He eivät ymmärrä, että jos joudut epäasialliseen kohteluun, siitä ei pidä
alkaa henkisesti kärsimään! Häviät koko pelin jos sen teet.
Mitä kurjempaa tapahtuu, sitä tärkeämpää on, ettet yhtään kärsi,
Olen tuonut esiin, etten aio kärsiä,
On todella ärsyttävää kun tehdään väärin asioita ja sitten joku ruikuttaa, että voi voi kuinka voit kun sinulle tuollaista tehdään. Ja sitten yrittävät saada puhumaan ruikutuspuuhenvuoroja. Selkärangatonta, Ainoa ratkaisu on : Ei mitään ruikutusta ja asiat järjestykseen. Ja sit he on ihan ihmeissään ku sanon noin.
Kärsityttäjät
19
149
Vastaukset
- Anonyymi
En usko ruikuttamisen parantavaan voimaan. Ruikuttamalla vaan pilaa luonteensa,.
- Anonyymi
Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa ruikuttaminen niin hetkessä olo paranee
minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en suostu mihinkään selkärangattomaan menoon. piste.
Enkä jaksa puhua enää yhdenkään selkärangattoman kanssa.
- Anonyymi
Minä ruikutan yleensä päivystävään puhelimeen.
- Anonyymi
Niinku joku auttava puhelin?
Joo soitin sinne, mutta en voi soittaa kai sitten enää, koska haluavat sinne
vain ruikuttajia, Jos ei ruikuta mikään kriisi ei mielestään ole kriisi. Ainoa kunnon kriisi on ruikuttaminen. Ja asenne on tommonen vielä kun jo Suomen poliittinenkin asema on niin kriittinen. Olisi sekin oikeampi kriisi, kuin ruikuttavan asenteen kriisi,.- Anonyymi
He ihmettelee kauheesti jos jollekin on kriisi jokin konkreettinen asia,.
He uskoo vain olemattomiin kriiseihin. Sen pitää olla fyysisesti nökymäntöntö sen kriisin, jotta se olisi oikea kriisi,. Kätevää ei oikeasti tarvi ratkoa mitään ongelmaa, kun ratkotaan vaan olemattomia näkymättömiä ongelmia, jotka johtuu pieleen menneestä kognitiosta ja huonosta hallitusta emootiosta ja jotka ilmaistaan ruikuttamalla oikeaoppisesti,
- Anonyymi
Suurin ongelma lienee heille mielenterveysongelmat ratkaiseva ja poistava ratkaisu
- Anonyymi
Siinä tarvitaan selkärankaa, jotta niistä päästään.
- Anonyymi
Olen kokeillut kanssaan ruikuttamista. Siitä menee aivan hirveään kuntoon,.
Yksin aivojaan urheilemalla tulee hyvinvoiva olo.- Anonyymi
Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääosin he ei edes halua puhua henkilölle, joka ei halua ruikuttaa.
Puhelin ei ole niitä varten jotka ei ruikuta, Se on se ruikutuksen määrä kriisin määritelmä.Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä väitän ettei ihmisen aivoille tee hyvää semmonen jatkuva ruikuttaminen oli miten huonosti asiat hyvänsä
Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ei ymmärrä yhtään kun puhun vaikeuksista reippaan valoisasti.
Mutta mun mielestä se on parempi tapa ja pitäs myös olla mahdollista ratkoa pulmia reippaalla tyylillä.Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mulla on ongelma...olen halukas ryhtymään pulmanratkontahommiin aivosolut sauhuten.
Mutta sit he ei suostu kertomaan mikä on pulma, jotta voisin ratkoa sen.Mutta se on mielestään väärä tapa.
Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on mielestään väärä tapa.
Pitäisi aivosolut velttoina oikeaoppisesti ruikuttaa,.He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ei yhtään tykkää henkisesti virkeästä ihmisestä-
Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveysongelmien ruokkiminen on uskomattoman typerää touhua.
Mitä semmosilla tekee, on parempaakin tekemistä ja ajattelemista olemassa.
- Anonyymi
Kannatan vastaavaa ideaa kuin on joogeilla: pysyvä mielen tyyneys riippumatta maailman tapahtumista,.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379