Ihana näyttelijä
Outi Alanen, mitähän se tekee nykyään?
21
5148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun pyöristyy, näin hänet muutama viikko takaperin. Melkein en tunnistanut enää.
- Anonyymi
Ennen aikojaan vanhentunut, mistähän se johtuu?
- Anonyymi
Hänhän on laiha kuin luuviulu ja sen vuoksi näyttää ikäistään vanhemmalta. Ryppyinen kuin rusina, mutta toivottavasti laihuus ei johdu sairaudesta tai päihteistä. Ehkä ei raha riitä ruokaan?
- Anonyymi
Jaa takaperin…miltähän näyttää nykyään eestä päin?
- Anonyymi
Oijoi kuinka sexy nainen, huh huh.
- Anonyymi
Aika sekavaa sisältöä se jakaa somessa. Kotihoito kiusaa säännöllisesti. Onneksi ei asu Soiten alueella niin ei tule huonoa mainetta.
- Anonyymi
Googlaa hyvä ihminen. Se on ensihoitaja, näyttelijä ja poliitikko. Omien sanojen mukaan näyttelijä-ensihoitaja.
- Anonyymi
Mutta ei tee kumpaakaan koulutustaan vastaava työtä?
- Anonyymi
Hän on lähihoitaja. Kaikki sillat polttanut sukuunsa että entisiin työnantajiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekaisinhan tuo on nuiden fasevideoiden perusteella koko muija.
- Anonyymi
Kaikkea tuota omasta mielestään, eipä ehkä kovin monen muun kun työttömänä seilaa kaduilla, hörhöilemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo kaikenkaikkiaan. Poista humalaisvideoita ja esittelee nukjea ikäänkuin olis sen oma vauva. Myös ihme raskaus videoita ja synnytys, vaikkei oo lasta hällä. Outo.
- Anonyymi
Huumeet, lääkkeet ja alkoholi vienyt syvälle. Ei päässyt isänsä hautasiin, koska isä testamentissaan oli kieltänyt. Koulutettu ensihoitaja mutta ei asiaa mihinkään työpaikkaan, riitautuu nopeasti kaikkien kanssa, siskonsa ei voi olla samassa huoneessa hänen kanssaan. Hänen facessa voi seurata hupaisia vastoinkaymisiä, mistähän lie johtuu :)
- Anonyymi
Ammattitauti
- Anonyymi
Syyttää muita narsismista mutta on sitä itse pahimmasta päästä. Mt-ongelmainen joka oireilee pahoinvointiaan.
- Anonyymi
Eikös ole jonkun litteämaa puolueen ehdokkaana vaaleissa.
- Anonyymi
Outo
- Anonyymi
On tää sit kummaa kansaa haukkuvat toisiaansa kuin rakkikoirat. Hulluksi haukkuminen jne. Katsokaa suoltajat myös omaa napaanne myös, et miten itse käyttäydytte toisiaanne kohtaan.
- Anonyymi
100 % : sta tervettä ihmistä ei ole olemassaakkaan, jos joku väittää niin, niin minä näytän valehtelijan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 % : sta tervettä ihmistä ei ole olemassaakkaan, jos joku väittää niin, niin minä näytän valehtelijan.
100%: sta tervettä ihmistä ei ole olemassakaan, jos joku väittää niin, niin minä näytän valehtelijan.
- AnonyymiUUSI
Juu näin on
Mitä vähemmän sanoo kun ei kuitenkaan tunne ja jos tuntee niin kahden kesken sanoo
On vaika pidättäytyä juoruilusta mutta hyvä se on
Minua vaivaa itseänikin piirre: juoruilu mutta olen karsinut ja karsin sitä yhä.
Lähinnä puhun ystävieni kanssa muistakin ihmisistä enkä hyvää kovinkaan
Senkin yritän lopettaa , se helpottaa jotenkin mutta pitemmänpäälle tekee huonoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842