Naisten yksinäisyys

Anonyymi-ap

Naiset narisevat koko ajan että ovat yksinäisiä. OK. Mutta mikä on sen syynä??

Nuorena ei ole haluttu perustaa perhettä vaan on "luotu uraa". On pitänyt elääkkin eikä ole ollut halua "ruuhkavuosille". Sitten tuli #MulleKans liikkeet ja raiskaus-tarinat. ja nyt jos mies katsookin niin se on heti seksualista häirintää.

Ne naiset jotka eivät ole perustaneet perhettä elävät yksinäisinä ja katkerina kissojensa kanssa. Fyysinen kauneus on mennyt eikä kukaan ole kiinnostunut enää. Varsinkin kun on muutettu maalta kaupunkiin värivalojen luokse sen vuoksi kun kaikki trendikkäät asuvat kaupungeissa.

Tämän ovat naiset ihan itse aikaansaaneet. Ja naisten on tämä purettavakin. Ensin otatte itseänne niskasta ja laihdutatte normaalimitoihin. Ette pahastu sanallisista huomioista. Ja nyt on teidän vuoro koittaa iskeä miemiä. Ette voi odottaa että sohvaperunoina olisitte haluttavia tai että miehet joilla on jo perhe, viitsisivät uhrata teille edes ajatusta ystävänä.

Itse voin sanoa että kun nainen ohittaa hedelmällisen iän niin hän muuttuu todella katkeraksi ja vaativaksi. Sen vuoksi edelleen katselen 30v yh-äitejä. Ne ovat edes hetken iloisia uudesta miehestä elämässään. Kunnes luulevat olevansa korvaamattomia ja alkavat esittää vaatimuksia.

23

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko koskaan ajatellut, että miehissäkin on paljon yksinäisiä ?
      Miehet eivät välttämättä puhu niin herkästi asioistaan kuin naiset, etenkään herkemmistä asioista.

      Olet tainnut kohdata vain naisia, jotka ovat yksinäisiä ja jotenkin katkeroituneita.
      Jotkut ovat yksin ja yksinäisenä täysin tyytyväisiä elämäänsä, se on pitkälti oma valinta.
      Ei kaikkien tarvitse perustaa perhettä, alkaa äidiksi, jne.

      Kaikilla ei ole edes kissaa, jotkut eivät halua sellaista, jotkut ovat allergisia, jne.
      Kaikki naiset eivät halua itselleen välttämättä edes parisuhdetta, sekin täytyy ottaa huomioon.
      Ja jos joillain on ylipainoa, ei sen pitäisi kuulua kenellekään.

      Kirjoitit kyllä aika tyhjentävästi, mitä naisista ajattelet.
      Oletko itse yksinäinen, vaikka mies oletkin ? Kirjoitat katselevasi kolmekymppisiä yh-äitejä, miksi vain katselet ?

      Onhan tietysti naisena ihan kiva lukea, joskus myös kuulla, mitä kaikkea miehet ajattelevat naisista. Ajatuksia on toki yhtä paljon kuin on miehiäkin.
      Ainahan ajatella saa, ja miettiä asioita, se on hyvä juttu. Siinä voi samalla aueta itsellekin uusia näkökulmia, ja mielipiteetkin voivat muuttua ajan myötä.

    • Anonyymi

      on paljon myös , leskeksi jääneitä yksinäisiä ja avioeron jälkeen yksinäisisä , muutto toiselle paikkakunnalle tuo yksinäisyyttä, siis kaikenikäisiä yksinäisiä,
      opiskelijoista - vanhuksiin asti.

      • Anonyymi

        Ihan niin yksinäisyyden syyt ovat monet, joku jäänyt leskeksi, toinen eronnut. Kolmas tuntee ettei kelpaa kellekään, jne
        Joten jokaiseen yksinäisyyteen liittyy oma tarinansa . Siksi ei voi yleistää jotain kummallista teoriaa joka on vaan jonkun ihmisen mielipide siitä yksinäisestä ihmisestä.
        Siis kaikilla on omat syynsä, ja kitä enemmän ikää kertyy, voi olla ettei haluakaan ketään elämäänsä .
        Eletään ja annetaan muidenkin elää


    • Anonyymi

      Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja sillä statuksella on vaikea saada uusia ystäviä.Naisena en ole ikinä potenut vauvakuumetta joten en tiedä miltä se tuntuu.En välitä edes lapsista.Minulla ei ole lemmikkejä ja enkä niitä ole koskaan halunnut.Olen asunut aina kaupungissa.En omista autoa joten maaseudulla asuminen olisi haastavaa kun välimatkat pitkiä.En omista edes pyörää.Reppuun ei paljoa mahdu jos ei halua käydä usemman kertaa viikossa kaupassa.En ole ikinä ollut kaunis koska mulla on ollut ruusufinni yli 25 vuotta eli koko aikuisikäni.Ja siihen ei ole parantavaa hoitoa.Jos sinusta ruusufinni on kaunis niin kiitos sinulle siitä.Antibioottivoidetta saan käyttää kaksi kertaa viikossa pestyille kasvoille.

      • Anonyymi

        Laittoi miettimään tuo, kun kirjoitit, että työkyvyttömyyseläkeläisen on vaikeaa saada uusia kavereita.
        Minäkin olen samaisella eläkkeellä, mutta en ole huomannut koskaan, että se vaikeuttaisi tutustumista uusiin ihmisiin tai estäisi saamasta uusia kavereita.

        Onhan se toki kiinni omasta elämästä, mitä touhuaa, missä liikkuu, onko itse kuinka aktiivinen, jne.
        Ei kannata kuitenkaan ajatella, että jonkun statuksen takia olisi kaikki menetetty, eikä kai kaikille uusille tutuille ole ensimmäiseksi pakko kertoa olevansa eläkkeellä, tai syitä siihen eläkkeeseen.
        Itse olen aika avoin ja pystyn puhumaan omista asioistani helpohkosti. En tietenkään itsekään jokaiselle ala avautua elämästäni, mutta heti kun tutustuu vähän paremmin, katson, että on vain hyvä asia, että pystyy puhumaan.
        Eikä ainakaan omalla kohdallani ole ollut mitään ongelmaa asian tai ihmisten kanssa, kukaan ei ole hylännyt siitä syystä, että olen eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittoi miettimään tuo, kun kirjoitit, että työkyvyttömyyseläkeläisen on vaikeaa saada uusia kavereita.
        Minäkin olen samaisella eläkkeellä, mutta en ole huomannut koskaan, että se vaikeuttaisi tutustumista uusiin ihmisiin tai estäisi saamasta uusia kavereita.

        Onhan se toki kiinni omasta elämästä, mitä touhuaa, missä liikkuu, onko itse kuinka aktiivinen, jne.
        Ei kannata kuitenkaan ajatella, että jonkun statuksen takia olisi kaikki menetetty, eikä kai kaikille uusille tutuille ole ensimmäiseksi pakko kertoa olevansa eläkkeellä, tai syitä siihen eläkkeeseen.
        Itse olen aika avoin ja pystyn puhumaan omista asioistani helpohkosti. En tietenkään itsekään jokaiselle ala avautua elämästäni, mutta heti kun tutustuu vähän paremmin, katson, että on vain hyvä asia, että pystyy puhumaan.
        Eikä ainakaan omalla kohdallani ole ollut mitään ongelmaa asian tai ihmisten kanssa, kukaan ei ole hylännyt siitä syystä, että olen eläkkeellä.

