Paljonkohan Siivikon sisu tienasi

Anonyymi-ap

Löikö tubetus miten hyvin leiville viimme vuona?

162

6003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivaa liksaa helpolla.

    • Anonyymi

      Ukon kannattaisi hakeutua kaupalliseen yhteistyöhön jonkun tunnetun nenäkirurgin kanssa. Saisi patin poistolla enemmän, mitä nyt tulee huonoa armeijan eläkettä.

      • Anonyymi

        Kyllähän asia on niin, että Suomessa eivät osaa tehdä nenästä kunnollisen näköistä.


      • Anonyymi

        Onko Ukko ollut armeijassa kouluttajana, jotain tuttua on mutta minä olin siellä jo - vuodesta 1974 Hiukkavaarassa asevarastolla ja näin kaikenlaista siellä oloni aikana.


    • Anonyymi

      On se kumma veivaaja tuo ukko, esittää muka jämerää miestä, vaan kotityöt on rempallaan. Siellä on sen sahayrityksen ympärillä jos minkälaista puukasaa, ei saa mitään tehtyä muuten kun kamera kourassa pikkuhetken, ja monta muuta asiaa on pihapiirissä rempallaan kun ottaa humioon kuin jäsyä miestä hän esittää.
      Talon kattaminenkin kesti melkein koko kesän ja oltiin niin viisaan kuuloista, että ihan neroksi taisi itseään kutsua.
      Traktorikaupat jo soitti ukon teennäisen nerokkuuden kun ei ymmärtänyt koneasiosta enempää kuin se kuuluisa sika tuulimyllystä.
      Sekä lisäksi ukko koettaa esittää ihan tavallisia jokapäiväisiä töitä muka omina keksintöinään, ilkeää vielä käyttää Siivikon vanhan urheiluseuran nimieä keksimänään taiteilijanimenä.

      • Anonyymi

        Ukko on samanlainen kameran linssille kumartaja, kuin Kiuruvedellä Metsolan Juoni. Kameran linssille kyllä ilveilee ja vääntelee naamaansa ja esittää iloista ja hyväntuulista kauppiasta.
        Kun asiakas sitten menee myymälään ja odottaa näkevänsä siellä iloisen ja hyväntuulisen kauppiaan, mikä videollakin esiintyy niin yllätys onkin suuri, kun myymälässä kauppias on naama norsun vi*ulla, sekä murjottaa ja mököttää asiakkaalle. Iloisuudesta ja hyväntuulisuudesta ei näy häivääkään kauppias Juonin kasvoilla.


    • Anonyymi

      Nouseva trendihän se on sisun tubetulo,ensivuonna tulot kertautuvat kun vaan jaksaa ahkeroida ja seuraajaluku nousee.

    • Anonyymi

      Lapikonetestiä uotellaan. Taitaa mennä ens vuoden puolelle?

    • Anonyymi

      Siivikon ukon katsojamäärät on rajussa laskussa! Tuppilautaseinällä 24 000 katselukertaa ja uusimmalla peltikärryn työntelyvideolla enää 6 400 katselukertaa. Alamäki on alkanut!

    • Anonyymi

      Ukko pitää tänään Siivikossa ihan ikiomat NENÄPÄIVÄT.

    • Anonyymi

      Lisärahaa tulee,kelpaisi kaikille,nam

    • Anonyymi

      Halutaan Isänpäivänä katsoa video Siivikon ukon nenästä. Päästään nauramaan... porukalla!

      • Anonyymi

        Olet seurannassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet seurannassa

        Taasko? Ettehän pysyneet perässä viime kerrallakaan...


    • Anonyymi

      Onko Siivikossa ollut tänään Nenäpäivä-Show?

      • Anonyymi

        Juu muotoillaan sinulle uusi nenä


    • Anonyymi

      Ei pysty Siivikon ukko tuohon, mihin Metsa Man pystyy. Metsa Manin pitäisi ryhtyä Pirren kanssa tekemään perillisiä, että ei mene Oton ja Metsa Manin perinnöt valtiolle.

    • Anonyymi

      Siivikossa varmaan isot juhlinnat Isänpäivänä. Jälkikasvu saapuu juhlimaan isää sankoin joukoin, kun olivat niin aktiivisesti auttamassa vanhuksia kesällä uuden peltikaton tekemisessäkin.

    • Anonyymi

      Varmaan ihan OK tienestit sisulla.

      • Anonyymi

        Tuskinpa oli! Oikeaa tietoa näkyviin!


    • Anonyymi

      Ei ukon videoita kukaan jaksa muuten seurata paitsi silloin, kun se tekee niillä jotain remonttia. Kansan syvissä riveissä olevat videon kommenttikentän puupäät yrittää sitten tehdä itse samoja hommia. Harvahampaat sun muut Juntti-Einarit hihkuu uunin pankolta, että "nyt oli hyvä video".

    • Anonyymi

      Minkälaista traktorikauppaa se ukko oli tehnyt, muistaako kukaan.

      • Anonyymi

        Sitä oli kuulemma kusetettu ja itki siit tubes.


    • Anonyymi

      Koittakaa tienata toimeentulonne.sisun tulot on itse ansaittuja,suosio tuo myös tulovirtaa.

    • Anonyymi

      Siivikon ukko ei ole yhtään mitään Metsa Maniin verrattuna.

    • Anonyymi

      Metsa Man sai uusimmalla videolla käsin öljyväreillä maalatun muotokuvan itsestään. Siivikon ukolle ei kukaan vaivaannu lähettämään edes vesiväreillä maalattua kuvaa ukosta.

    • Anonyymi

      No voivoi,varmaan toipuu ajan kanssa tauluttomuudesta.😂

      • Anonyymi

        Ei siitä Siivikon ukon naamavärkistä kukaan halua kuvaa piirtää, saati öljyväritaulua maalata. Nenäkin on niin ruma.


    • Anonyymi

      Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle... hautuumaalle. Sinne joutasin olen niin onneton...

    • Anonyymi

      Tule ukko jylkäs jakin kiekeröön niin laitetaan sulta nenä yhtä huonon näköiseksi kuin itselläni on. Miksi ihminen saa tämmöisen kärsän? Kysyn vaan...

    • Anonyymi

      Ukko on kingi omassa sarjassaan se on myönnettävä. Mutta itse olen täysi nolla. Ei ole minusta mihinkään...

    • Anonyymi

      Kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Älä kommentoi


    • Anonyymi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Kas vain mikä kasvain sanoi urologi, kun ukon nenän näki. Tuollaisia epämuodostumia näkee joskus virtsarakon tähystyksessä.

    • Anonyymi

      En koskaan ole saanut isältäni oikeaa ja samaa miehen mallia mitä siivikon ukossa on. Yöt näitä pitää vatvoa kun mikään ei auta...

    • Anonyymi

      Häpeän itseäni ja se on ukon syytä

    • Anonyymi

      Kumpa voisin olla ihan tavallinen ja normaali? Miksi olen tämmönen ruumiillistunut ja henkisesti vinoutunut epämuodostuma? Se on vain ja ainoastaan ukon syytä. Tule ukko jylkäs jakin kiekeröön!

    • Anonyymi

      Sisun tuloja en tiedä,mutta siistit mestat ja koneet on.menee varmaan ihan hyvin.

    • Anonyymi

      Isänpäivä on maailman kurjin päivä koska se muistuttaa kaikesta siitä mitä isäni ei ole ja mitä kaikkea haluamaani näen ukossa. Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan...

    • Anonyymi

      Kas vain mikä kasvain sanoi armeijan lääkäri, kun ukko armeijaan pyrki. No, kyllä se meille kelpaa. Tykinruokaa tarvitaan aina. Mehtäkyläset laitetaan tykin ruuaksi ja kaupungin pojille annetaan paremmat hommat armeijassakin. Ihan niin kuin Venäjällä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan ymmärrä tätä paskaa elämääni?? Ihan tolloa porukkaa kaikki tyyni ukon nuoleskelijat. Miksi ukolla on kaikkea sitä mitä itse en koskaan tule saamaan?

    • Anonyymi

      Hoh, hoo... Siivikon kamelilta katkesi selkä. Eipä tullut myhkyräisen nenän takaa enää uutta videota.
      Tulepas ukko tänne Taivalkoskelle Jylykäs Jakin kiekeröön, niin katsotaan kuka on kuka?

    • Anonyymi

      Niin lopetti ukko vilimien tekemisen painostuksen alla. Nyt pääsen rauhaan maalle... hautuumaalle... Eipä tämmösellä elämällä mitään virkaa...

    • Anonyymi

      Uskon että pärjää taloudellisesti kivasti,ei ollut vielä tulot juorupalstalle.

    • Anonyymi

      Nyt teit ukko kyllä viimesen tempun! Nyt on lähellä että laitetaan ukon nenä yhtä ruman näköseen kuntoon kuin mitä oma nenäni on! Hoh, hoo...

    • Anonyymi

      Ukko velttoili ja laiskotteli liian pitkään sahatukkiensa kanssa. Nyt on tukit sinistyneet jo pilalle sahatavaran tekoon. Ei kusiparin kannata tehdä noista tukeista polttopuitakaan, kun heidän polttopuunsa on täynnä rukkasten jälkiä.

    • Anonyymi

      Ei ole opettanut isäni minulle koskaan mitään ja siitäkös olen katkera.. Lopeta ukko se vilimien tekeminen että pääsen rauhaan maalle... hautuumaalle. Sinne joutasin...kun en mitään osaa...

    • Anonyymi

      Nauretaan sinisten lautojen sahaajalle... porukalla...

    • Anonyymi

      Uhu... uhu... sinisiä lautoja... nauretaan porukalla...

    • Anonyymi

      Hommaa lasit idiootti
      Ei mitään vikaa puutavarassa

      • Anonyymi

        Älä kommentoi


      • Anonyymi

        Molopää, ota silmä käteesi ja katso Pinokkio-nenän uusin video alusta asti! Eikä ole muka sinistynyttä lautaa? Tuommoisia sinistyneitä tukkeja ei huolittaisi sahoille sahatukkina ollenkaan. Mehtäkylän Tollot on Mehtäkylän Tolloja.


    • Anonyymi

      Kun elämä on aivan tyhjää ja köyhää niin johonkin on pahaa oloa saatava purkaa. Kai te sen ymmärrätte ukon nuoleskelijat?

    • Anonyymi

      Sisu myhäilee tyytyväisenä rouvineen,suosio kutkuttaa.toivottavasti ei ylpistynyt ja ylenkatso rahvasta.

      • Anonyymi

        Kyllä kahtoo nenä pystyssä? Vanha viitakon sanonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kahtoo nenä pystyssä? Vanha viitakon sanonta.

        Heh, heh... kirjaimellisesti on ihan nenä pystyssä. Nauretaan... porukalla...


    • Anonyymi

      Minä kyllä soitan Kamsanradioon ja kehun, että kannattaa Katsoa Sisun videoita.
      Ei häpeä tubettaville konemiehille.

    • Anonyymi

      Käykää joku katsomassa verotoimistossa, mitä se pattinenä tienasi viime vuonna? Saman rahan saa kyllä sossustakin tekemättä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Niin siinä nyt kävi, että ukon videoitten katsojamäärät ja yläpeukut romahti alas siitä ajasta, kun eukkonsa kanssa nyhräsi koko kesän siellä mökkirähjän peltikatolla.
      Niin se kansa hylkää HUONOT tubettajat, mutta Metsa Man sen kuin vaan lisää suosiotaan ja katsojalukujaan.
      Ukon armeijatyylinen puhe tuntuu vastenmieliseltä katsojien mielestä ja hylkäävät ukon...

    • Anonyymi

      On niin teennäisen oloinen ukko, että naurattaa oikein ja tekemiset sitä myötä, välillä yrittää esittää jotakin kirjanoppinutta, mutta jo seuraavassa lauseessa menee sivistyssanat sekaisin.
      Kaikkihan me ukon tunnemme täällä ja tiedämme minkälainen tekopyhä törötys hän on, ratsastaa mieluusti toisten ansioilla ja suuttuu sekä kääntelee toisten päälle omia mokiaan kuten sen traktorikaupankin töppäyksensä.

    • Anonyymi

      Onhan se mukava saada lisärahaa ja katsojia omien askareiden kuvaamisesta.mukavaa lisätienestiä ja laitteita.itse sisu on omalla työllään suosionsa saanut.

    • Anonyymi

      Tosihan se on että tekee mieli arvostella niitä jotka osaa ja tekee. Mutta minkäs teet kun elämä on täyttä paskaa ilman mitään sellaista sisältöä mitä kunnon työtä tekevillä ihmisillä on. Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle... hautuumaalle. Sinne nuoresta iästäni huolimatta joutasin. Olen niin onneton... ei kukaan minua huoli mihinkään...

    • Anonyymi

      Siivikon ukko armeijatyylisine puheineen on yhtä vastenmielinen, kun Mollbergin "tuntemattomassa" everstiluutnantti Karjula. Onneksi Karjula sai ansionsa mukaan. Edes omat joukot eivät hänestä välittäneet.
      Metsa Man on taas yhtä pidetty, mitä vänrikki Koskela oli kaikissa "tuntemattomissa". Todellinen "kansan mies" ilman typerää teeskentelyä, mitä Siivikon ukko pitää ihan omana tavaramerkkinään.
      Yli 51 000 kanavan tilaajaa Metsa Manilla. Siivikon ukolla 6 000 kanavan tilaajaa. Nälkämaan ukko on jo tuolla näytöllä "survottu suohon".

    • Anonyymi

      Kyllä kai te tollot nuoleskelijat sen ymmärrätte että olen ukolle tavattoman katkera siitä mitä itse en koskaan ole saanut enkä voi saavuttaa. Olisitte samassa nujerretussa asemassa niin tietäisitte miltä se tuntuu...

    • Anonyymi

      Sisulta tiukkaa sotilaallista kuria ja opettavaista videota,Pudasjärvi tarvitsee esikuvia.LEPO.😂

      • Anonyymi

        Nauretaan sille pattinenälle... porukalla...


    • Anonyymi

      Jos vain tietäisitte mitä olen joutunut kokemaan. Kaikki on ukon syytä...

    • Anonyymi

      HÄLYTYS !! Ukko on nähty polkevan sähköavusteisella polkupyörällä tuulivoimalatyömaalle päin.
      Päästäkää verikoirat irti, että purevat ukkoa reisiin ja pers'kannikoihin. 700 kilon purentavoima susikoiran leukaperissä tekee nannaa ukon pers'kannikoissa. Työmaalle ei tulla tekemään vilimiä noin vaan silloin, kun mehtäkylän mölliäistä sattuu vilimien teko huvittamaan.

    • Anonyymi

      Tulehan ukko jylykäs jakin kiekeröön niin laitetaan sulta nenä yhtä huonon näköseksi kuin omanikin on

    • Anonyymi

      Kas vain mikä kasvain, sanoi peräaukkojen tähystykseen erikoistunut lääkäri, kun ukon nenän näki. Juuri tuommoisia rumia epämuodostuneita myhkyröitä näkee usein Koillismaan nälkiintyneellä väestöllä peräpukamien yhteydessä.

    • Anonyymi

      Ukon videolle ja kommenttikentän kommenteille nyt on äkkiä alapeukut annettu, mutta Metsa Manin videoilla on satamäärin kommenttikentissä kommentteja monella eri videolla päivässä.
      Se alkaa käymään jo ihan oikeasta työstä, kun Kosolan Saikulle antaa yläpeukut kaikkiin mahdollisiin kommentteihin ja vielä monelle eri videolle saman päivän aikana.
      Kyllä siinä nyt niin on käynyt, että Pohjois-Savo päihittää Koillismaan 6-0 tubettajien vertailussa.

    • Anonyymi

      Tänne koti maisemiin juontavat juurensa kaikki ikävät kokemukseni. Elämäni on vasta alussa eikä muuta ole muistoissa kuin pelkkää kurjuutta. Kaikki on pilalla. Kaikki on ukon syytä. Elämäni on tyhjää täynnä. En osaa mitään olen täysi nolla... lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle...hautuumaalle. sinne joutasin.

    • Anonyymi

      Kirjota sisulle,ripeä mies lapioisi sulle kodin ennenkuin maa routii.

      • Anonyymi

        Älä kommentoi


    • Anonyymi

      Hoh, hoo... onko ukolle jäänyt tikkuja pettuleivästä peräpukamiin, kun on aina niin naama norsunvi*ulla ja muutenkin niin tympeän näköinen?
      Osaako se murjottaja nauraa ollenkaan? Osaa kyllä! Kun oli siellä erämökillä (minne pääsi reittä pitkin) niin kaatui selälleen kaivurin tekemään mätästyskuoppaan. Ukko nauroi... ängh, ängh, ängh, ängh... auta minut ylös... ängh, ängh, ängh, ängh...

    • Anonyymi

      Sairas

      • Anonyymi

        Älä kommentoi


    • Anonyymi

      Kertokaas nyt joku nälkämaan lappalainen, että missä pohjoisen korpivaruskunnassa se ukko oli "parhaan nuoruutensa" töpinän hevosmiehenä?
      Eihän me täällä Rikkaassa Etelässä isojen lihapatojen äärellä voida kaikkia teidän lappalaisten asioita tietää. Oletteko saamelaiskäräjäasiassa Inarin saamelaisten vai ylempänä Suomessa asuvien porosaamelaisten puolella?
      Vieläkö siellä lappalaiset uskoo, että kun kuolee, niin muuttuu osaksi "pohojosen peuraa"... hoh, hoo... ängh, ängh, ängh, ängh...
      Onko teillä siellä niitä seitakiviä? Uhraatteko metsien Jumalille romu-robotalla sahattuja sinistyneitä lautoja... hoh, hoo... ängh, ängh, ängh, ängh...
      Vieläkö joikaatte... nunnuka, nunnuka, lai, lai, lailaa... nunnuka, nunnuka, lai, lai, laa... hoh, hoo... ängh, ängh, ängh, ängh...
      Onko teillä huonot, mustuneet ja risaiset karieksen tuhoamat hampaat ja oletteko ahneita viinalle? Paukutatteko lappalaisten 500 vuotta vanhoja noitarumpuja ja tihrustatte sumeilla silmillänne, mihin asentoon luun kappaleet asettuvat noitarummun päällä... hoh, hoo... ängh, ängh, ängh, ängh...
      Nunnuka, nunnuka, lai, lai, lailaa... nunnuka nunnuka, lai, lai, laa...

    • Anonyymi

      Nauretaan lappalaisille... porukalla...

    • Anonyymi

      Olen niin onneton ja väsynyt. Kaikki on ukon syytä. Lopeta ukko vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle...hautuumaalle. Sinne joutasin. Ei tämmösellä elämällä ole mitään virkaa...

      • Anonyymi

        hoh, hoo... sulla jäi sama levy soimaan... koetapas keksiä vaihteeksi jotain uutta, vai eikö aivokapasiteetti riitä? Hoh, hoo...


    • Anonyymi

      Ukko velttoili ja nahjusteli liian pitkään niiden sahatukkien kanssa. Nyt ne menivät piloille sahatavaran osalta, kun pääsivät sinistymään.
      Miksi ukon jälkikasvu ei tullut auttamaan vanhuksia kiireisempään aikaan? Perinnönjakoon kyllä muistavat ja ehtivät tulemaan oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Yksin saa hoitaa tämänkin ukon arvostelun? Kaikki tyyni olette ukon nuoleskelijoita. Mutta arvostelen ja keskustelen vaikka yksinäni... niin kuin muutenkin olen yksin...

    • Anonyymi

      Eikö katteet ole vielä tutkineet sisun verotietoja?ihme vätyksiä ettei senverran jaloitella.ripiripi kyseleen kiireesti.sais lisäbuustia ja aihetta tämä yksinpuhelija.😂

      • Anonyymi

        Älä kommentoi


    • Anonyymi

      Siivikon ukko on samanlainen vätystelijä, mitä myös Kone Man on. Molemmat patistaa eukkonsa vieraalle töihin ja itse lorvailevat kotosalla.

    • Anonyymi

      Onko Siivikon ukko entinen koulukiusattu?

    • Anonyymi

      Haittaako jos perheeseen tulee tuloja monesta paikasta.

    • Anonyymi

      Kertokaa nyt toisetkin ukosta jotain että ei tarvitseisi kaikkea omasta päästä keksiä? Minä pyydän.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Asuuko se ukko siellä Siivikossa Persläventiellä?

    • Anonyymi

      Osallistukaa nyt saat*na edes joku ukon arvosteluun että ei kaikkea tarvisi yksin omasta päästä keksiä? Oletteko noin nuoleskelijoita kaikki? Elämä on muutenkin täysin piloilla ja päin hel*ettiä. Vielä pitää kestää että joku siivikon ukko menestyy ja pärjää hyvin.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Annatteko tosiaan ukon menestyä ilman että laitetaan ukko kärsimään menestyksestään. Minä en ikimaailmassa voi semmosta hyväksyä. koko elämäni on pilalla ja kaikki on yhä pa*kaa. En osaa mitään enkä enää kykene mihinkään. Se on ukon syytä

      • Anonyymi

        Mitä itket itkupilli? Tee jotain äläkä vain itke.


      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Kyllä huomaa

    • Anonyymi

      Sehän tuo ukko nuorempana kesäaikaan pruukasi kulkea pitkin Puolangantien luiskia jalkaisin ja aina auton tullessa ryhtyi hullun lailla kiskomaan heinätuppaita tien luiskasta ja viskeli niitä korkealle ilmaan.
      Myös helteellä ukolla oli tapana kantaa sangolla vettä tielle, jonkun ohikulkijan kysyessä tuon työn tarkoitusta oli ukko vastannut äkäisenä, että helteellä tietä on kasteltava.

      • Anonyymi

        Kiitos ilmoituksesta !! Tämä oli erittäin hyvää ja mielenkiintoista tietoa ukon nuoruudesta. Lisää vaan tarinoita ukon nuoruudesta niin kouluajoilta kuin armeija-ajaltakin.
        Se tanssivideo, mikä oli kuvattu sieltä rantahietikolta antoi kyllä hyviä viitteitä siihen suuntaan, että ei ole ollut ukolla nuorena "kaikki inkkarit kanootissa".
        Ne on nuo mielenterveysongelmat noilla tubettajilla olleet nuorempana enemmän sääntö kuin poikkeus. Metsa Man ja Kone Man on kumpikin itse kertoneet horjuvasta mielenterveydestä nuoruusvuosiensa aikana, mutta he kumpikin ovat onnistuneet muuttamaan sen kokemuksen suureksi kansan suosioksi ja ovat nyt menestyviä tubettajia.
        Ainoastaan Siivikon ukko ei ole onnistunut realisoimaan nuoruusvuosiensa omituisia sekoiluja suureksi kansan suosioksi tubettajana aikuisiällä.


      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Siinä on olemassa aina se mahdollisuus, että kun tubettaja tunkee itse vapaaehtoisesti oman naamansa YouTubeen kaikkien katseltavaksi ja arvosteltavaksi, niin joku aina ryhtyy "paljastamaan luurankoja" tubettajan omasta menneisyydestä.
      Tästä tubettaja voi syyttää vain ja ainoastaan omaa itseään. Kuka käski mennä työntämään omaa naamaansa julkisuuteen kaikkien katsottavaksi?
      Lopeta ukko vilimien tekeminen, niin unohdetaan koko juttu.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Ei ole mitään rajaa sillä mitä kaikkea ilkeyksiä olen ladellut ja aion ukosta kirjoittaa tällä palstalla koska mitään muuta en enää voi. En kadu mitään. Tällä palstalla olen kuningas. Vain ja ainoastaan ukko on syypää kärsimykseeni ja siihen että minusta ei ole tullut eikä koskaan tulekaan yhtään mitään. Minut on nujerrettu. Yhteiskunta ja ukko saa maksaa. Olen täysi nolla. Lopeta nyt hyvän sään aikaan ukko se vilimien tekeminen niin pääsen rauhaan maalle... hautuumalle. Sinne joutasin kun elämälläni ei ole muutakaan virkaa.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Ihan kivasti varmaan tienaa,kävitkö jo utvimassa sisun tienat.

