautaan omakotitalosta, täällä asun niin kauan kuin henki pihisee
- Anonyymi
Pitäs muistaa sellainen asia, että sekä meijerin, että Karjaportin tilalla oli
omakotitaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889