Ensin huomioni kiinnittyi aivan upeaan ja dynaamiseen ulkonäköön ja ylelliseen sisustaan jossa viihtyy paremmin kuin kotona. Varsinainen riemu alkoi kun painoin kaasupoljinta ja bZ4X hyökkäsi liikkeelle kuin ohjus, mutkissa mentiin aivan huimaa vauhtia ja alkoi jo mahassa vääntää. Ajoin jotain 400 kilometriä ja ajomatkaa olisi ollut vielä jäljellä vaikka kuinka paljon. Ei voi muuta todeta kuin bZ4X on autoilun uusi ulottovuus ja huippu.
Toyota bZ4X koeajo
Anonyymi-ap
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
Subaruna huomattavasti paremman näköinen, suosittelen Subarua mieluummin. Toyota tosi ruma varsinkin keulasta.
- Anonyymi
Dynaaminen=umpiruma
- Anonyymi
Kai muistit vetää kumisesta seikkailusormesta? Siitä ku nykäsee niin sitten Tojo vasta paneekin haisemaan.
- Anonyymi
Joopa joo. Ei muutes pidä paikkaansa. Missään et ole voinut koeajaa tuota toyoa 400 km lenkkiä.
Ihan satu juttu - Anonyymi
Minä askartelin Toyota bZ4X:n Hondan aggregaatin, toimii hyvin mutta välillä on hieman hutero olo kun pakokaasut keräytyy hyttiin.
- Anonyymi
Upea innovaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648163Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592502- 71856
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 55803
- 64802
- 12770
- 46766
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693