ja pääsin yksipuolisesta (todennäköisesti yksipuolisesta) ihastuksesta eroon. Elo on kevyttä ja pöytä puhdas. Huh miten taas upea nainen piti otteessaan. Nainen on varattu ja on muitakin juttuja miksi en voinut tehdä asialle mitään. Annoin pallon hänelle ja hän ei tehnyt mitään. Selvä peli. Pidän edelleen häntä upeana naisena kaikesta huolimatta.
Muutama kuukausi meni
13
609
Vastaukset
Onnea sulle. Nyt vaan sitä kuuluisaa uutta matoa koukkuun. (onko mitään ärsyttävämpää sanontaa olemassakaan?)
- Anonyymi
Aika latteaa itsensä korostamista taas palsta-adonikselta :D
- Anonyymi
Kyllä se siitä vielä nimittelyksi muuttuu
- Anonyymi
Olet siis tyytyväinen? Kerros meille miltä tuntuu olla tuollainen täysurvelo ja vätys naisasioissa? Tuntuu mukavalle siellä pöksyissäkö?
Ihan mielenkiinnosta, ja sivusta.- Anonyymi
Kerrotko mikä tekee aloittajasta täysurvelon ja vätyksen naisasioissa?
- Anonyymi
Hankala se on tyhjän perusteella toimia. -n
- Anonyymi
Miten annoit pallon sille naiselle?
- Anonyymi
Katseella seurasin 😵💫
Anonyymi kirjoitti:
Katseella seurasin 😵💫
Aika kehno. Mitään palloa kenellekään anna pelkällä katsomisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseella seurasin 😵💫
Ei katse ole pallon antamista. Voi sinua.
- Anonyymi
Varatut naiset ja niihin sekaantuneet miehet hyih saata na ja puhumatta varatuista miehistä
- Anonyymi
Hieno homma! Itseni perässä roikkuu Itä-Helsinki kävelypyörätiet Mies pyörällä,joku 68-70v. .Vimeistään kun menen Prisma on sen edustalla ulkona.Oletettavasti on hakenut alko pienen taskumatin? Rohkaisu ryypyt puhuttelun.Tuskin olen aina nainen? Olen vaihtanut reittiäni ja mennyt sitten kauppaan Citymarket itä keskus.Pysähty pyörällä ja alkaa kävelee.Lähesty kävelessä ystävälisesti.Jos kikarit takinsä pällä roikuu on lintuja ollut katselemassa.Kovasti pistä pastillia suhun.Ei se sitä viinan hajua vie. Taskumatti lisäksi korkki näkyy taskussa.Tehnyt selväksi ei mitän saumaa minun.Pumanut puhelin numeroa.En anna sanonut suoraan.Miten voit julkiset paikat kävely pyörä tie,tai Myllypuron peltojen tiet.Kieltä likkumasta?Ninpä.Törkein oli Kivikonmetsä mennyt perjantai pyörällä 4.11. pää punasena vinasta ohi menessä kysyy: Käveletkä viellä myöhemmin? Kuin olisi ollut ystävä.Olin en.Olin ystäväni kanssa ulkoilu siellä toinen meistä 82v.toinen meistä 70vuotaa.Törkeä mies. Häpeisi ja katsoisi itseään peiliin.Kukaan ei kinostu miehestä jolla taskumatti taskussa ikän katsomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346