Uusin Seiska ja Hörkkö paljastavat Jetin huijanneen Harry Harkimoa mökkikaupoissa. Jeti on veloissa, varaton, pian konkurssissa.
Kaikki paljastuu... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Valirikko-Hjallis-Harkimo-ja-Jethro-Rostedt-rajussa-rahariidassa/1179669
Panu Hörkkö TUHOSI Jethro Rostedin!!!
14
1733
Vastaukset
- Anonyymi
Taas onnistunut otos Hörköltä Jethrosta naama punaisena, suu ammollaan ja röökiä kiskoen kebabpaikan terdellä.
- Anonyymi
Eläköön Hörkkö ja totuus!!! 🌹
- Anonyymi
Espanjaan siirtymiselle varmaan on joku paljon käytännönläheisempi syy kuin yksi kebab-kioski. Ihmeen paljon Jetro keuhkoaa yksittäisestä kebab-kioskista, kun aikaisemmin kertoi vähän eri mittakaavan bisneksistä. Jännä nähdä haastaaako Hjallis Jetroa oikeuteen kesämökkikepposesta. Kepposen tyylilajsi ja suuruusluokka juoravat siitä että on ollut likviditeettikriisiä päällä. Harva lähtee rosvoamaan tuttavansa rahoja, ellei ole joku pakkotilanne.
- Anonyymi
Jännä miten senkin asiat ja bisnekset meni noin. Mikä noita tyyppejä oikein vaivaa. 6 mil ulosotossa.
- Anonyymi
Ei se mitään "jännää" ole - kaverilla on tunnepuolella varmaan haasteita ja nuo naurettavat ja myötähäpeää aiheuttavat autokaupat ja niiden vaihtaminen muutaman kuukauden välein..
Ei ole kaikki nyt himassa. Mutta ehkä kaveri tuosta vielä selvittää asiat ja nousee uuteen kukoistukseen. Kuulostaa vain tosi oudolle nuo veivaukset kerrrostalon ja errityisesti tuon mökin kanssa sekoilu. Paha paha juttu...
- Anonyymi
Kyllä ne minun rahoja oli minun mielestäni..
- Anonyymi
Ei se Hörkkö mitään Jetin elämää pilannut, kyllä sen teki tää pulveivari ihan itse.
Se, että siitä kirjoitetaan lehteen on oikeastaan jo ihan velvollisuuskin.
Jetihän on jatkanut ”bisneksiään” kuin sika vatukossa piittaamatta mitään aiheuttamistaan vahingoista muille.
Kaverin naamastakin jo täysjärkinen näkee, että ei tän hemmon kanssa ainakaan yhteisiä kauppoja ole syytä lähteä tekemään, tyhmemmille sen pitäisi paljastua viimeistään silloin kun tyyppi avaa suuren suunsa. - Anonyymi
Nyt en kyllä olisi mielelläni tämän "kiinteistökeisarin" housuissa, tuo mökkijupakka kuulostaa jo aikamoiselta petokselta - on tainnut olla pisnekset jo pidemmän aikaa vaakalaudalla....
- Anonyymi
Ostaisiko kiinteistön/asunnon kyseiseltä veijarila..?
- Anonyymi
Mutta missä ne 1000 sijotusasuntoa on jotka kehu omistavansa? Jopa 100 milj omaisuus piti olla jos kämpän hinta 100 000 €/kpl. Oliko sekin vain huijausta. Vetikö Jeti pankinjohtajia Suomen kansaa täysin höplästä
- Anonyymi
Jeti: ala selittää!!!
Millon maksat hjallikselle , millon alata tehä ohlemaa Hjalliksen kaa, millon ryyppäät taas Hjalliksen kaa? - Anonyymi
Missä on ne 200-300 sijoitusasuntoa, jotka oli hankittu pahan päivän varalle kovalla työnteolla ? Vaikka yhden hinta olisi vain 50000 e kappale, niin siitä tulisi reilut 10 miljoonaa. Näin muistan Jethron yhdessä ohjelmassa kertoneen. Olivatko ne vain kuvitelmaa ?
- Anonyymi
Kokoajan Seiskalehti yrittää keksiä kans Stefan Thermanista ikäviä asioita ainoastaan.Nyt sitten kirjoitti et on naisystävänsä kanssa lomailemassa ja et näyttää rahaa olevan.
- Anonyymi
Jetill on ne edelleen... hän vain muuten vaan leipoo kepappia niin että hiki lentää... rikkaat tekee mitä huvittaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889