Minkälaisia kokemuksia näistä uusista Royal Enfield moottoripyöristä?
Royal Enfield moottoripyörät Rikumotor
5
806
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa. Niistä löytyy melko paljon kokemuksia. Erityisesti 650- versioista on paljon kehuja. Vähän pienitehoinen muihin vastaaviin verrattuna, mutta suorituskyky kuitenkin customien tasolla.
- Anonyymi
Uusi mikä on ja näyttää valmiiksi vanhalta. Mutta kai jotkut tykkää.
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia. Enfieldit tehdään Intiassa, ja siellä tehtävät pyörät ovat hyvin laadukkaita. Riko Motor alkoi tuoda ko. pyöriä pari vuotta sitten Suomeen ja niiden myyntihän on kasvanut yli 170 %
Pyörät itsessään on suht old school henkisiä. Eli modern retrotyyppisiä, vähän kuin HD Sportster. Ylipäätään huokeita laatupyöriä joista puuttuu turhat varusteet. Pyörät ei itsessään ole nopeita kulkijoita vaan leppoisia cruisereita. - Anonyymi
tämä 650 on hyvä mp. mutta nyt on hinta jo karannut liian korkealle... ei se korkean hinnan mukainen ole.. Mutta halvempaan hintaan on hyvä.
- Anonyymi
Joskus oli lehtijuttu porukasta, joka toi 7 rojuenkeliä intiasta suomeen ajamalla.
Yksi taisi päästä perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883