        Mulla on kaksi pitkäaikaista ystävää ajalta ennen eläkettä jolloin olin työtön.No mitä sanot kun uusi henkilö kysyy syytä eläkkeeseen.Herranen aika kyse on työkyvyttömyydestä palkkatöihin ei elämiseen työn ulkopuolella.Työkyvytön ajatellaan sairaaksi myös kotioloissa.Miksi eläkkeen nimi on työkyvyttömyyseläke.Itselläni ei ole koskaan ollut yli 20 vuoden aikana ongelmia työn ulkopuolella.Mutta ihmiset ei usko tätä koska eihän eläkkeellä oleva voi voida hyvin ja nauttia elämästään koska ei käy töissä.Työ on usealle tärkeää.Olis sama jos mä tuomitsisin kaikki työttömät koska eivät käy töissä.Työttömän ja mun elämässä ei ole paljoa eroa.Mutta työtön on helpompi hyväksyä ja lusmuilijatkin koska minähän olen sairas ja sairaitten kanssa ei haluta olla tekemisissä. Kävin tässä vähän aikaa sitten labrassa perusverikokeissa.Puhelimessa kaksi kertaa parin päivän sisällä minulta kysyttiin miten voin.Ja tarvitsenko psykiatrian puolelta käyntiaikaa.Eka kerta parin päivän sisällä oli ihan ok juttu mutta ei mulla kahdessa päivässä kerennyt mieli muuttua tai vointi muuttua huonommaksi.El i kun olen saanut diagnoosin 11 vuotta sitten niin mun pitäis nähtävästi voida huonosti koska olen eläkkeellä.Eläkkeellä oleva ei siis saa nauttia ja voida hyvin vaan pitää elää sairaana ja oirehtia.Terveydenhuollossa kerran masennusdiagnoosin saanut on koko loppuikänsä masentunut.Mulla loppui masennusoireet 11 vuotta sitten mutta ei tää mee jakeluun terveydenhuollossa.Tosin itse olin nuo vajaa 10 vuotta ahdistunut mutta kun masennuskyselyn kysymykset on pyllystä niin saa helposti masennusdiagnoosin koska jokaiseen kohtaa on pakko vastata vaikka ne ei koskisi sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kaksi pitkäaikaista ystävää ajalta ennen eläkettä jolloin olin työtön.No mitä sanot kun uusi henkilö kysyy syytä eläkkeeseen.Herranen aika kyse on työkyvyttömyydestä palkkatöihin ei elämiseen työn ulkopuolella.Työkyvytön ajatellaan sairaaksi myös kotioloissa.Miksi eläkkeen nimi on työkyvyttömyyseläke.Itselläni ei ole koskaan ollut yli 20 vuoden aikana ongelmia työn ulkopuolella.Mutta ihmiset ei usko tätä koska eihän eläkkeellä oleva voi voida hyvin ja nauttia elämästään koska ei käy töissä.Työ on usealle tärkeää.Olis sama jos mä tuomitsisin kaikki työttömät koska eivät käy töissä.Työttömän ja mun elämässä ei ole paljoa eroa.Mutta työtön on helpompi hyväksyä ja lusmuilijatkin koska minähän olen sairas ja sairaitten kanssa ei haluta olla tekemisissä. Kävin tässä vähän aikaa sitten labrassa perusverikokeissa.Puhelimessa kaksi kertaa parin päivän sisällä minulta kysyttiin miten voin.Ja tarvitsenko psykiatrian puolelta käyntiaikaa.Eka kerta parin päivän sisällä oli ihan ok juttu mutta ei mulla kahdessa päivässä kerennyt mieli muuttua tai vointi muuttua huonommaksi.El i kun olen saanut diagnoosin 11 vuotta sitten niin mun pitäis nähtävästi voida huonosti koska olen eläkkeellä.Eläkkeellä oleva ei siis saa nauttia ja voida hyvin vaan pitää elää sairaana ja oirehtia.Terveydenhuollossa kerran masennusdiagnoosin saanut on koko loppuikänsä masentunut.Mulla loppui masennusoireet 11 vuotta sitten mutta ei tää mee jakeluun terveydenhuollossa.Tosin itse olin nuo vajaa 10 vuotta ahdistunut mutta kun masennuskyselyn kysymykset on pyllystä niin saa helposti masennusdiagnoosin koska jokaiseen kohtaa on pakko vastata vaikka ne ei koskisi sua.

        Eikös se ole tärkeintä, että itse tietää vointinsa ym., ei tarvitse välittää mitä muut ajattelevat.
        Vaikka onkin eläkkeellä, silti voi voida ihan hyvin ja elää itseään tyydyttävää elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole tärkeintä, että itse tietää vointinsa ym., ei tarvitse välittää mitä muut ajattelevat.
        Vaikka onkin eläkkeellä, silti voi voida ihan hyvin ja elää itseään tyydyttävää elämää.

        Olen itse sinut asian kanssa mutta mitä voit tehdä kun toinen sanoo ettei kannata pitää yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse sinut asian kanssa mutta mitä voit tehdä kun toinen sanoo ettei kannata pitää yhteyttä.

        Jos toinen haluaa, ettei yhteyttä kannata pitää, niin sille ei mitään voi.
        Toisessa ihmisessä ei voi väkisinkään roikkua.
        Saattaahan se ikävältä tuntua, jos joku haluaa niin toimia, mutta ehkä kannattaa toisen toivetta uskoa, elämä jatkuu silti.
        Ei maailma kaadu siihen, jos yhden ihmisen kanssa välit menee poikki.

        Elämän varrella vuosien kuluessa tulee eteen paljon ihmissuhteita, jotka eivät välttämättä jää olemaan yllä vuosikausiksi. Ihmiset joskus tulevat ja menevät, käyvät vain kääntymässä toisen ihmisen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittoi miettimään tuo, kun kirjoitit, että työkyvyttömyyseläkeläisen on vaikeaa saada uusia kavereita.
        Minäkin olen samaisella eläkkeellä, mutta en ole huomannut koskaan, että se vaikeuttaisi tutustumista uusiin ihmisiin tai estäisi saamasta uusia kavereita.

        Onhan se toki kiinni omasta elämästä, mitä touhuaa, missä liikkuu, onko itse kuinka aktiivinen, jne.
        Ei kannata kuitenkaan ajatella, että jonkun statuksen takia olisi kaikki menetetty, eikä kai kaikille uusille tutuille ole ensimmäiseksi pakko kertoa olevansa eläkkeellä, tai syitä siihen eläkkeeseen.
        Itse olen aika avoin ja pystyn puhumaan omista asioistani helpohkosti. En tietenkään itsekään jokaiselle ala avautua elämästäni, mutta heti kun tutustuu vähän paremmin, katson, että on vain hyvä asia, että pystyy puhumaan.
        Eikä ainakaan omalla kohdallani ole ollut mitään ongelmaa asian tai ihmisten kanssa, kukaan ei ole hylännyt siitä syystä, että olen eläkkeellä.

        Ihan niin, ihmisistähän se riippuu miten näkee yksinäisyytensä , mutta ei voi syytellä
        Työkyvyttömyyseläkettä siitä että muka on yksin, ihminen joka haluaa seuraa löytää sitä aina jossain muodossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kaksi pitkäaikaista ystävää ajalta ennen eläkettä jolloin olin työtön.No mitä sanot kun uusi henkilö kysyy syytä eläkkeeseen.Herranen aika kyse on työkyvyttömyydestä palkkatöihin ei elämiseen työn ulkopuolella.Työkyvytön ajatellaan sairaaksi myös kotioloissa.Miksi eläkkeen nimi on työkyvyttömyyseläke.Itselläni ei ole koskaan ollut yli 20 vuoden aikana ongelmia työn ulkopuolella.Mutta ihmiset ei usko tätä koska eihän eläkkeellä oleva voi voida hyvin ja nauttia elämästään koska ei käy töissä.Työ on usealle tärkeää.Olis sama jos mä tuomitsisin kaikki työttömät koska eivät käy töissä.Työttömän ja mun elämässä ei ole paljoa eroa.Mutta työtön on helpompi hyväksyä ja lusmuilijatkin koska minähän olen sairas ja sairaitten kanssa ei haluta olla tekemisissä. Kävin tässä vähän aikaa sitten labrassa perusverikokeissa.Puhelimessa kaksi kertaa parin päivän sisällä minulta kysyttiin miten voin.Ja tarvitsenko psykiatrian puolelta käyntiaikaa.Eka kerta parin päivän sisällä oli ihan ok juttu mutta ei mulla kahdessa päivässä kerennyt mieli muuttua tai vointi muuttua huonommaksi.El i kun olen saanut diagnoosin 11 vuotta sitten niin mun pitäis nähtävästi voida huonosti koska olen eläkkeellä.Eläkkeellä oleva ei siis saa nauttia ja voida hyvin vaan pitää elää sairaana ja oirehtia.Terveydenhuollossa kerran masennusdiagnoosin saanut on koko loppuikänsä masentunut.Mulla loppui masennusoireet 11 vuotta sitten mutta ei tää mee jakeluun terveydenhuollossa.Tosin itse olin nuo vajaa 10 vuotta ahdistunut mutta kun masennuskyselyn kysymykset on pyllystä niin saa helposti masennusdiagnoosin koska jokaiseen kohtaa on pakko vastata vaikka ne ei koskisi sua.

