Kakkonen mietinnässä onko kokemuksia? Onkohan miten ruosteherkkä vai onko ne ajat jo selätetty?
Uus koppanen
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mätzä on tehty ruostuvasta japan teräksestä, kuin toyoda varis!🤓
- Anonyymi
Hei sun VAGees kukkii jo 3-4 vuoden ikäisenä, ja tekniikka monesti ei kestä edes tuota aikaa. 2 koppasesta en tiedä , mutta äidilläni on 7 vuotta vanha, 170tkm ajettu 3 koppainen, eikä kyllä ruostetta näy missään, muuta kuin tukivarsissa , mikä on normi settiä.
- Anonyymi
Eikös ruostesuojaus ole keksitty jo kauan sitten?
Itselläni Mazda 6 2008 farkku eikä siitä vielä ole löytynyt ruostetta? Minä en ole siihen mitään suojauksia teettänyt eli edelliset omistajat olleet aktiivisia ja omistajia! Autolla ollut minua ennen 2. Viimeisin omistanut auton 10v ajan.
Itsellä ollut 2v.
Edelliset omistajat on autojen jatkoajan tekijöitä! - Anonyymi
Nykyiset matukat eivät ruostu sen nopeammin kuin muutkaan. Ja aina voi ottaa lisäkäsittely, mutta kuka hullu siitä alkaa maksamaan melkein tonnia - varsinkin kun polttikset menettävät asemansa lähivuosina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374