    • Anonyymi

      Turha on tubettajan itkeä, jos tulee somessa pa*kaa niskaan. Itse hän on täysin vapaaehtoisesti ilman kenenkään tekemää pakottamista tehnyt valintansa ja mennyt YouTubeen esittelemään turpaansa koko maailmalle. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
      Lopeta ukko vilimien tekeminen, niin some hiljenee sinun osaltasi.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Hyviä videoita ja mukavaa et joku uskaltaa..
      Ne jolla nykkii kateus niin kannattaa tehdä muuta.

      • Anonyymi

        On se ukko kummallinen tubettaja, kun poistaa nähtäviltä juuri ne videot, joita kansa haluaisi kaikkein eniten katsoa. Esimerkiksi kaikki ne videot, jotka liittyvät sen isomman International traktorin ostamiseen ja konevälittäjän täysin turhaan sättimiseen ukon taholta. Ukko osti hölmöyksissään vajavaisesti toimivan käytetyn traktorin ja vaati konevälittäjää korjaamaan siitä traktorin edellisen omistajan tekemän virheen, josta konevälittäjällä (eikä ukolla) ollut kaupantekohetkellä mitään tietoa.
        Edellinen omistaja oli vaihtanut traktoriin täysin vääränlaisen moottorin öljynsuodattimen, minkä seurauksena traktorista loppui voima, kun konetta kuormitettiin. Kun vika lopulta löydettiin ja traktoriin laitettiin oikeanlainen öljynsuodatin, alkoi traktori toimimaan normaalisti.
        Ukko alkoi sen jälkeen vielä videolla sättimään omia tukijoitaan, että "saisitta hävetä ja pyytää Vil*eltä anteeksi". Kiittämättömyys on maailman palkka. Sen saivat karvaasti kokea ne videon katselijat, jotka olivat asettuneet ukon puolelle siinä vaiheessa, kun traktorin vikaa ei oltu vielä saatu selvitettyä.


      • Anonyymi

        Älä kommentoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ukko kummallinen tubettaja, kun poistaa nähtäviltä juuri ne videot, joita kansa haluaisi kaikkein eniten katsoa. Esimerkiksi kaikki ne videot, jotka liittyvät sen isomman International traktorin ostamiseen ja konevälittäjän täysin turhaan sättimiseen ukon taholta. Ukko osti hölmöyksissään vajavaisesti toimivan käytetyn traktorin ja vaati konevälittäjää korjaamaan siitä traktorin edellisen omistajan tekemän virheen, josta konevälittäjällä (eikä ukolla) ollut kaupantekohetkellä mitään tietoa.
        Edellinen omistaja oli vaihtanut traktoriin täysin vääränlaisen moottorin öljynsuodattimen, minkä seurauksena traktorista loppui voima, kun konetta kuormitettiin. Kun vika lopulta löydettiin ja traktoriin laitettiin oikeanlainen öljynsuodatin, alkoi traktori toimimaan normaalisti.
        Ukko alkoi sen jälkeen vielä videolla sättimään omia tukijoitaan, että "saisitta hävetä ja pyytää Vil*eltä anteeksi". Kiittämättömyys on maailman palkka. Sen saivat karvaasti kokea ne videon katselijat, jotka olivat asettuneet ukon puolelle siinä vaiheessa, kun traktorin vikaa ei oltu vielä saatu selvitettyä.

        - - -


    • Anonyymi

      Lopeta ukko vilimien tekeminen, niin saat rauhan.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Olen niin onneton. Elämä on täyttä paskaa ja se on ukon syytä. Minut on nujerrettu. En osaa enkä pysty mihinkään. Olen täysi nolla. Ukko ja yhteiskunta saa maksaa.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Olin yllättynyt yli 20000€ tienannut. 👀👀

      • Anonyymi

        Höpö..höpö


    • Anonyymi

      Kylläpäs ukko työllään tienaa?! Minä en saa sosiaalihullosta ku pikkusen kalijarahhaa

    • Anonyymi

      Hyvähän se on tienata hiuka tubestakin,ihan kiva alku 20ke jos pitää paikkansa.jotain on tehty oikein,arvostan.

    • Anonyymi

      Kannattaa tehä töitä niin aina siitä jotain palkkaakin saa. Voishan sitä joku itkuiikka kokeilla tienata itkuvirsiä veisaamalla. Vaan kun ei laiskuus anna myöten.

    • Anonyymi

      Yhyy on se ukko kummallinen tubettaja yhyy... poistaa juuri ne videot joita kansa haluaisi nähdä yhhyyyy...yhyy...sitten tekee sovinnon traktoritrokarin kanssa yhyyy yhyyy yhyyyyyyyyy..... sanoo vielä että pyytäkää villeltä anteeksi YHYY YHYY BYÄÄÄÄHHÄHÄÄÄÄ...

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Sehän on 20 000 € ukon huono eläke armeija-ajalta. Jos siinä on 1500 € tubetuloja, niin enpä hurraa huutoja päästelisi. Tuosta näkee hyvin, kuinka huonoa eläkettä armeijasta kertyy.

      • Anonyymi

        se on armeijan koiralle oikein, että luu on kovaa. patti kasvaa nenän päässä aina vaan isommaksi, kun menee kesällä kastelemaan maantietä ja repii ruohotuppoja irti tien penkalta irti ja heittelee niitä ilmaan. lataukseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on armeijan koiralle oikein, että luu on kovaa. patti kasvaa nenän päässä aina vaan isommaksi, kun menee kesällä kastelemaan maantietä ja repii ruohotuppoja irti tien penkalta irti ja heittelee niitä ilmaan. lataukseen...

        - - -


    • Anonyymi

      Terve! Mitä nälkämaan köyhät? Meilläkin täällä Rikkaassa Etelässä isojen lihapatojen äärellä on jo maa valkoisena.
      Vieläkö siellä nälkämaassa "korvet kuiskii" ja soiko vielä "rastas ja metso" heh, heh... on jutut...

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Nälkämaan köyhät kärvistelee ja kateilee kun joku menestyy,näin kai se on syrjäseuduilla muuallakin.

    • Anonyymi

      Kuinka monta 20min mittaista videota pitää tehdä jostain jonninjoutavasta indokiinalaisesta tukkivannesahasta niitä on siellä varmaan tisulla seitsemän vilmiä samasta härvelistä, ota nyt sellainen urakka että yhdellä videolla sahaat seitsemän tukkirunkoa lankuiksi. Vai löytyykö sulta seitsemää tukkia.

      • Anonyymi

        Kyllähän Pajamies HP aikoinaan jollain videolla kertoi niistä tubetuloista. Teki silloin joka päivä puolen tunnin videon (joilla oli paljon katselukertoja) eikä se rahallinen korvaus niistä mitenkään kummoinen ollut hänenkään mielestään. Hänen on videoita helppo tehdä, sen kuin vain kuvaa omaa työntekoaan.
        Ukko tekee kerran viikossa yhden 20 min. videon, niin ei sillä kyllä hääppöisiä tubemasseja kerry, vaikka ukon takapuolen nuolijat yrittää tehdä ukosta miljonäärin niillä tubetuloilla.

        Ukko möhli niiden tukkien kanssa, mitä keräsi itselleen sahattavaksi. Puut olisi pitänyt sahata keväällä, kun ne on talvella kaadettu, että tulee kunnollista ja puhdasta sahatavaraa.
        Nyt ukko säilytteli niitä tukkeja taivasalla ulkona vuositolkulla, joten niissä on lähtenyt tukin sinistyminen voimakkaasti käyntiin. Kyllä oli hurjan näköisiä tukkeja, mitä ukko uusimmalla videollaan vannesahaan syötti.
        Sahalaitokset ei suostuisi ostamaan tuommoisia tukkeja ollenkaan, mikäli niistä pitäisi sahata puutavaraa myytäväksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Pajamies HP aikoinaan jollain videolla kertoi niistä tubetuloista. Teki silloin joka päivä puolen tunnin videon (joilla oli paljon katselukertoja) eikä se rahallinen korvaus niistä mitenkään kummoinen ollut hänenkään mielestään. Hänen on videoita helppo tehdä, sen kuin vain kuvaa omaa työntekoaan.
        Ukko tekee kerran viikossa yhden 20 min. videon, niin ei sillä kyllä hääppöisiä tubemasseja kerry, vaikka ukon takapuolen nuolijat yrittää tehdä ukosta miljonäärin niillä tubetuloilla.

        Ukko möhli niiden tukkien kanssa, mitä keräsi itselleen sahattavaksi. Puut olisi pitänyt sahata keväällä, kun ne on talvella kaadettu, että tulee kunnollista ja puhdasta sahatavaraa.
        Nyt ukko säilytteli niitä tukkeja taivasalla ulkona vuositolkulla, joten niissä on lähtenyt tukin sinistyminen voimakkaasti käyntiin. Kyllä oli hurjan näköisiä tukkeja, mitä ukko uusimmalla videollaan vannesahaan syötti.
        Sahalaitokset ei suostuisi ostamaan tuommoisia tukkeja ollenkaan, mikäli niistä pitäisi sahata puutavaraa myytäväksi asti.

        € € €


    • Anonyymi

      Vielä sillä Siivikon ukolla muutama uskollinen takapuolen nuoleskelija näyttää olevan, mutta vähiin ne käy, ennen kuin kokonaan loppuvat.

      • Anonyymi

        - - -


      • Anonyymi

        € € €


    • Anonyymi

      On se niin kovin antoisaa arvostella ukon oikeasti taitavia tekemisiä kun itse en kykene mihinkään. Ukko ja koko yhteiskunta saa maksaa siitä että minusta ei ole eikä tule olemaan mihinkään. Olen täysin mitään sanomaton, näkymätön ja kuulumaton nolla koska olen luovuttanut. Minut on nujerrettu. Oikeasti hävettää norkoilla S-marketin kulmalla kun näen ukon siellä asioimassa ansaitsemillaan rahoilla. Kun itse loisin yhteiskunnan tuilla. Mutta kaikki on ukon ja yhteiskunnan syytä. Muistakaa se.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Mehtäkylän Tollo tässä terve! Tuli luvattua heikkona hetkenä, että tarjoan ukolle oikein PULLAKAHVIT. Mutta mistä minä sen ukon oikein löydän?
      Jotkut puhui Oulun Piiristä ja jotkut taas Niuvanniemestä. Onko siinä Pudasjärvellä tuommoisia paikkoja, mistä ukon löytäisi?
      Sanoivat, että maantien kastelulla ja heinätuppaiden irti repimisellä tien penkoilta pääsee helposti noihin paikkoihin.

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Nauretaan ukolle... porukalla...

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      ihi, ihi... uhu, uhu... nauretaan porukalla...

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Minä nauran sinulle

      • Anonyymi

        - - -


    • Anonyymi

      Uhu uhu hihi hihi.....Ukolle.

    • Anonyymi

      Varmaan kivasti tienaa,on maita ja mantuja.ym…

    • Anonyymi

      Lapikonneen sai ilimaseksi!!

    • Anonyymi

      Luin tän ketjun melko tarkkaan ja huomasin miten kateellisia on nämä lökäpöksy poikamiesoletetut ( jos edes pojiksi voi sanoa ). Kyllä teille varmaan siivikossa sisukkaasti nauretaan.

      • Anonyymi

        Parempi se täällä on kirjoitella ja purkaa pahaa oloa kuin potkia mummoja kauppatiellä.


    • Anonyymi

      Ainahan kateus ansaitaan.ei kellekään turhaan kukaan maksa.

    • Anonyymi

      Jossain on onnistuttu jos kadehditaan.

    • Anonyymi

      Ukko "tienaa" videoitten tekemisillä kun me työssä käyvät maksetaan eläkemaksuja jolla tämä toiminta rahoitetaan. Ei tämän ikäinen ihminen vanhuuseläkettä nauti. Toinen tunnette pummi Pudasjärvellä on Yksi ITE-taiteilija joka ei ole omia eläkerahojaan tienannut vaan on meidän kukkarolla. Toivovasti uusi hallitus puuttuu tämmöisiin väärinkäytöksiin.

    • Anonyymi

      Tubettajien rahat tulee ulkomailta,ei Suomesta,vähä te tiedätte näistä.

      • Anonyymi

        Sen verran tiedän Tubeharrastajana kun olen muutamia senttejä saanut Irlannista, että Suomessa, suomalaisille maksetaan mainoksista, jotka mainostavat pääasiassa suomalaisia tai suomalaisille tarkoitettuja tuotteita.


      • Anonyymi

        Mutta, ei Sisu mitään tienaa muuta kuin eläkettä meidän rahoilla jota ei ole itse tienannut. Jos on voimia tehdä Tubevideoita niin on voimia mennä vaikka Kontiolle töihin. Pudasjärvellä on tilaanne muuttunut jo siihen suuntaan ettei työvoimaa löydy enää muutamaan suurimpaan yritykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran tiedän Tubeharrastajana kun olen muutamia senttejä saanut Irlannista, että Suomessa, suomalaisille maksetaan mainoksista, jotka mainostavat pääasiassa suomalaisia tai suomalaisille tarkoitettuja tuotteita.

        Ja paras video on saanut 1,4 miljoonaa katselu kertaa. Kaikki videoni ovat kansainvälisiä, ei Siivikosta. Kyllä on harvassa ne, jotka Youtubella elää.


    • Anonyymi

      Kärki tienaa.

      • Anonyymi

        Eikös Topi ole kuollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Topi ole kuollut?

        Hoh, hoo... menikös löysäku££i-Hilipalta jauhot suuhun... Hoh, hoo....


    • Anonyymi

      Topihan on töissä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe