ja pääsin yksipuolisesta (todennäköisesti yksipuolisesta) ihastuksesta eroon. Elo on kevyttä ja pöytä puhdas. Huh miten taas upea nainen piti otteessaan. Nainen on varattu ja on muitakin juttuja miksi en voinut tehdä asialle mitään. Annoin pallon hänelle ja hän ei tehnyt mitään. Selvä peli. Pidän edelleen häntä upeana naisena kaikesta huolimatta.
Muutama kuukausi meni
13
615
Vastaukset
Onnea sulle. Nyt vaan sitä kuuluisaa uutta matoa koukkuun. (onko mitään ärsyttävämpää sanontaa olemassakaan?)
- Anonyymi
Aika latteaa itsensä korostamista taas palsta-adonikselta :D
- Anonyymi
Kyllä se siitä vielä nimittelyksi muuttuu
- Anonyymi
Olet siis tyytyväinen? Kerros meille miltä tuntuu olla tuollainen täysurvelo ja vätys naisasioissa? Tuntuu mukavalle siellä pöksyissäkö?
Ihan mielenkiinnosta, ja sivusta.- Anonyymi
Kerrotko mikä tekee aloittajasta täysurvelon ja vätyksen naisasioissa?
- Anonyymi
Hankala se on tyhjän perusteella toimia. -n
- Anonyymi
Miten annoit pallon sille naiselle?
- Anonyymi
Katseella seurasin 😵💫
Anonyymi kirjoitti:
Katseella seurasin 😵💫
Aika kehno. Mitään palloa kenellekään anna pelkällä katsomisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseella seurasin 😵💫
Ei katse ole pallon antamista. Voi sinua.
- Anonyymi
Varatut naiset ja niihin sekaantuneet miehet hyih saata na ja puhumatta varatuista miehistä
- Anonyymi
Hieno homma! Itseni perässä roikkuu Itä-Helsinki kävelypyörätiet Mies pyörällä,joku 68-70v. .Vimeistään kun menen Prisma on sen edustalla ulkona.Oletettavasti on hakenut alko pienen taskumatin? Rohkaisu ryypyt puhuttelun.Tuskin olen aina nainen? Olen vaihtanut reittiäni ja mennyt sitten kauppaan Citymarket itä keskus.Pysähty pyörällä ja alkaa kävelee.Lähesty kävelessä ystävälisesti.Jos kikarit takinsä pällä roikuu on lintuja ollut katselemassa.Kovasti pistä pastillia suhun.Ei se sitä viinan hajua vie. Taskumatti lisäksi korkki näkyy taskussa.Tehnyt selväksi ei mitän saumaa minun.Pumanut puhelin numeroa.En anna sanonut suoraan.Miten voit julkiset paikat kävely pyörä tie,tai Myllypuron peltojen tiet.Kieltä likkumasta?Ninpä.Törkein oli Kivikonmetsä mennyt perjantai pyörällä 4.11. pää punasena vinasta ohi menessä kysyy: Käveletkä viellä myöhemmin? Kuin olisi ollut ystävä.Olin en.Olin ystäväni kanssa ulkoilu siellä toinen meistä 82v.toinen meistä 70vuotaa.Törkeä mies. Häpeisi ja katsoisi itseään peiliin.Kukaan ei kinostu miehestä jolla taskumatti taskussa ikän katsomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185