Heräsin tänä aamuna näin sitä ennen unta mutta heräsin, kun katsoin ulos siellä satoi lunta se oli tämän vuoden ensikerta.
se minun uneni se oli täynnä verta ja vihaa.
viha ruokki tuntoa joka halusi painaa muistot
unhoon mutta se tuhon ,vihan, koston ja veren nosti
pintaan.
herätyäni oloni oli olni inha ja inhosin itseäni
vaikka mielessäni laskin kaikke tuon tuhon
hintaa. MITÄ.???
Uni JOSTAIN VIHAN TAKAA
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Viha kosto tuomio kenellekkää eikä tuhon tuominen veren teoin sanoin, niin ei se mitään korjaa asia niin jos tuohon uskon tukeudun asiaan horjuvaan vaan mitä voin tehdä, ehkä torjun vanhan vihan.
niin menen vaikka tyhjin mielin teen näin menen
ja haravoin vanhan pihan josta on tullut koti
ja unohdan vanhan vihan. - Anonyymi
siis ihan totta inhaa oli viha vanha muistot
ne veren sai vuotamaan näisä mielin
tieni olisi väärä ja päämärä tuho
turhaa on kaikki tuo uho
koeta jo unohtaa ei mitään korjaa
järjetön tuho tai kuolama
älä edes ajatellessa tuho, uhoa
tai lopulta olet tuhkaa joka
on olematon uhka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237