Kakkonen mietinnässä onko kokemuksia? Onkohan miten ruosteherkkä vai onko ne ajat jo selätetty?
Uus koppanen
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mätzä on tehty ruostuvasta japan teräksestä, kuin toyoda varis!🤓
- Anonyymi
Hei sun VAGees kukkii jo 3-4 vuoden ikäisenä, ja tekniikka monesti ei kestä edes tuota aikaa. 2 koppasesta en tiedä , mutta äidilläni on 7 vuotta vanha, 170tkm ajettu 3 koppainen, eikä kyllä ruostetta näy missään, muuta kuin tukivarsissa , mikä on normi settiä.
- Anonyymi
Eikös ruostesuojaus ole keksitty jo kauan sitten?
Itselläni Mazda 6 2008 farkku eikä siitä vielä ole löytynyt ruostetta? Minä en ole siihen mitään suojauksia teettänyt eli edelliset omistajat olleet aktiivisia ja omistajia! Autolla ollut minua ennen 2. Viimeisin omistanut auton 10v ajan.
Itsellä ollut 2v.
Edelliset omistajat on autojen jatkoajan tekijöitä! - Anonyymi
Nykyiset matukat eivät ruostu sen nopeammin kuin muutkaan. Ja aina voi ottaa lisäkäsittely, mutta kuka hullu siitä alkaa maksamaan melkein tonnia - varsinkin kun polttikset menettävät asemansa lähivuosina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745