Kertaheitolla vapaaksi.
100 000 aluksi olis OK.
Mietitäänpäs mistä saa.
Yhtälö on hyvin hyvä.
100 000 puhtaana käteen rauhoittaisi
2
194
Vastaukset 2
- Anonyymi
Marin velkaantuu 6 miljardia tuosta vaan kuin tyhjäpää. Heitti ne ulkomaille. 1 miljardi on 1000 miljoonaa. 6 miljardia on 6000 miljoonaa. Jos nuo rahat olisi jätetty ja jaettu suomalaisille, olisi meillä 6000 miljonääriä. Tuosta vain tyhjästä. Miljonäärejä enemmän kun osaamme laskea. Sinäkin olisit varmaan.
Ei siinä mitään vielä järjetöntä rikollisuutta kummempaa sdp:ltä. Mutta se tekee asian vielä tärkeämmäksi ja röyhkeämmäksi että sinä joudut maksamaan ne joska tuo kurja sosialisti teki velkaa sinulle tuon määrän edestä. Eikä tämä ole ainoa sen oksennus. Näitä on lisää yhtä järkyttäviä suuret määrät. - Anonyymi
Halpuus on edullista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493