Kärsityttäjät

Anonyymi-ap

He eivät ymmärrä, että jos joudut epäasialliseen kohteluun, siitä ei pidä
alkaa henkisesti kärsimään! Häviät koko pelin jos sen teet.
Mitä kurjempaa tapahtuu, sitä tärkeämpää on, ettet yhtään kärsi,
Olen tuonut esiin, etten aio kärsiä,
On todella ärsyttävää kun tehdään väärin asioita ja sitten joku ruikuttaa, että voi voi kuinka voit kun sinulle tuollaista tehdään. Ja sitten yrittävät saada puhumaan ruikutuspuuhenvuoroja. Selkärangatonta, Ainoa ratkaisu on : Ei mitään ruikutusta ja asiat järjestykseen. Ja sit he on ihan ihmeissään ku sanon noin.

19

149

Vastaukset

• Anonyymi

En usko ruikuttamisen parantavaan voimaan. Ruikuttamalla vaan pilaa luonteensa,.

• Anonyymi

Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee

minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.

Enkä jaksa puhua enää yhdenkään selkärangattoman kanssa.

• Anonyymi

Minä ruikutan yleensä päivystävään puhelimeen.

• Anonyymi

Niinku joku auttava puhelin?
      Joo soitin sinne, mutta en voi soittaa kai sitten enää, koska haluavat sinne
      vain ruikuttajia, Jos ei ruikuta mikään kriisi ei mielestään ole kriisi. Ainoa kunnon kriisi on ruikuttaminen. Ja asenne on tommonen vielä kun jo Suomen poliittinenkin asema on niin kriittinen. Olisi sekin oikeampi kriisi, kuin ruikuttavan asenteen kriisi,.

• Anonyymi

He ihmettelee kauheesti jos jollekin on kriisi jokin konkreettinen asia,.
        He uskoo vain olemattomiin kriiseihin. Sen pitää olla fyysisesti nökymäntöntö sen kriisin, jotta se olisi oikea kriisi,. Kätevää ei oikeasti tarvi ratkoa mitään ongelmaa, kun ratkotaan vaan olemattomia näkymättömiä ongelmia, jotka johtuu pieleen menneestä kognitiosta ja huonosta hallitusta emootiosta ja jotka ilmaistaan ruikuttamalla oikeaoppisesti,

• Anonyymi

Suurin ongelma lienee heille mielenterveysongelmat ratkaiseva ja poistava ratkaisu

• Anonyymi

Siinä tarvitaan selkärankaa, jotta niistä päästään.

• Anonyymi

Olen kokeillut kanssaan ruikuttamista. Siitä menee aivan hirveään kuntoon,.
      Yksin aivojaan urheilemalla tulee hyvinvoiva olo.

• Anonyymi

Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
        Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
        Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.

Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä

Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
        Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
        Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.

Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
        Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
        Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.

Mutta se on mielestään väärä tapa.
        Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on mielestään väärä tapa.
        Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.

He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-

Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.

Mitä semmosilla tekee, on parempaakin tekemistä ja ajattelemista olemassa.

• Anonyymi

Kannatan vastaavaa ideaa kuin on joogeilla: pysyvä mielen tyyneys riippumatta maailman tapahtumista,.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe