Olin kotona enkä huomanut ettö minun pappani on kotona oltiin kahesta kunnes hän alko kysele oletko neitsyyt sanoin joo hön kysyi multa halutko menettö sen pappa kysyi mutta olen liian nuori olen vielä 9vuotias pappani otti minun kädestö kiinni ja alko nuoli kansani nii hön riisui minun vaattet ja hönen vaattet kun hän tungi hänen … sisäl tuntu iha helvetin hyvällö niin tykkäsin ja alattyi harrasta melkeen joka päivö yhtäkki kuulin että olen raskaana 9vuotiaana yritin kerto papal mutta en ikinä nöhnyt hänet minun vanhemmat suuttui minulle ja en kehtannut kerto totuuden koska se oli liian nolo että 9vuotias paneskele 70vuotiaan kanssa sitten toinen päivö näin minun pappa hön halusi harrasta seksia mutta erillä tavalla harrastettin ja hän ruiskutti hänen siemenestettä minun mahan pääl ai että tuntui mukavalta sitte kerroin minun papal nii hän suuttui ja hön sano että en sais kerto kellekään ja että kohta tehä abortti sitten tehtiin abortti ja hän oppi yhen jutun kannatta käyttä kumi harrastettin aina seksi mä rakastan seksi vaikka olen 11vuotias olen tääläki hetkellä kiimane haluun et joku tungis jotain minun sisäl ja tarina loppu siihe
Kun olin pappani kanssa yksin kotona
Anonyymi-ap
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Mihis vitsikategoriaan tämä oikein sopisi? Vissiin huumoritekstit.
- Anonyymi
Hallituksen kyselytunti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404