Reseptejä ei uusita. Lääkäriaikoja ei saa. Mikä mättää, uusi TK, vanha jähmeys.
TK: touhu jähmeetä
14
662
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on kyllä oli tämänpäiväinen käynti sielä p...stä. että kyllä se on yksityis puolelle mentävä että hoitoa jos sieltä saisi.
- Anonyymi
Itellä on tilanne, että Sairastuvan työterveys pompottanut oman firmansa erikoislääkäriltä toiselle, jotka ovat hymistelleet erimielisinä.
Terveyskeskus sen sijaan otti ongelman vakasti ja laittoi tutkimuksiin KYSiin. Siellä jopa tutkittiin ja asiat alkoivat selkeytyä.
On totta, että yksityiseltä saat paremmin hoitoa, jos maksat itse. Työterveyden piikkiin menevät spesialistikäynnit tuppaavat jostain syystä olemaan turhia. Ottavat helpot rahat pois, eikä muuta.
- Anonyymi
Omituista touhua Sote alueella, pahoinvointi ja toivottomuus, lissäntyy Savon muoalla!
- Anonyymi
Pöljä on uusi brändimme päivän lehden mukaan. Nimi siis tk:n kylkeen. Itse sain tk:n avajaisissa kaksi muoviämpäriä eli kiitos siitä.
- Anonyymi
Miksi annetaan aika esim. Liikuntalääkärille. Ei hän tutki sitä vaivaa minkä takia sinne menin. Hoitaja joka näitä aikoja antaa vähän pitäs olla ajan tasalla kelle lääkärille sen ajan antaa.
- Anonyymi
Nää on näitä keikka lääkäreitä joita käy tkssa.
- Anonyymi
IsoVee hommaa viimeisinä päivinä sikun jäbille ohituskaistan tk:e. Menemme pääväylän 2krs. ovesta jos joskus kutittaa alapäästä. Joudutte tavan hiirulaiset sitten odottamaan ku kundeja hoidetaan eli hyvin toimii meille.
- Anonyymi
Rahat kulu uuteen hienoon lasipalatsiin nii ee oo ennee varroo miärätä liäkkeitä.
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat. Olen saanut reseptit hyvin uusittua ilman terkkarikäyntiä ja muutenkin hyvää palvelua. Lääkäriaikojakin olen saanut varsin hyvin.
Tilanne paranee entisestään uuden terveyskeskusrakennuksen myötä. Nyt saadaan lääkäreiden ja hoitajien avoimiin työpaikkoihin hakijoita. Voidaan pääosin luopua käyttämästä keikkalääkäreitä.- Anonyymi
Pankkikeikalle oma liäkärj mukkaan jos sattuu ampumavälikohtaas tae jokkii muu kohtaas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkikeikalle oma liäkärj mukkaan jos sattuu ampumavälikohtaas tae jokkii muu kohtaas.
Tero puikottaa kaks tollasta päivässä senkin viäräleuka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero puikottaa kaks tollasta päivässä senkin viäräleuka.
Jos katsot hyvin tarkkaan, huomaat, etteivät sinun varpaasikaan ole aivan suorat.
- Anonyymi
Kuinkahan paljon Suomella olisikaan velkaa, jos PerusSuomelaiset olisivat saaneet örveltää vallankahvassa viime vuodet???
Luetellaanpas PS:n talousekspertit:.....no ei tuu mieleen ...- Anonyymi
Kuuleha sie pöljä. Luettele nykyisen hallituksen portit...noo ei tule mieleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746