Selvänäköä toivottu vastaus

Anonyymi-ap

Olen kuullut selvänäkö apua toivottavan, olen ollut sairaana ja pyydän anteeksi kun en ole vastaillut. Autan yhä voimavarojeni puitteissa, yhteyden saatte sähköiseen postiosoitteeseeni: [email protected]

6

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei Almix, olet vastannut mulle näin 17.3.2010:

      Hei! Olet joutunut kestämään suuren surun, eron jostain rakkaasta miespuolisesta ihmisestä, tämä näyttää yhä rasittavan mieltäsi kovin. Tänne nousee mies(poikalapsi), jonka terveydessä on nyt ongelmia, mutta hän saa siihen apua. Työasioihisi en saa valitettavasti nyt mitään suurta muutosta näkymään, pieni työ kohdallesi on tulossa, tarkoittaa osa-aikaista tai lyhytaikaista, mutta tuo pientä helpotusta talouteen ja näyttää piristävän sinua kovasti. Rakkaudessa sinulle on tulossa puolen vuoden päästä, vaaleahko mieshenkilö, jonka kanssa kemianne sykkääväät kunnolla, hänen kanssaan teillä on mahdollisuus pidempään yhteiseen tulevaisuuteen jos haluatte niin, ja nämä päätökset teettekin aika pian tavattuanne.

      Tässä lyhyehkö vastaus pääasioista joita sain sinulle näkymään. Kaikkea hyvää kevääseen!
      t.almix

      Vieläkö näkyy samaa, ei oo ketään tullut? Tykkäisin kyllä enemmän tummasta...

      • Anonyymi

        Mieli ei auta, kun henki on kuollut. Hei oletko sinä valmis siihen, mikä tulee sänkysi yläpuolelle, kun heräät keskiyöllä. Oletko nähnyt koskaan ihmisen poikaa herättyäsi yöllä. Voin kertoa se voi tapahtua sinulle pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli ei auta, kun henki on kuollut. Hei oletko sinä valmis siihen, mikä tulee sänkysi yläpuolelle, kun heräät keskiyöllä. Oletko nähnyt koskaan ihmisen poikaa herättyäsi yöllä. Voin kertoa se voi tapahtua sinulle pian.

        Voin lyödä vetoa ettei tapahdu.


    • Anonyymi

      Eikä oo toteutnut vieläkään...

    • Anonyymi

      Olisi piristys kyllä katsaus

    • Anonyymi

      Älä leiki näkijää. Se sairaus voi viedä sinulta hengen ihmisen lapsi. Joudut kadotukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe