Kärsityttäjät

Anonyymi-ap

He eivät ymmärrä, että jos joudut epäasialliseen kohteluun, siitä ei pidä
alkaa henkisesti kärsimään! Häviät koko pelin jos sen teet.
Mitä kurjempaa tapahtuu, sitä tärkeämpää on, ettet yhtään kärsi,
Olen tuonut esiin, etten aio kärsiä,
On todella ärsyttävää kun tehdään väärin asioita ja sitten joku ruikuttaa, että voi voi kuinka voit kun sinulle tuollaista tehdään. Ja sitten yrittävät saada puhumaan ruikutuspuuhenvuoroja. Selkärangatonta, Ainoa ratkaisu on : Ei mitään ruikutusta ja asiat järjestykseen. Ja sit he on ihan ihmeissään ku sanon noin.

19

108

    Vastaukset

    • Anonyymi

      En usko ruikuttamisen parantavaan voimaan. Ruikuttamalla vaan pilaa luonteensa,.

      • Anonyymi

        Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee

        minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.

        Enkä jaksa puhua enää yhdenkään selkärangattoman kanssa.


    • Anonyymi

      Minä ruikutan yleensä päivystävään puhelimeen.

    • Anonyymi

      Niinku joku auttava puhelin?
      Joo soitin sinne, mutta en voi soittaa kai sitten enää, koska haluavat sinne
      vain ruikuttajia, Jos ei ruikuta mikään kriisi ei mielestään ole kriisi. Ainoa kunnon kriisi on ruikuttaminen. Ja asenne on tommonen vielä kun jo Suomen poliittinenkin asema on niin kriittinen. Olisi sekin oikeampi kriisi, kuin ruikuttavan asenteen kriisi,.

      • Anonyymi

        He ihmettelee kauheesti jos jollekin on kriisi jokin konkreettinen asia,.
        He uskoo vain olemattomiin kriiseihin. Sen pitää olla fyysisesti nökymäntöntö sen kriisin, jotta se olisi oikea kriisi,. Kätevää ei oikeasti tarvi ratkoa mitään ongelmaa, kun ratkotaan vaan olemattomia näkymättömiä ongelmia, jotka johtuu pieleen menneestä kognitiosta ja huonosta hallitusta emootiosta ja jotka ilmaistaan ruikuttamalla oikeaoppisesti,


    • Anonyymi

      Suurin ongelma lienee heille mielenterveysongelmat ratkaiseva ja poistava ratkaisu

      • Anonyymi

        Siinä tarvitaan selkärankaa, jotta niistä päästään.


    • Anonyymi

      Olen kokeillut kanssaan ruikuttamista. Siitä menee aivan hirveään kuntoon,.
      Yksin aivojaan urheilemalla tulee hyvinvoiva olo.

      • Anonyymi

        Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
        Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
        Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.

        Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä

        Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
        Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
        Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.

        Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
        Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
        Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.

        Mutta se on mielestään väärä tapa.
        Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on mielestään väärä tapa.
        Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.

        He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-

        Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.

        Mitä semmosilla tekee, on parempaakin tekemistä ja ajattelemista olemassa.


    • Anonyymi

      Kannatan vastaavaa ideaa kuin on joogeilla: pysyvä mielen tyyneys riippumatta maailman tapahtumista,.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe