Outi Alanen, mitähän se tekee nykyään?

Anonyymi-ap

Ihana näyttelijä

24

5657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kun pyöristyy, näin hänet muutama viikko takaperin. Melkein en tunnistanut enää.

• Anonyymi

Ennen aikojaan vanhentunut, mistähän se johtuu?

• Anonyymi

Hänhän on laiha kuin luuviulu ja sen vuoksi näyttää ikäistään vanhemmalta. Ryppyinen kuin rusina, mutta toivottavasti laihuus ei johdu sairaudesta tai päihteistä. Ehkä ei raha riitä ruokaan?

• Anonyymi

Jaa takaperin…miltähän näyttää nykyään eestä päin?

• Anonyymi

Oijoi kuinka sexy nainen, huh huh.

• Anonyymi

Aika sekavaa sisältöä se jakaa somessa. Kotihoito kiusaa säännöllisesti. Onneksi ei asu Soiten alueella niin ei tule huonoa mainetta.

• Anonyymi

Googlaa hyvä ihminen. Se on ensihoitaja, näyttelijä ja poliitikko. Omien sanojen mukaan näyttelijä-ensihoitaja.

• Anonyymi

Mutta ei tee kumpaakaan koulutustaan vastaava työtä?

• Anonyymi

Hän on lähihoitaja. Kaikki sillat polttanut sukuunsa että entisiin työnantajiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sekaisinhan tuo on nuiden fasevideoiden perusteella koko muija.

• Anonyymi

Kaikkea tuota omasta mielestään, eipä ehkä kovin monen muun kun työttömänä seilaa kaduilla, hörhöilemässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo kaikenkaikkiaan. Poista humalaisvideoita ja esittelee nukjea ikäänkuin olis sen oma vauva. Myös ihme raskaus videoita ja synnytys, vaikkei oo lasta hällä. Outo.

• Anonyymi

Huumeet, lääkkeet ja alkoholi vienyt syvälle. Ei päässyt isänsä hautasiin, koska isä testamentissaan oli kieltänyt. Koulutettu ensihoitaja mutta ei asiaa mihinkään työpaikkaan, riitautuu nopeasti kaikkien kanssa, siskonsa ei voi olla samassa huoneessa hänen kanssaan. Hänen facessa voi seurata hupaisia vastoinkaymisiä, mistähän lie johtuu :)

• Anonyymi

Ammattitauti

• Anonyymi

Syyttää muita narsismista mutta on sitä itse pahimmasta päästä. Mt-ongelmainen joka oireilee pahoinvointiaan.

• Anonyymi

Eikös ole jonkun litteämaa puolueen ehdokkaana vaaleissa.

• Anonyymi

Outo

• Anonyymi

On tää sit kummaa kansaa haukkuvat toisiaansa kuin rakkikoirat. Hulluksi haukkuminen jne. Katsokaa suoltajat myös omaa napaanne myös, et miten itse käyttäydytte toisiaanne kohtaan.

• Anonyymi

100 % : sta tervettä ihmistä ei ole olemassaakkaan, jos joku väittää niin, niin minä näytän valehtelijan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

100 % : sta tervettä ihmistä ei ole olemassaakkaan, jos joku väittää niin, niin minä näytän valehtelijan.

100%: sta tervettä ihmistä ei ole olemassakaan, jos joku väittää niin, niin minä näytän valehtelijan.

• Anonyymi

Juu näin on
        Mitä vähemmän sanoo kun ei kuitenkaan tunne ja jos tuntee niin kahden kesken sanoo
        On vaika pidättäytyä juoruilusta mutta hyvä se on
        Minua vaivaa itseänikin piirre: juoruilu mutta olen karsinut ja karsin sitä yhä.
        Lähinnä puhun ystävieni kanssa muistakin ihmisistä enkä hyvää kovinkaan
        Senkin yritän lopettaa , se helpottaa jotenkin mutta pitemmänpäälle tekee huonoo

• Anonyymi

Outi on aliarvostettu näyttelijä PISTE! Miksi hän ei ole enää ensihoitaja EI KUULU teille!
      Outi rakastaa ja suojelee äitiään huonoilta hoitajilta.
      ISKÄ ei ollut kunnossa kun teki testamentin. Häntä johdateltiin. JÄTTÄKÄÄ OUTI RAUHAAN!

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä että joku pitää huolta vanhemmistaan. Aina läheinen ei ole se paras eritoten mielenterveys ja päihdeongelmissa auttaminen ei aina auta.

• Anonyymi

Kutsumusammatti näille ongelmaihmisille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2311
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1772
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1450
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      248
      1406
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1242
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1195
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      339
      1141
    Aihe