        Jos joku uusi tuttavuus heti kysyy syytä eläkkeellä olooni, jatkan matkaa. Kysymys on tahditon ja kysyjä tomppeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku uusi tuttavuus heti kysyy syytä eläkkeellä olooni, jatkan matkaa. Kysymys on tahditon ja kysyjä tomppeli.

        Harva uusi tuttavuus heti alkuun rupeaa kyselemään työ- tai eläketilannetta.
        Toki jotkut voi loukkaantua joistain kysymyksistä, tai pitää tomppelina, mutta kysymistä kun ei kukaan kiellä.
        Kysyä voi, ja saakin, on eri asia sitten saako kysymykseen vastausta.

        Ja miten se oikeastaan eroaa, jos jo aika alkuvaiheessa kertoo eläkkeestään ja syistä siihen, kuin se, että kertoisi vasta myöhemmässä vaiheessa?


    • Anonyymi

      Kun on huono avioliitto takana niin eipä ole hinkua uuteen......paras yksin

    • Anonyymi

      Yksinäisyten ainakin vanhempana vaikutta siihen.Kuolema korjaa satoa.Ei se onko ollut uraputkessa tai ei perustanut perhettä.Kyllä miehissä on ihan sama asia paljon yksinäisyttä myös ikään katsomatta .Miehet eivät usein ole tällä sitä kirjoittamassa? Joten yksinäisyys ei ole AINA IHMISESTÄ ITSESTÄ KIINNI. Helsingin lähiöstä 11.11. 22.

    • Anonyymi

      Voitteko kuvitella näitä tiettyjen tahojen ”kerhoja”. Kävivät viikottain ”päiväkahvilla” ja pitivät kovaa ääntä psyk. pot. turvallisuudesta. Käytännön tietoa ei kenelläkään. Mukana myös muita korupt. tahoja, joiden pitäisi valvoa ÖITÄ, (kuten psyk. potilaansa lääkehaittojen vuoksi) Sinne yritti päästä mukaan asiasta tietävä punatukkainen nainen, jolla oli painavaa sanottavaa toiminnasta. Kivittivät kuoliaaksi ja polttivat roviolla. ”Tulkitsivat” noidaksi, siis voiko olla totta!!!! Suomessa 1700-luvulla, Seilin saarelle ei ehditty??? Tällaisia juttujakin kuulee. Hiljaseksi vetää. Tämäkin yksi tuntemattoman sotilaan tarinoista, nöyrä kunnioitus Suomen puolustajille!

    • Anonyymi

      Mitä vittua........?? Siis mitä ahdasmielisiä urpoja tällä palstalla oikein pyörii, kun kumppaniks ei kelpaa ihminen, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä tai ei käy töissä.......?
      Ihmekriteerejä miehillä iha ku ihminen ei muuten vois olla ihanteellinen seurustelukumppani, vaikka ei töissä käviskään......... 😁
      Emmä ainakaan mittaa ihmisiä sen perusteella, voihan sitä olla kiinnostava muutenkin........
      Oon itekin nainen ja myös työkyvyttömyyseläkkeellä, tällainen herttainen hullu/sekopää, jonka takia myöski tällä eläkkeellä, tervetuloa vaan tutustumaan, jos uskallatte.........😉😊😁
      Oon ylpee itsestäni tällaisena enkä rupee kenenkään ihmisen takia itteeni muuttamaan........Ihan tervejärkinen siitä huolimatta, itepäinen ja omaehtoinen kylläkin........

