Kärsityttäjät

Anonyymi-ap

He eivät ymmärrä, että jos joudut epäasialliseen kohteluun, siitä ei pidä
alkaa henkisesti kärsimään! Häviät koko pelin jos sen teet.
Mitä kurjempaa tapahtuu, sitä tärkeämpää on, ettet yhtään kärsi,
Olen tuonut esiin, etten aio kärsiä,
On todella ärsyttävää kun tehdään väärin asioita ja sitten joku ruikuttaa, että voi voi kuinka voit kun sinulle tuollaista tehdään. Ja sitten yrittävät saada puhumaan ruikutuspuuhenvuoroja. Selkärangatonta, Ainoa ratkaisu on : Ei mitään ruikutusta ja asiat järjestykseen. Ja sit he on ihan ihmeissään ku sanon noin.

19

245

Vastaukset

• Anonyymi

En usko ruikuttamisen parantavaan voimaan. Ruikuttamalla vaan pilaa luonteensa,.

• Anonyymi

Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee

minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.

Enkä jaksa puhua enää yhdenkään selkärangattoman kanssa.

• Anonyymi

Minä ruikutan yleensä päivystävään puhelimeen.

• Anonyymi

Niinku joku auttava puhelin?
      Joo soitin sinne, mutta en voi soittaa kai sitten enää, koska haluavat sinne
      vain ruikuttajia, Jos ei ruikuta mikään kriisi ei mielestään ole kriisi. Ainoa kunnon kriisi on ruikuttaminen. Ja asenne on tommonen vielä kun jo Suomen poliittinenkin asema on niin kriittinen. Olisi sekin oikeampi kriisi, kuin ruikuttavan asenteen kriisi,.

• Anonyymi

He ihmettelee kauheesti jos jollekin on kriisi jokin konkreettinen asia,.
        He uskoo vain olemattomiin kriiseihin. Sen pitää olla fyysisesti nökymäntöntö sen kriisin, jotta se olisi oikea kriisi,. Kätevää ei oikeasti tarvi ratkoa mitään ongelmaa, kun ratkotaan vaan olemattomia näkymättömiä ongelmia, jotka johtuu pieleen menneestä kognitiosta ja huonosta hallitusta emootiosta ja jotka ilmaistaan ruikuttamalla oikeaoppisesti,

• Anonyymi

Suurin ongelma lienee heille mielenterveysongelmat ratkaiseva ja poistava ratkaisu

• Anonyymi

Siinä tarvitaan selkärankaa, jotta niistä päästään.

• Anonyymi

Olen kokeillut kanssaan ruikuttamista. Siitä menee aivan hirveään kuntoon,.
      Yksin aivojaan urheilemalla tulee hyvinvoiva olo.

• Anonyymi

Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
        Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
        Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.

Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä

Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
        Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
        Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.

Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
        Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
        Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.

Mutta se on mielestään väärä tapa.
        Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on mielestään väärä tapa.
        Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.

He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-

Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.

Mitä semmosilla tekee, on parempaakin tekemistä ja ajattelemista olemassa.

• Anonyymi

Kannatan vastaavaa ideaa kuin on joogeilla: pysyvä mielen tyyneys riippumatta maailman tapahtumista,.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4473
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3228
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2894
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2697
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2549
    6. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2540
    7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2487
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2075
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1727
    Aihe