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun ihmisellä on kaksi pitkäaikaista ystävää, mitä puuttuu? Kuinka paljon pitää ystäviä olla, ettei olisi yksinäinen?

      Ystävyyssuhteet myös vaativat aikaa, rahaa ja energiaa. Minä ainakaan en jaksa ylläpitää kovin montaa ystävyyssuhdetta. Tuttavia toki riittää joka sormelle ja varpaillekin. Jokainen vastaantulija ei mahdu ystävien joukkoon.
      Elämässä tulee ja menee ihmisiä.

      Juu niin. Onhan mulla kolme kissaakin, jotka sekä antavat että ottavat oman osansa.

      • Anonyymi

        Ei puutu mitään,mutta kun mulla on aikaa tutustua uusiin ihmiin.Mistä päättelet että näen ystäviäni joka viikko?

        Ei se se hampurilaisateria paljoa maksa kun sellasen syö parin kuukauden välein tai harvemmin.Ja kyllä mä jaksabn keskustaan kävellä sen 20 minuuttia.Ei mulla niin huono kunto ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puutu mitään,mutta kun mulla on aikaa tutustua uusiin ihmiin.Mistä päättelet että näen ystäviäni joka viikko?

        Ei se se hampurilaisateria paljoa maksa kun sellasen syö parin kuukauden välein tai harvemmin.Ja kyllä mä jaksabn keskustaan kävellä sen 20 minuuttia.Ei mulla niin huono kunto ole.

        Missä olen sanonut, että näkisit ystäviäsi joka viikko? Sellaista en ole sanonut enkä olettanut missään.

        Sinulla on asiat hyvin ja aikaa paljon. Tutustu toki uusiin ihmisiin, jos koet sen mukavaksi ja sellaista kaipaat.

        Minä en ystävieni kanssa käy hampurilaisbaareissa. Hampurilaisbaarissa poikkean toisinaan ostoskeskuksessa ostosten lomassa yksin. Minusta on mukavampi kahvitella ystävien kanssa kotoisasti, joko omassa kodissani tai heidän kotonaan. Matkoilla ollessa tai muuten poikkeuksellisesti käydään hyvässä ravintolassa. Osaa tapaan säännöllisesti harrastusten parissa.
        Mutta jokainen tietysti toimii omalla tavallaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen sanonut, että näkisit ystäviäsi joka viikko? Sellaista en ole sanonut enkä olettanut missään.

        Sinulla on asiat hyvin ja aikaa paljon. Tutustu toki uusiin ihmisiin, jos koet sen mukavaksi ja sellaista kaipaat.

        Minä en ystävieni kanssa käy hampurilaisbaareissa. Hampurilaisbaarissa poikkean toisinaan ostoskeskuksessa ostosten lomassa yksin. Minusta on mukavampi kahvitella ystävien kanssa kotoisasti, joko omassa kodissani tai heidän kotonaan. Matkoilla ollessa tai muuten poikkeuksellisesti käydään hyvässä ravintolassa. Osaa tapaan säännöllisesti harrastusten parissa.
        Mutta jokainen tietysti toimii omalla tavallaan!

        Minä en juo kahvia eikä kumpikaan ystävistäni juo kahvia,niin miksi mun pitäis hankkia kahvinkeitin kun kukaan ei juo kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en juo kahvia eikä kumpikaan ystävistäni juo kahvia,niin miksi mun pitäis hankkia kahvinkeitin kun kukaan ei juo kahvia.

        Ei kukaan ole käskenyt kahvinkeitintä hankkimaankaan.
        Joku sattui kertomaan omista tekemisistään ja ystävien tapaamisista.

        Toisen/toisten luona voi käydä kyläilemässä, vaikka kukaan ei joisikaan kahvia. Tai pyytää ystäviä omaan kotiin ilman kahvittelua.


    • Anonyymi

      😂🤣😅 viiminen lause oli ihan paras. Iso kiitos.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe